fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/06/קינוחים-בכוסות-גדול.jpg

המתוקים של ליאור: קינוחי כוסות מוס גבינה אישיים ומפנקים, רק ב-10 דקות הכנה!

אפשר להרשים את המשפחה או את האורחים בקינוח שהוא כיפי וקל להכנה וטעים באותה המידה. השף קונדיטור ליאור כהן מיבנה מעניק לנו מתכון מנצח לקינוח בכוס

1קינוחי כוסות

קינוחי כוסות אישיים של מוס גבינה של השף קונדיטור ליאור כהן

השף קונדיטור המצליח ליאור כהן, הידוע בכינוי “מדען הקינוחים” ובעל קונדיטוריה ביתית ייחודית בעיר יבנה, מגיש לנו את אחד המתכונים המפורסמים שלו לקינוח מוס גבינה מופלא, שיעניק לארוחה שלכן את אפקט ה”וואו”.

קינוחי כוסות אישיים של מוס גבינה

החומרים למוס גבינה:

בקערה ראשונה:

500 גרם שמנת מתוקה

60 גרם סוכר (סוכר 1)

בקערה שנייה:

500 גרם גבינה לבנה 5%

130 גרם סוכר (סוכר 2)

35 גרם פודינג וניל

לתוספות:

כל תוספת שתעלו על דעתכן תשתלב עם טעמי הגבינה בצורה מופלאה. כאן אין גבול לדמיון. הפעם נכין את הקלאסיקות המנצחות: לאוהדות השוקולד – שברי אוראו, לחובבות הקרמל – פירורי לוטוס פלוס ממרח לוטוס, ולאוהבות הפירות – תוספת של פירות יער.

אופן ההכנה:

טיפ קטן לפני שיוצאים לדרך – כשעובדים עם מוס גבינה, אחד הכללים הכי חשובים הוא לדעת שהמוס מאוד קליל ואוורירי ודורש ממש מעט זמן הכנה. לכן הוא אחרון חביב בשלבי ההכנה ורק כאשר התוספות שלכן מוכנות אפשר לדאוג למוס.

תוספת שברי עוגיות אוראו – מערבבים בקערה חצי מהכמות של האוראו הטחון עם מסת הגבינה. יוצקים לכוסות ומעל מפזרים את החצי השני של שברי האוראו שלנו.

תוספת  שברי לוטוס פלוס מממרח לוטוס – מפזרים בתחתית הכוס את שברי הלוטוס ובעזרת שקית זילוף מזלפים לכוסות את מסת הגבינה, מיישרים מעט ויוצקים מעל ממרח לוטוס שחומם כ-30 שניות לפני במיקרוגל. לסיום – מפזרים מעל עוד שברי לוטוס.

תוספת של פירות יער:

החומרים:

300 גרם פירות יער/ תות (קפואים)

30 גרם מים  (מס’ 1)

70 גרם סוכר

6 גרם ג’לטין

30 גרם מים  (מס’ 2)

אופן ההכנה:

מחממים בסיר מים מס’ 1 עם הסוכר ופירות היער עד להמסת הסוכר. בקערה מערבבים את הג’לטין עם מים מס’ 2 ומכניסים למקרר ל כ-5 דקות. כאשר הסוכר נמס מערבבים אותו עם הג’לטין המוכן ולבסוף מצננים לטמפרטורת החדר.

להגשה:

לאחר שהפירות מוכנים, מערבבים חצי מהכמות של הפירות עם המוס גבינה, יוצקים לכוסות ומעל מניחים בעזרת כפית את שאר הפירות שהכנו.

אופן ההכנה למוס הגבינה:

לאחר שהכנו את כל התוספות הגיע הזמן להכין בקלילות את מוס הגבינה. בקערה הראשונה מערבבים 500 גרם גבינה לבנה ביחד עם הפודינג והסוכר (מס’ 2) , ובקערת מיקסר נוספת מקציפים את השמנת עם הסוכר (מס’ 1). כאשר הקצפת מוכנה ניתן לעבור לשלב הקיפולים. מוסיפים את הקצפת לתערובת הגבינה ומתחילים בתנועות קיפול עד לקבלת אחידות ומרקם של מוס.

הדובדבן שבקצפת: ניתן לקשט את קינוחי הכוסות איך שבא לכן. 10 הדקות עברו, ולכן יש קינוחי כוסות אישיים ומפנקים שמתאימים לכל אירוח.

2קינוחי כוסות

קינוחי כוסות משובחים של השף קונדיטור ליאור כהן

4שף קונדיטור ליאור כהן

השף קונדיטור ליאור כהן בקונדיטוריה שלו ביבנה

;