fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/03/תמי-עטיה.jpg

פסח הוא לא רק חג של ניקיון הבית אלא גם של ניקיון הגוף והנפש. איך עושים את זה?

תמי עטיה, נומרולוגית ומדריכה רוחנית, מסבירה על ניקוי פיזי, אנרגטי, רגשי ורוחני. חג חירות שמח!

מאת: תמי עטיה

הכותבת היא מדריכה רוחנית העוסקת בנומרולוגיה, בביואורגונומי, בתקשור ובטארוט ועורכת בנושאים אלה קורסים, סדנאות והרצאות, וגם מעניקה ייעוץ אישי.

1תמי עטיה

הנומרולוגית והמדריכה הרוחנית תמי עטיה: “ככל שנפנה מקום, כך נתחדש בשפע ובדברים טובים בכל המישורים”

ההכנות האחרונות לחג כבר בעיצומן והחשיבה הראשונית שלנו היא שפסח הוא בעיקר ניקיון פיזי. אבל כל שנה אלוהים/היקום שולח לנו תזכורת של אובך, אבק וגשמים, כמו מסמן לנו, היי תתעוררו ותקשיבו למה אני רוצה.

מאז שהתחלתי את דרכי כיועצת תודעה רוחנית וכמטפלת גוף נפש, ההבנה שלי היא שאנחנו חייבים וצריכים לפנות “אשפה רגשית, מנטאלית, רוחנית ופיזית” על מנת להיות מאוזנים, לחיות חיים מספקים ולצמוח. הבנה זו נטועה אצלי היטב בתוכנה ואני עושה כמיטב יכולתי אחת לכמה זמן לבדוק ולבחון ובטח לפני חג הפסח.

מאז שהתחברתי ל”אופונופונו” – שיטה לטיהור עצמי עתיקה מהוואי שמטרתה להניח את משקעי העבר מאחור, לנקות את המחשבות מכל השלילי ולהגיע למצב מזוכך, חופשי ומאושר – אני משתמשת בה. מדובר בכלי ניקוי יום יומי חזק, גם לקראת פסח, שבו הקסם מתחולל בהמון רבדים.

ניקוי עמוק בכל הרבדים

אז בואו נתחיל ניקוי עמוק בכל הרבדים: פיזי, אנרגטי, רגשי ורוחני. ככל שנפנה מקום, כך נתחדש בשפע ובדברים טובים בכל המישורים: פרנסה, מערכות יחסים, יחסים עם אנשים שחשובים לנו, בריאות ועוד.

ניקוי פיזי – את ניקוי הבית אנחנו עושות מצוין, מנקות, זורקות מה שמיותר, זורקות את החמץ. אך מה עם הרובד הגופני/פיזי שלנו? קחו את הפסח כזמן מצוין לנקות מה שלא עושה לכן טוב בגוף. לירקות ולפירות יש תכונה מצוינת של ניקוי. בעיקר לירוקים.

המלצה שלי: חפצים שלא בשימוש מעל שנתיים לזרוק או למסור. אם אתן מוסרות, אז רק במצב טוב. אם יש  לכן תמונות ומכתבים של האקס, שחררו ובהקדם. לפעמים נכון להתנקות גם מאנשים, מאנשים ששואבים אתכן למקומות לא טובים, והם יכולים להיות גם הקרובים ביותר. לפעמים זה יכול להסתכם גם ב”לתפוס מרחק” (אבל גם בלב פנימה).

ניקוי אנרגטי – תופעת האגרנות מביאה לחסימה רגשית ואנרגטית ולעצירה שלנו בכמה תחומים. כן, גם אגרנות פיזית, הכל קשור בכל. ניקוי אנרגטי מסייע לנו לשבת לשולחן הסדר עם אנרגיה קלילה וטובה שמזמנת שפע וברכה. ממליצה על טיהור אנרגטי היום או מחר בבוקר עם מרווה יבשה, רוזמרין ונרות, או עם “תערובת בכור”.

תערובת בכור מורכבת מצמחים, שרפים ומינרלים שונים, ומכילה חומרים בעלי סגולות ריפוי, ניקוי וטיהור. מקורו של מנהג הבכור הוא מצפון אפריקה, ומטרתו לטהר את הבית, להגן מפני עין הרע, לאזן, לרפא, להשכין שלום ונחת.

בבוקר החג בקשו שבמקום האנרגיה המכבידה, תכנס אנרגיה טובה וקלילה וכל בקשה אישית שלכן. שימו על שולחן החג שלכן צמחים ירוקים, כמו מרווה ורוזמרין, או כל צמח שיתן לכן אנרגיה טובה, צמיחה והתחדשות.

ניקוי רגשי ממליצה לכתוב מכתב לאדם שכעסתן עליו או שכעס עליכן או שהסיטואציה היתה בעייתית (לא מוסרים את המכתב). המכתב צריך להיות מפורט. אחרי שכתבתן ושחררתן, תקרעו או תשרפו. אגב, אפשר להקליד, להוציא ממש כל מה שיש בלב ואז פשוט למחוק.

ניקוי רוחני – מי שעוקב אחריי יודע כמה זה בנפשי שמחשבות ומילים מייצרות מציאות. שימו לב למילים: “אני לא יכולה” , “אני לא מאמינה”, “אין סיכוי”, “אני כזו”, “אין לי”. תהפכו משפטים אלה לחיוביים וזה עניין של תרגול: “אני יכולה”, “אני מאמינה ויודעת”, “ברור שיש סיכוי”, “זה יהיה, אין הלוואי”, “בעבר הייתי כך וחשבתי שזה האופי שלי”, אני עובדת על שינוי”, “תן לי כוח”, “אני אוהבת את עצמי”. ולא פחות חשוב: ארבע מילים שהן הכל: “אני מצטערת”, “סליחה”, “אוהבת אותך”, “תודה”.

חג שמח!

;