fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/קארה-גדול.jpg

החתונה שלא היתה: דוגמנית-העל קארה דלווין לא נישאה לבת זוגה השחקנית אשלי בנסון

לפני מספר שבועות נצפו דוגמנית-העל הבריטית קארה דלווין, 26, ובת זוגה השחקנית האמריקאית אשלי בנסון, 29, בסן-טרופז כששתיהן עונדות טבעות זהב. זה כנראה הספיק לתקשורת העולמית לדווח כי השתיים נישאו כבר בתחילת השנה בלאס-וגאס. עכשיו מתברר כי השתיים, המנהלות מערכת יחסים צמודה מזה כשנה, לא נישאו כחוק, לא נמצא רישיון נישואים שלהן בווגאס וייתכן כי ערכו שם רק “טקס ידידות” בתחילת השנה

קארה דלווין

קארה דלווין בקמפיין ל”ברברי”, חורף 2019/20. נחשבת לילדה הרעה של עולם האופנה

הפרסומים בתקשורת העולמית וברשתות החברתיות היו מוקדמים מדי. אחרי שכל אמצעי התקשורת, כולל הרשתות החברתיות, יצאו בכותרות ראשיות המודיעות על חתונת השנה בין דוגמנית-העל הבריטית קארה דלווין, 26, לשחקנית האמריקאית אשלי בנסון, 29 – מתברר עכשיו שהשתיים בכלל לא התחתנו.

העיתון הבריטי “הסאן” דיווח אתמול כי הזוג אולי ערך בלאס-וגאס “טקס ידידות” סודי, אך מבדיקות שערך עם הכנסייה הקטנה בעיר ההימורים התברר כי השתיים לא נרשמו כלל לנישואים ברשומות הציבוריות של לאס וגאס וכי אינן נשואות כחוק.

מאז החל הרומן בין השתיים לפני שנה בדיוק, דלווין ואשלי נרדפות על ידי צלמי הפפרצי, שמנסים לתעד מקרוב את הזוגיות הפוטוגנית שלהן. הן כבר בילו יחד בשבוע האופנה בניו-יורק, בנשף המט גאלה בניו-יורק, בשבוע האופנה בפריז, עם בני משפחתה של דלווין בלונדון, חגגו בשבוע האופנה במילאנו, טיילו יחד בריביירה הצרפתית, ונראו מאושרות מאוד ביחד.

קארה דלווין ובת זוגה אשלי בנסון

קארה דלווין ובת זוגה אשלי בנסון בדרמת הפאנק-רוק “הריח שלה”. טבעות הזהב הטעו את כולם

החופשה שבילו השתיים בסן-טרופז שבריביירה הצרפתית החלה את גל השמועות על נישואיהן הסודיים. הן נצפו על חוף הים כששתיהן עונדות טבעות זהב זהות. זה הספיק לתקשורת לרחרח ולבדוק, להגיע לקאפלה בלאס-וגאס, להבין שהשתיים ביקרו שם ולצאת בכותרות מרעישות על נישואיהן.

הדיווחים הרחיקו לכת וטענו כי בנות הזוג לבשו חליפות שחורות לטקס, שנערך על ידי כפיל של אלביס פרסלי, לפני שהן חזרו למלון לחגיגה אינטימית. אמה של אשלי בנסון, שאנון בנסון, כתבה אתמול באינסטגרם שלה, “כמה קל לכולנו כיום להיות מוצפים בהמון מידע, אך יחד עם זאת להיות חשופים לא אחת למידע מאוד לא מדויק”.

דלווין ובנסון בסלפי במכונית

קארה דלווין ואשלי בנסון בסלפי במכונית. כבר שנה בזוגיות צמודה

קארה דלווין הלונדונית, שמובילה בימים אלה את קמפיין האופנה של “ברברי” ואת קמפיין היופי של “דיור”, פגשה לראשונה את אשלי בנסון ביוני 2018, אחרי שהשתיים עבדו ביחד על דרמת פאנק רוק בשם “הריח שלה”. הן אישרו את עובדת היותן בנות זוג רק שנה מאוחר יותר, ביוני 2019.

דלווין, שאף פעם לא הסתירה את נטיותיה המיניות, אמרה על בת זוגה לפני כמה ימים: “יש לי אשה מיוחדת מאוד. היא עזרה לי לאהוב את עצמי כשהייתי הכי זקוקה לזה ובאמת הייתי צריכה את זה. היא הראתה לי מהי אהבה אמיתית ואיך לקבל אותה, וזה הרבה יותר קשה ממה שחשבתי”.

קארה דלווין עם אחיותיה פופי וקלואי

קארה דלווין בסלפי עם אחיותיה פופי וקלואי. מחוברות לאצולה הבריטית

מאז פרצה דלווין לעולם האופנה לפני כעשור, התקשורת מכנה אותה “הילדה הרעה של עולם האופנה”, עם ים של צילומי עירום ותמונות פרובוקטיביות שהיא מעלה באינסטגרם, פעילות בתנועת “שחררו את הפטמות” שדוגלת בכך שיותר לנשים להסתובב ללא חולצה בדיוק כמו לגברים, ובכלל – גישה קלילה לחיים, של מי שלא לוקחת שום דבר יותר מדי ברצינות.

דלווין לא לקחה ברצינות גם את השמועות על רומנים שהיו לה לאורך השנים, עם נשים ועם גברים. למשל, תמונות שלה שפורסמו בצהובונים, כשהיא מתנשקת בחוף הים עם השחקנית מישל רודריגז, או מחובקת עם זואי קרביץ (בתו של לני קרביץ) ואפילו שמועות עקשניות על רומן עם סלינה גומז – ומצד שני, ידיעות שהיא מעורבת בקשר רומנטי עם הארי סטיילס, הכוכב של להקת “וואן דיירקשן”.

ומשהו על הרקע שלה: דלווין נולדה וגדלה בבלגרביה, אחת השכונות היוקרתיות והאופנתיות ביותר במרכז לונדון, הממוקמת בין ארמון קנזינגטון לארמון בקינגהאם. אמה, פנדורה, היתה נערת זוהר לונדונית ידועה באייטיז שנפלה בשלב מסוים לסמים, עד שהתנקתה מהם. בהמשך נישאה לצ’רלס דלווין, נצר למשפחה מיוחסת המקורבת לבית המלוכה הבריטי.

אותה קירבה לבית המלוכה ממשיכה להתקיים גם בימים אלה, כשדלווין האם – סטייליסטית במקצועה – נחשבת לחברה קרובה של קייט מידלטון ושל הנסיכות פרגי וביאטריס, בעוד שקארה היתה שנים חברה קרובה של הנסיך הארי. הסנדק של קארה הוא ניקולס קולרידג’, אחד מבעלי בית ההוצאה לאור “קונדה נסט”, שבבעלותו מגזינים נחשבים כמו “ווג”, “וניטי פייר”, ה”ניו-יורקר” וכו’; והסנדקית שלה היא לא אחרת מאשר אלכסיס עצמה, ג’ואן קולינס בשבילכן. ולבסוף, אחותה הגדולה פופי דלווין, 33, היא דוגמנית מצליחה גם כן ואשת חברה גבוהה מוכרת מאוד בבריטניה.

קארה דלווין לברברי

קארה דלווין ל”ברברי”. יש לה יכולת מופלאה להשתנות מקמפיין לקמפיין

קארה דלווין לאיב סן-לורן

קארה דלווין ל”איב סן-לורן”

קארה דלווין לשאנל

קארה דלווין ל”שאנל”

;