fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/שמחה-גדול.jpg

השורדת שמחה גואטה, מובילת דעה בתחום דימוי הגוף, הגיעה לשלישיית הגמר של “הישרדות”

שמחה גואטה, 31, היא שורדת בעלת תארים רבים: גם דוגמנית פלאס סייז, גם כוכבת ריאליטי וגם בתו של ח”כ יגאל גואטה שהתפטר מש”ס. היא הגיעה ל”הישרדות  וי.איי.פי” במטרה אחת: “אני פה בשביל הילדה השמנה שיושבת בבית ופוחדת ללכת עם בגד ים ופוחדת להגיד מילה”, הסבירה לא פעם בתוכנית. עכשיו היא בשלישיית הגמר. האם היא תצליח להיות השורדת האחרונה ולנצח את כל הסטיגמות?

שמחה גואטה אחרי צילומי הישרדות עם ליהיא גרינר, שקד קוממי ונעמה קסרי. נשארו חברים טובים

שמחה גואטה אחרי צילומי “הישרדות” עם ליהיא גרינר, שקד קוממי ונעמה קסרי. נשארו חברים טובים

שמחה גואטה היא משתתפת תוכניות מציאות סידרתית: את החתונה שלה ראינו בריאליטי “ארבע חתונות” ששודרה אחרי גירושיה, את הירידה שלה במשקל ראינו בתוכנית “ריסטרט”, את הקריירה שלה כזמרת החלה בתוכנית “להיות זמרת” בערוץ 24, ובשבת הקרובה היא תתמודד על “התואר השורדת האחרונה” בגמר “הישרדות וי.איי.פי”.

אז מה היא היתה עושה אם לא היו ממציאים את הריאליטי? “כנראה שהייתי נשארת לנהל את העסק המשפחתי. יש לנו רשת של חנויות ממתקים, “חלומות מתוקים”, שניהלתי הרבה שנים”, הסבירה בעבר. אז מאז שהיא עוברת מריאליטי אחד לשני, היא גם דוגמנית למידות גדולות, מובילת דעה בתחום דימוי הגוף ובקרוב תגיש תוכנית רדיו משלה.

הנה ציטוטים נבחרים שלה על “הישרדות וי.איי.פי”:

שמחה גואטה עם חבריה להישרדות. ביקשה להעביר מסר חשוב בתחום דימוי הגוף

שמחה גואטה עם חבריה ל”הישרדות”. ביקשה להעביר מסר חשוב בתחום דימוי הגוף

על “הישרדות”: “יצאתי למסע הזה שנקרא ‘הישרדות’ בשביל להסביר שהכל אפשרי. שלא הכל זה כוח פיזי. שמספיק להאמין בעצמך. לעשות בית ספר לביטחון עצמי לאותן בנות שיושבות בבית ומפחדות לשים בגד ים ומפחדות לדבר בגלל שהן הן. תאמינו בעצמכן – יאמינו בכן. לב זה שם המשחק, ושרירים מעניינים לי ת’תחת”.

למה דווקא “הישרדות”: “קיבלתי שלוש הצעות לעשות ריאליטי: ‘האח הגדול’, ‘גולדסטאריות’ ו’הישרדות’. שאלתי לדעתם של הוריי ואבא שלי אמר: ‘מה בטוח לא תעשי משלושתן?’, אמרתי: ‘הישרדות’. אז הוא אמר לי: ‘אז לזה את הולכת. מה שמאתגר אותך זה הדבר שיוציא ממך הכי הרבה’. עכשיו, בכל ראיון שעושים איתי, אומרים לי שאני הפתעת העונה, כי לא ציפו שאחזיק מעמד עד השלב הזה”.

ככה הן הגיעו לאיי הפיליפינים, מימין לשמאל - ליהיא גרינר, שמחה גואטה ורותם רבי

ככה הן הגיעו לאיי הפיליפינים, מימין לשמאל: ליהיא גרינר, שמחה גואטה ורותם רבי

על המשקל שלה: “הוכחתי שאפשר לשרוד גם עם 110 קילו. כל השנים אמרו לי שאני יפה ולמה אני לא מדגמנת, ודווקא כשהשמנתי החלטתי לעשות מהלימון לימונדה והתחלתי לדגמן. אני שמנה ואני אוהבת את עצמי בכל מידה. כשאני נכנסת לחדר, אי־אפשר להתעלם ממני. הוכחתי שגם בתור שמנה אני מגיעה לטלוויזיה, פותחת תצוגות ויש לי אפשרות להביע את עצמי. אני הרבה מעבר לדוגמנית”.

על המאבקים שלה ב”הישרדות”: “חלק מהשורדים רצו לראות אותי נשברת, כי הם רצו שאני אעוף מהמשחק. אם לא הייתי מאמינה בעצמי, אף אחד לא היה מאמין בי. אם אני לא אלחם בשיניים כל הזמן על עצמי – אנשים לא יפסיקו להגיד שאני שמנה ושקשה לי. אבל מה אתם מראים? איזה ערף מוסף אתם מראים בחוץ? שאתם נותנים נפח לבן אדם שהוא שונה, כבד משקל, שהוא לא יכול להיות חלק מהחברה?”.

על המסר העיקרי שלה: “אבא שלי שלח אותי ל’הישרדות’ עם שלושה מסרים: צניעות, ענווה ושליחות. ואם אין לך את שלושת הדברים האלה – אתה לא יכול להתקדם לשום מקום בחיים”.

שמחה גואטה עם בן בריתה ג'ובאני רוסו ועם מני נפתלי

שמחה גואטה עם בן בריתה ג’ובאני רוסו ועם מני נפתלי

על התגובות שקיבלה: “אני מקבלת מאות הודעות מדי יום, כמויות של פרגון, אהבה, הערכה וים של תקווה, ואני רוצה לומר לכם תודה על כך. כלום אינו מובן מאליו. זיכרו: ‘אין דבר העומד בפני הרצון’ וגם ‘עם הרצון באה האמונה’. תאמינו בעצמכם”.

איך היא מגדירה את עצמה: “תמיד שואלים אותי אם אני דתייה או חילונית, שמנה או רזה, נשואה או גרושה. עיזבו אתכם מהגדרות, אני שמחה גואטה. אל תנסו להכניס אותי למשבצת. אני מספיק שמנה כדי לא להיכנס לשום משבצת, וטוב שכך”.

על ההורים שלה: “ההורים שלי הם הכוח, האמונה, החינוך והדרך. היום יש לאבוש יומולדת. מאחלת לך ראשית כל בריאות ולב שמח. תמשיך בעשייה הברוכה שלך. אתה מיוחד במינו. אוהבת אותך לב שלי. ולך מאמאידיאלי – תמשיכי להוביל את המשפחה בהמון אהבה”.

על הגירושים המהירים: “היתה לי חתונה מאוד גדולה ומאוד יפה, אבל אני לא זוכרת ממנה שום דבר וכלום, מי היה, מי לא היה, כלום.  אחרי שבוע החלטתי שאני מפרקת את החבילה. את מגיעה לאיזה שהן תובנות שדברים לא מסתדרים כמו שהם”.

טיפ מנצח לחיים: “תלבשו חיוך, אל תפחדו ממה יגידו, כי תמיד יגידו, וזיכרו – הדרך היא המטרה”.

שמחה גואטה בפורים האחרון עם ליהיא גרינר ונעמה קסרי

שמחה גואטה בפורים האחרון עם ליהיא גרינר ונעמה קסרי

צילומים: פייסבוק

;