fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/01/דיוויד-גדול.jpg

ויווה, איטליה: בכירי “אירוקה” והפרזנטורית נטע אלחמיסטר חגגו עם דיוויד בקהאם במילאנו

בקרוב ישיק כדורגלן העבר דיוויד בקהאם בארץ קולקציית משקפיים הנושאת את שמו שעיצב לנשים ולגברים. בינתיים הוא פגש במילאנו את בכירי רשת “אירוקה”, שבה ישווקו המשקפיים בעיצובו, ואת הפרזנטורית נטע אלחמיסטר. יפה להם

1דיויד בקהאם ונטע אלחמיסטר צילום שי אביטל

דיוויד בקהאם ונטע אלחמיסטר עושים סלפי במילאנו. צילום: שי אביטל

למעלה מ-500 מוזמנים, רובם בכירי רשתות משקפיים בעולם, הגיעו שלשום לאירוע נוצץ שנערך באחת הגלריות היוקרתיות לאמנות במילאנו, כדי לפגוש את דיוויד בקהאם, בכבודו ובעצמו, שחשף את קולקציית המשקפיים הראשונה בעיצובו לנשים ולגברים.

האורחים נהנו מקוקטייל מפואר שכלל הרמת כוסית לשנה החדשה וחשיפת הקולקציה הייחודית לראשונה בעולם. בין האורחים היו גם בכירי רשת “אירוקה”, כולל מנכ”ל הקבוצה, אבי כהן, ומנכ”לית הרשת לי אפיק, ביחד עם הפרזנטורית נטע אלחמיסטר.

2דיויד בקהאם ולי אפיק צילום שי אביטל (1)

דיוויד בקהאם ולי אפיק, מנכ”לית רשת “אירוקה”. צילום: שי אביטל

מותג המשקפיים החדש של בקהאם יגיע מאיטליה לישראל בחודש הבא וישווק בלעדית ב”אירוקה”. בפתיחת האירוע הכריז בקהאם על שיתוף הפעולה הפורה עם חברת המשקפיים המובילה “ספילו”. “המשקפיים הם קטגוריה שתמיד רציתי להיכנס אליה”, הסביר בקהאם. “אני אוהב לעבוד עם הכי טובים ואני שמח וגאה לצאת לדרך עם קולקציה שבהכנתה הייתי מעורב בכל פרט”.

המנכ”לית לי אפיק אמרה: “אנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם דיוויד בקהאם ולהביא את הבשורה העולמית לישראל. מדובר בקולקציה לנשים וגברים בעלי חוש אופנתי וחיבה לאיכות ולעיצוב על-זמניים ברוח לונדונית שמאוד מתאימה לקהל הישראלי. הקולקציה כוללת מעל 150 דגמי משקפי שמש וראייה שיוצעו במחירים נוחים בכל סניפי ‘אירוקה’ החל מחודש הבא.”

בסיום האירוע הזמינה אפיק את בקהאם לישראל והוא נענה בחיוב ואמר שמזה זמן רב הוא רוצה להגיע לבקר ועכשיו יש לו עוד סיבה טובה.

3דיויד בקהאם ונטע אלחמיסטר צילום חן נאמן

דיוויד בקהאם ונטע אלחמיסטר. צילום: חן נאמן

;