fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/גדול-אפרון.jpg

זאק אפרון מפתיע: מגלם רוצח סידרתי כריזמטי

זאק אפרון עושה בימים אלה את תפקיד חייו כשהוא מגלם את דמותו של טד בנדי, אחד הרוצחים הסדרתיים הכי ידועים לשמצה בעולם, שהיה יפה תואר, חכם וכריזמטי. השחקן הסטייליסט עושה בשנים האחרונות תפקידים יותר בוגרים, מחובר לאופנה, מקמפן את “הוגו בוס” ובאחרונה אף שיפר את אורח חייו והפך לטבעוני, לצד אימוני כושר יומיומיים

זאק אפרון (משמאל) בסרט משפטו של טד בנדי

זאק אפרון (משמאל) בסרט “משפטו של טד בנדי”

הסרט “משפטו של טד בנדי”, שעלה לאקרנים בשבוע שעבר, מבוסס על סיפור אמיתי של אחד הרוצחים הסדרתיים הכי ידועים לשמצה בעולם, שהודה ברציחתן של 30 נשים והוצא להורג ב-1989 בגיל 42. את דמותו של בנדי – בחור יפה תואר, חכם, כריזמטי, אליל הבנות – מגלם זאק אפרון, 31, ובהוליווד מגדירים את משחקו בסרט כתפקיד חייו.

הסרט מסופר דרך עיניה של ליז, האשה שהיתה הקרובה ביותר לטד בנדי. ליז היא אם חד הורית, המגדלת את בתה בכוחות עצמה ונותנת לה את כל מה שהיא יכולה. כשהיא פוגשת בטד, נראה שחייה משתנים לטובה. החיים ורודים ויפים, עד שטד נעצר ומואשם בסידרה של רציחות סדרתיות זוועתיות. כשהחששות של ליז נהפכות לפרנויה, היא נאלצת לחשוב כמה טוב היא מכירה את האיש שאיתו היא חולקת את חייה, וככל שהעדויות נערמות, היא צריכה להחליט האם טד הוא באמת קורבן, או הרוצח הסדרתי הנורא ביותר שאמריקה ידעה מעולם.

זאק אפרון הודה כי השתתף בסרט בעיקר לזכרן של הקורבנות הרבים של בנדי. בכלל, בשנים האחרונות מנסה אפרון, הבחור תכול העיניים עם הפריזורה המרשימה, להתנער מתדמית כוכב הילדים, שכולנו זוכרות מימי “היי סקול מיוזיקל”, וללכת על תפקידים רציניים ונחשבים. יותר מכל, הוא מייחל להיות נורמלי ליום אחד. “רציתי ללכת לפסטיבל מוזיקה בקליפורניה, להיות בקהל ולשמוע את הלהקות מבלי ללכת למתחם ה-וי.איי.פי”, סיפר לא מכבר, “אז גידלתי מעין פלומה ואף אחד לא זיהה אותי. זה היה כל כך משחרר, וכל מה שהייתי צריך זה חתיכת שפם!”.

אבל מה איכפת לנו, שפם או לא, כל עוד פרצופו היפה וגופו המסוקס מופיעים תדיר על המסך מולנו? בשנים האחרונות כיכב אפרון, יהודי מבית טוב, בסרטים “שכנים 2”, “משמר המפרץ”, “האמן הגדול מכולם” ו”חי בסרט” והוא נחשב לאחד השחקנים הצעירים המצליחים ביותר בהוליווד.

באחרונה, חשף אפרון כי הוא טבעוני ונהנה מכל רגע. המעבר לטבעונות הוא אחד מתוך מספר שינויים שעשה לשיפור אורח החיים שלו. שינוי אחר הוא לישון יותר. לדבריו, “התנסיתי בתזונה טבעונית. זה שינה לגמרי את איך שהגוף שלי עובד, את מערכת העיכול, את המטבוליזם ואת השינה שלי. הטבעונות עשתה טוב לאימונים הגופניים שלי ולחיי היומיום שלי.”

זאק אפרון בקמפיין להוגו בוס

בקמפיין ל”הוגו בוס”

זאק אפרון נחשב לאחד המתלבשים הטובים של הוליווד. סגנון הלבוש שלו נע בין מראה היפסטרי לבין מראה הגולש הקליפורני. המלתחה היומיומית שלו מורכבת מפריטים בסיסיים, כמו מכנסי ג’ינס, חולצות כפתורים חלקות, חולצות פלאנל משובצות, מעילי בומבר והרבה טישירט לבנים ושחורים. “אני אוהב בגדים במראה נקי וחלק”, הוא אומר. “הדפסים גורמים לך להיראות כבד ומלא יותר, והיי – אני לא גבוה במיוחד”.

זה נכון, הדפסים מסוימים באמת עלולים לגרום לך להיראות כבד, למרות שאתה לא. במקרה של אפרון, הוא אוהב ללבוש בגדים כהים יותר, גבריים, אפילו מחוספסים. אפרון: “ברוב המקרים תראו אותי עם טישירטס בעלי צווארון וי, חולצות משובצות, מכנסי ג’ינס סקיני, ז’קטי ג’ינס, מכנסי חאקי ונעלי ספורט”. לאירועי השטיח האדום, הוא בדרך כלל בוחר חליפות כהות בהתאמה אישית, עניבות כהות (כחול, אפור או שחור), חולצה לבנה או כחולה ונעלי מוקסינים שחורים.

בראיון שנערך איתו באחרונה, דיבר אפרון גם על אופנה והוליווד.

אתה מזוהה כמישהו שמאוד מחובר לאופנה.

לחלוטין כן. זו דרך מצוינת לביטוי עצמי. הבגדים שלך הם שילוב של מי שאתה ומה אתה רוצה להקרין החוצה לאנשים. מעולם לא אהבתי להסתובב ברישול. אני מאמין שכשאתה נמצא במרכז תשומת הלב הציבורית – עליך לשמור על מראה ייצוגי כשאתה יוצא מהבית. גם כשאני יוצא החוצה במראה ספורטיבי אני מקפיד שהוא יהיה מסודר ומדויק.

זו אמירה שמזכירה את הוליווד של פעם.

כן. החבורה של סינטרה, למשל, מאוד אהבה להשוויץ בלבוש שלה, והם באמת נראו נהדר. אני גם אוהב את המראה של סטיב מקווין, מונטגומרי קליפט וג’יימס דין.

גברים ידועים בכך שהם מתעקשים ללבוש רק טישירט וג’ינס. אלו אופציות יומיומיות יש לך להציע להם?

יש לי זוג מכנסיים ממש מגניב בצבע חאקי של “מארק ג’ייקובס”. אני לובש אותם ביומיום כי הם ממש נוחים. אני מאוד אוהב סוודרים סרוגים וגם בגדי וינטאג’ – בגדים שחוו הרפתקאות לפני שהגיעו אליי.

לאילו פריטים נשים שמות לב במיוחד?

אני חושב שהן שמות לב בעיקר לבושם, לא למה שאתה לובש.

אם היה לך ניחוח משלך, איזה ריח היה לו?

טבק ווניל.

;