fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/03/ליל-הסדר-של-המפורסמים2.jpg

ליל הסדר: איך חגגו המפורסמים את ערב פסח ואיך נראו שולחנות החג שלהם?

הצצה לסדר של יאיר לפיד, אופירה אסייג, עידן רול והראל סקעת, סנדרה רינגלר ומשה שגב ועוד

אחרי שבשנה שעברה חגגנו את ליל הסדר רק עם המשפחה הגרעינית ודרך הזום, השנה – עם החיסונים והירידה בתחלואת הקורונה – יכולנו להתכנס שוב עם בני המשפחה הקרובים. על פי התמונות שהעלו מפורסמים בפייסבוק ובאינסטגרם, נראה כי רובם ערכו את ליל הסדר 2021 בקרב רבים מבני משפחתם, השמחה היתה רבה ותחושת חירות אמיתית השתלטה על כולם.

1אופירה אסייג וישראל קטורזה

אופירה אסייג אוהבת לחגוג בגדול והשנה ערכה ליל סדר מורחב ל-35 בני משפחה וחברים שהתכנסו בביתה הפרטי בצפון תל-אביב. ביניהם בלט ישראל קטורזה שהגיע עם כל משפחתו, ותועד ברשתות שר בקולי קולות את שיריה ההגדה.

2שולחן החג של אופירה אסייג

שולחן החג של אופירה אסייג

3שולחן החג של ליהיא ויאיר לפיד

יאיר לפיד העלה לדף הפייסבוק שלו צילום של שולחן החג בביתו בצפון תל-אביב, וכתב: “חירות זה לא משהו שקורה לך. זה משהו שאתה הולך ומביא. וזה מה שעשינו. עדיין עושים. היינו צריכים לשחרר את המדינה הזאת מהרבה דברים שהיא השתעבדה אליהם – משנאה, מכעס, מאפליה, מגזענות, מחשכה. אז הלכנו ועשינו את זה. לכל דור יש לו את המדבר שלו, והמדבר שלנו היה מדבר של דעות קדומות ושל פילוג ושסע. החירות שלנו היא המשפחה והאחדות ויהדות וישראליות שכרוכות זו בזו. אני לא יודע אם בכל דור ודור, אבל בדור הזה את השינוי שעשינו בשבוע האחרון כולם יזכרו”. בתמונה: שולחן החג של ליהיא ויאיר לפיד.

4תמרה אהרוני

אחד הפוסטים המרגשים ביותר בפייסבוק בערב החג שייך לתמרה אהרוני, בתו של השף ישראל אהרוני, שכתבה: “כל שנה, בערך שבועיים לפני ליל הסדר, אבא שלי נכנס לשיגעון, ומחליט שהוא חייב שיהיה ליל סדר גדול, עוד יותר גדול, ענקי! מה זה אומר? כמו שאתם מדמיינים – שולחן ארוך מלא בכמה שיותר אנשים, גם אם זה אומר להזמין אנשים שאנחנו לא מכירים… והכי טוב כאלה שאין להם איפה לעשות את הסדר כמו חיילים בודדים או יתומים. תמיד יש לנו חשש כזה שאם לא יהיו מספיק אנשים בסדר, הוא ירד למטה לרחוב, יחטוף כמה עוברי אורח ויכריח אותם לעלות אלינו לסדר.

אז יותר מהבישולים המוגזמים, האוכל הטעים, המסורת והמשפחתיות, ליל סדר מסמל בשבילי חג עם ערך עצום של נתינה, שמאפשר לנו לפתוח את הלב ולפנות מקום לידנו בשולחן למי שצריך. בתמונה: הוכחה לזה שהבישולים מוגזמים… חג שמח!”.

5הראל סקעת ועידן רול עם הבן ארי

הראל סקעת העלה לאינסטגרם תמונה מרגשת עם הבעל עידן רול מיש עתיד יחד עם ובנם המתוק ארי, ואיחל לכולם חג שמח

6יעל גולדמן ואורי פפר עם המשפחה

יעל גולדמן ואורי פפר אירחו לראשונה בביתם את ליל הסדר והעלו לאינסטגרם תמונה עם המשפחה המורחבת ושלושת ילדיהם

7מלי לוי

מלי לוי בחרה לכתוב ערב החג על תחושת השחרור והחופש שאחרי הקורונה,  והעלתה לאינסטגרם תמונה מליל הסדר הקודם כשהיא ובעלה שמעון גרשון חגגו לבד בבית עם שלושת ילדיהם. וכך היא כתבה: “אז הגענו לערב חג… ערב חג שכולנו יכולים להיות סוף סוף עם המשפחות, מרגש. ליטרלי חוגגים יציאה לחירות ביחד… ויש תחושה אמיתית של ריגוש, התחדשות וראשוניות כזאת של ‘פעם ראשונה’ אחרי כל כך הרבה זמן”.

8סנדרה רינגלר

סנדרה רינגלר, בעלה השף משה שגב ושלושת בניהם חגגו את ליל הסדר עם המשפחה המורחבת. וסנדרה כתבה: “להיפגש, להתחבק, להתפלל, לאכול, לצחוק, לצעוק, להצטופף, להצטלם, לחגוג פשוט להיות שוב ביחד. משפחה. זה חג שמח”.

9מיכל ויואב צפיר

מיכל ויואב צפיר יחד עם שלוש הבנות חגגו את ליל הסדר עם המשפחה הקרובה

10שולחן החג של מיכל ויואב צפיר

שולחן החג של מיכל ויואב צפיר

11לאה שנירר ובעלה

לאה שנירר, כדרכה, אירחה את הסדר בביתה בהרצליה פיתוח. בתמונה: עם בעלה צחי, על רקע השולחן המסוגנן בלבן

צילומים: אינסטגרם ופייסבוק

;