fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/02/גלית-רונדין-גדול.jpg

גלית רונדין: “אני מעצבת תכשיטים שיעוררו תגובה, שיגרמו לאנשים לעצור, שיסובבו ראשים”

אחרי 12 שנה בניו-יורק מעצבת תכשיטי הווינטאג’ חזרה לארץ ותכשיטיה הייחודיים זוכים להצלחה גדולה גם כאן

1גלית רונדין

מעצבת התכשיטים גלית רונדין: “לכל תכשיט יש סיפור משלו, אין שני חלקים דומים”

גלית רונדין החלה את דרכה כמעצבת בזמן שלמדה בכלל שיווק ומנהל עסקים. היא מכרה את תכשיטיה בתל-אביב, עד שהחליטה עם סיום לימודיה לעבור לגור בניו-יורק. שם, בעיר הגדולה, החלה להתפתח ובעיקר להשתנות. מעיצוב תכשיטים קלאסיים וצפויים עברה לעיצוב תכשיטים נועזים, חצופים ובהחלט בלתי צפויים.

ההשראה, מספרת גלית – המתמחה בעיצוב תכשיטי וינטאג’ בהתאמה אישית – הגיעה מעצם מגוריה בתפוח הגדול. בעיקר עם החשיפה לשוני, לאחר, לאנשים, לצבעים, לעיר שהיא ללא הגדרות אומנות, לעיר שבה הכל מותר ורק השמיים הם הגבול. אבל קודם כל, החיבור שלה לתכשיטים נולד מאהבתה לאומנות ולאסתטיקה.

2שרשרת גלית רונדין

שרשרת בעיצובה של גלית רונדין

“רציתי לעצב תכשיטים שיגרמו לאנשים לעצור, שיעוררו תגובה, רציתי לסובב ראשים”, היא מספרת. “וזה קרה לי בניו-יורק. ניו-יורק ואופנה זה כמו נהג מירוץ וה’פרארי’ שלו,  כמו אומנות וחופש ביטוי. הייתי בקרוסלה של רגשות. התחלתי לעוף”.

בהשראת הסביבה הפועמת של ניו-יורק, גלית אתגרה את עצמה על ידי ייצור קו אוונגרדי ואקלקטי מרהיב שהיה עמל של יצירתיות ואהבה כאחד. כל תכשיט בעיצובה הוא יחיד במינו, עם טוויסט מודרני, מעוצב באופן אישי ונעשה בעבודת יד.

3טבעת גלית רונדין

טבעת בעיצובה של גלית רונדין

אחרי 12 שנה בניו-יורק, שם זכתה להכרה וסחפה אחריה קהל לקוחות גדול, חזרה גלית ארצה לפני עשר שנים. כיום היא מתגוררת עם בתה בתל-אביב ומקדישה את מיטב זמנה לעיצוב תכשיטי אומנות בעלי רגש וערך, כמסר לעצמאות, תעוזה וחופש ביטוי, כשהאני מאמין שלה הוא מקוריות, הרצון להתבלט ולא להיות כמו כולן.

מאז שחזרה לארץ, היא משקיעה זמן ואנרגיה בבניית עסקיה מתל-אביב, העיר האהובה עליה, שהיא הבסיס. גלית: “בהיותי חובבת אמנות ועיצוב אופנה, תמיד נהניתי לתת לאנשים את האפשרות לגלם יצירתיות קסומה באמצעות התכשיטים שלי. אני משקיעה את רוב זמני בעיצוב וביצירת תכשיטים המביעים משמעות, עומק ומכלול נועז של ביטוי עצמי. לכל עיצוב יש סיפור משלו, אין שני חלקים דומים”.

4עגילים גלית רונדין

עגילים בעיצובה של גלית רונדין

אכן, כל תכשיט של גלית רונדין הוא סיפור ייחודי עם ערך סנטימנטלי לזמן ולרגשות, סיפור עם טוויסט המורכב מאוסף פירטי וינטאג’, תליונים, זירקונים ומתכות שונות בציפוי כסף וזהב. השילוב עם פריטים מן העבר נותן במה עכשווית למסורת, לערכים ולמשמעות העמוקה של התקופה בהיסטוריה למקום שהוא כאן ועכשיו. התכשיטים מעוצבים על ידה שעות על גבי שעות עם המון תשומת לב, אהבה, רגש, כל מה שבא מהלב, והידיים שלה בהחלט מחוברות ללב.

5שרשרת גלית רונדין

שרשרת בעיצובה של גלית רונדין

6טבעת גלית רונדין

טבעת בעיצובה של גלית רונדין

גלית רונדין, טל’: 054-2832444.

www.Galitrondin.com

https://instagram.com/galitrondin_jewelry?r=nametag

;