fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/11/יופי-גדול-1.jpg

טיפים שווים: 10 כוכבות חולקות איתנו את סודות היופי והאנטי אייג’ינג שלהן

ג’ניפר אניסטון לא נוגעת בקפה, ג’וליאן מור מאמינה בפרוביוטיקה, שרה-ג’סיקה פארקר שוטפת פנים ללא הרף, נטלי פורטמן לא מורטת גבות יותר מדי, פנלופה קרוז מקפידה על שמונה שעות שינה וסלמה הייק אף פעם לא הולכת לישון עם איפור על הפנים. הטיפים והטריקים של הכוכבות

ג'ניפר אניסטון ל-Aveeno

ג’ניפר אניסטון ל-Aveeno

ג’ניפר אניסטון, 50, שחזרה בימים אלה למסך הקטן עם הסידרה “תוכנית הבוקר” המדוברת, מקפידה שנים על אורח חיים בריא. “אני חושבת רק מחשבות טובות, מסלקת פחדים, חרדות ודאגות”, היא מודה. “אני אוכלת הכל – אבל במתינות. מקפידה על אכילת ירקות ופירות טריים. שותה רק מים מינרליים. אני יוונייה ואוהבת קפה אבל מסתפקת בחליטות צמחים טריים. ואני מתאמנת ארבע פעמים בשבוע עם מאמנת אישית”.

2נטלי פורטמן דיור

נטלי פורטמן ל”דיור”

נטלי פורטמן, 38, לא מורטת את הגבות שלה יותר מדי. “אני גם תמיד שמה קרם הגנה מהשמש כשאני בחוץ”, היא מספרת. “באחרונה המאפר שלי הראה לי איך לשים בצורה נכונה בסיס מתחת לעיניים, היכן שהעור הכי רגיש, ומשם למרוח אותו לכיוון האף”. ואיזו עצת טיפוח היא לקחת מאמה? “אמא שלי היא אשה כל כך יפה, עם המון טוב לב, והיא עודדה אותי עוד מילדות להיות אדם טוב בעצמי, מה שהופך אותה ליפה אף יותר בעיניי”.

3ג'וליה רוברטס לנקום

ג’וליה רוברטס ל”לנקום”

ג’וליה רוברטס, 52, מגדירה את שיגרת היופי שלה כנמוכה וטוענת כי הגנים שלה פשוט טובים. “אני בהחלט יכולה להשתפר. בבוקר אני מצחצחת שיניים, שוטפת את הפנים ומורחת קרם הגנה עם צבע. יש ימים שאני משתמשת במוס להבהרת העור ועושה מסיכת לחות אינטנסיבית. תזונה נכונה מסייעת אף היא למראה העור. אני אוכלת מזונות ללא גלוטן. אני רק מנסה לאכול טוב ולהיות בהכרה. אני גם מקפידה על ירקות ופירות אורגניים. וחבל לי מאוד שתזונה נכונה בהרבה מקומות היא עניין של מותרות”.

4אנג'לינה ג'ולי גרלן פריז

אנג’לינה ג’ולי ל”גרלן פריז”

אנג’לינה ג’ולי, 44, מאמינה שאדם נראה יפה באופן טבעי כאשר עורו בריא וזוהר. “בדרך כלל אני נמנעת משימוש בסבונים קשים לשטיפת הפנים”, היא מגלה. “קרם עם מקדם הגנה הוא חובה עבורי בכל פעם שאני יוצאת החוצה. אני גם נוהגת למרוח קרם גוף בכל יום. למעט על המסך ובאירועים מסוימים, אני לא אוהבת להתאפר יותר מדי. בדרך כלל, משתמשת במעט מאוד מייק אפ נוזלי עם לחות שמקנה מראה אחיד לעור. האיזון בין צבע השפתיים לצבע העיניים הוא החשוב ביותר”.

5ג'סיקה אלבה

ג’סיקה אלבה

ג’סיקה אלבה, 38, שחקנית ואשת עסקים מצליחה, דוגלת באורח חיים בריא ומאוזן. “הפרוביוטיקה היא בחירה קלה ויומיומית עבורי ועבור משפחתי שיכולה באמת להשפיע על הבריאות הכללית שלנו”, היא מסבירה. “אמי לימדה אותי להשתמש בקרם הגנה מדי יום, ולהתייחס למוצרי היופי שלי כאל השקעה. היא היתה קונה בגדים זולים, אך מעולם לא ויתרה על תכשירי טיפוח או איפור טובים. היא היתה אומרת, ‘זה הפנים שלך. זה כל מה שיש לך'”.

6ג'וליאן מור לוריאל פריז

ג’וליאן מור ל”לוריאל פריז”

לג’וליאן מור, 58, יש עור פנים בהיר מאוד. “ולכן אם אני רוצה להגדיר את קווי המתאר של פניי אני חייבת להשתמש בקוסמטיקה, במיוחד במסקרה ובסומק! כשאני יוצאת מהבית”, היא חושפת. “אני תמיד משתמשת במסקרה ומדגישה את עצמות הלחיים שלי בברונזר. טיפוח העור חשוב לי מאוד: לאחר שאני שוטפת את פניי עם חומר עדין לניקוי העור, אני מורחת שמן פנים, ולאחר מכן קרם לחות עם מקדם הגנה. אני משתמשת במקדם הגנה באופן יומיומי מאז שהייתי בת 23!”

7איזבל אדג'ני לוריאל פריז

איזבל אדג’ני ל”לוריאל פריז”

בגיל 64 מצליחה השחקנית הצרפתייה איזבל אדג’ני לשמור על מראה אחיד של עור הפנים, “בזכות הרבה מיצים סחוטים ירוקים אורגניים ופילינגים”, היא אומרת, “כשאני מחליפה לסירוגין בין פילינג להזנה לפילינג להשבת הזוהר, וקרם המכיל ויטמין E. סוד היופי שלי הוא לשטוף את הפנים עם הרבה מים, קרים ככל האפשר, בבוקר ובלילה. לאכול מזון ללא חומרי הדברה וללא ננו-חלקיקים. ולמצוא את האושר הגדול ביותר, ככל שניתן, בכל דבר”.

8סלמה הייק

סלמה הייק

הסוד של סלמה הייק, 53, לעור מושלם, בנוסף לגנים מכסיקניים משובחים, הוא אף פעם לא ללכת לישון עם איפור על הפנים. “מעולם לא הלכתי לישון בלי לשטוף את הפנים שלי, מעולם לא בחיים שלי”, היא מודה. “גם אם אני חולה, עייפה – לעזאזל, גם אם הייתי שיכורה, אולי אשכח להוריד את השמלה, את הנעליים ואת התכשיטים, אבל לא את האיפור. זה הטבע השני שלי”.

9האלי בארי לקיור

האלי בארי ל”קיור”

להאלי בארי, 53, האפרו-אמריקאית הראשונה שזכתה באוסקר בפרס השחקנית הראשית הטובה על תפקידה ב”מונסטר בול”, אין סודות יופי. “מדובר בעבודה קשה, גנים טובים, מצפון נקי ואורח חיים בריא”, היא מסבירה. “בגיל 19 אובחנתי כחולת סוכרת, כך שאני אוכלת בריא וממעיטה בשתיית אלכוהול. טיפ קטן? לפני שאני מתאפרת, אני מרססת על הפנים שלי מי ורדים ומניחה לזה לשקוע. זה נותן לאיפור שלי להיראות קליל, רענן ובריא יותר”.

10שרה ג'סיקה פארקר בסקס והעיר הגדולה

שרה-ג’סיקה פארקר ב”סקס והעיר הגדולה”

גם שרה-ג’סיקה פארקר, 54, הולכת לישון תמיד עם עור נקי. “הדבר שאני הכי חרוצה בו זה לשטוף את הפנים שלי”, היא צוחקת. “אני אומר לבעלי, ‘אה, אני כל כך עייפה, מתיו! אני לא רוצה לשטוף את הפנים שלי’. והוא שואל אותי, ‘בשביל מה את צריכה?’ הוא לא מבין. אני גם מורחת כל ערב קרם לחות ושפתון לחות. אני מקפידה על תזונה בריאה של דגים, ירקות, פירות, פחמימות מורכבות, אוהבת פסטות אך לא מגזימה באכילתן, ושותה רק מים –  והרבה. גם חלבונים באג’נדת התזונה שלי, אוכלת רק בשרים ללא שומן, מתאמנת שלוש פעמים בשבוע ומתרגלת יוגה”.

בתמונה למעלה: נטלי פורטמן ל”דיור”

;