fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/02/תחפושות-לפורים.jpg

פורים הוא לא רק חג של ילדים, תחפושות הן כיף גם לגדולים. אז למה התחפשו הסלבס השנה?

הצצה אל התחפושות המפתיעות והמושקעות של פאולה וליאון, קורין גדעון, הבת של מעצב האופנה דרור קונטנטו, ועוד

לא הקורונה ולא העוצר הלילי יעצרו את שמחת החג ורבים מהסלבס מיהרו להתחפש, חלקם אף השקיעו בסטיילינג ובצילום מקצועי, והעלו את התצלומים לרשתות החברתיות.

1פאולה וליאון רוזנברג

הומאז’ ל”ספרות זולה”. פאולה וליאון רוזנברג אתמול, רגע לפני שידור התוכנית שלהם בקשת 12, מחופשים לצמד האייקוני ג’ון טרבולטה ואומה ת’ורמן מתוך הסרט “ספרות זולה” של קוונטין טרנטינו.

2קורין גדעון עם הבעל חילי והבת אלונה

בחזרה לעולם הילדים. קורין גדעון, חודש אחרי הלידה, התחפשה יחד עם בעלה חילי והתינוקת אלונה לאלאדין, יסמין ואבו. לתצלום שהעלתה לאינסטגרם צירפה את הכיתוב: “אתם יודעים שהפכתם להורים כשאתם עומדים מחופשים בסלון ב-08:00 בבוקר. פורים שמח!!!”. צילום אינסטגרם: ספיר חלמיש-דלויה

3שילת קונטנטו מתחפשת לאביה דרור

הבת הקטנה-גדולה. אחת התחפושות שזכו להכי הרבה לייקים ברשתות החברתיות היא דווקא של הבת של. שילת קונטנטו, הלא היא שושו, התחפשת לאביה, מעצב האופנה דרור קונטנטו, שהיה מהדיירים האהובים בבית “האח הגדול” ופרש השבוע אחרי 81 יום בבית. רגע לפני שאביה עזב את בית “האח”, שילת, בעזרת המאפרת אשלי וקסמן-בקשי, התחפשה לאביה, כולל השפם, המשקפיים ושלל הדמויות שעשה בבית “האח”. שאפו.

4מיכל הקטנה ובני משפחתה

שלגייה וחמשת הגמדים. מיכל הקטנה, הנמצאת בימים אלה בהריון שישי, הפיקה השנה, כמו בכל שנה, תצלום משפחתי מושקע של משפחה בתחפושת. הפעם היא הפכה לשלגייה, בעלה ניר ויצמן התחפש לנסיך וחמשת ילדיה הפכו לגמדים מקסימים. צילום אינסטגרם: קרן גניש

5מעיין אדם

הלו, קרואלה. גם מעיין אדם השקיעה השנה באיפור ובצילום מקצועי והתחפשה לקרואלה דה ויל, הנבלית מהסרט “101 דלמטים”. לתמונה שהעלתה לאינסטגרם הוסיפה את הכיתוב: “הכי קרוב שלי לנסיכת דיסני. אם מישהו היה בא ולוחש לי באוזן שיום יבוא ותאפר אותי המאפרת הראשית של ‘מאק’, מותג האיפור המוביל בעולם, ושהוא ימנה אותי לפרזנטורית, הייתי בוכה. גם עכשיו אני בוכה משמחה. חג פורים שמח!  צילום אינסטגרם: איילת רבינוביץ’-ארד

6יובל המבולבל ומשפחתו

קצת מבולבלים. יובל המבולבל וחמישה מתוך שבעת ילדיו לא התחפשו השנה בתחפושת משותפת, כהרגלם, אלא כל אחד בחר לעצמו תחפושת שונה. סך הכל, יצא להם צילום צבעוני ושמח.

7דודו אהרון ומשפחתו

חיים בסרט. גם דודו אהרון ואשתו נטלי השקיעו השנה בתחפושת ובהפקה מקצועית והפכו, יחד עם בתם בת השנתיים רנה, למשפחת טרולים, כהומאז’ לסרט האנימציה הקומי-מוזיקלי בתלת-ממד המבוסס על בובות הטרולים מאת תומאס דאם.

8אופירה אסייג וילדיה

בלונדיניות נהנות יותר. אופירה אסייג, כהרגלה, התייצבה לתצלום המסורתי עם שלושת ילדיה, כשהם מחופשים ל”בלונדינית, הג’וקר והמיינקראפט”.

;