fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/07/הרופאים-הטובים-לזריקות-אנטי-אייגינג.jpg

10 הרופאים בתחום האסתטיקה הטובים ביותר לטיפולי הזרקה לנשים בנות 40 פלוס

אנטי אייג’נג 2022: אילו טיפולי הזרקה הם מציעים, למי הם מתאימים ומהם טיפולי הדגל שלהם?

1א הרופאים הטובים לזריקות אנטי אייג'ינג

צילום אילוסטרציה: Photo by Gustavo Fring on pexels

1דר' רם בורבין מומחה בכירורגיה פלסטית

דר’ רם בורבין

דר’ רם בורבין, מומחה בכירורגיה פלסטית

מנתח פלסטי מומחה (M.D) המעניק למטופליו מענה הוליסטי משלב האבחון עד הליווי וגם לאחר הניתוח. הוא מומחה לניתוחים משחזרים – עצמות ראש ופנים, עיוותים של כלי הדם; ניתוחים אסתטיים בפנים – הרמות פנים ועפעפיים, ניתוחי אף, אוזניים; וניתוחים אסתטיים בגוף – הגדלת חזה, פיסול הגוף, מתיחות בטן.

הזרקות: דר’ בורבין עושה הזרקות בוטוקס (דיספורט) להחלקת קמטי מימיקה במצח וסביב העיניים; והזרקות חומצה היאלורונית למילוי חסרים/ קפלים ושקעים באזורי הפנים השונים, לחיים, קפלים בין האף לפה וקמטי מריונט בצידי הפה.

טיפול הדגל בהזרקות: כאשר המטופל/ת מתאימים, אני מבצע טיפול משולב שכולל הרפיית השרירים עם בוטוקס וגם מילוי עם חומצה היאלורונית. השילובים מאזנים את הפנים ונותנים תוצאה מיטבית.

טיפ לטיפול מושלם: כדי שהטיפול יצליח מיטבית, אני ממליץ לאחר בוטוקס לקחת כדורי אבץ ולהימנע ממים חמים על הפנים למספר ימים. לאחר הזרקות חומצה היאלורונית אני ממליץ על הרפיה של שרירי הפנים למשך 4 שעות, כדי למנוע מהחומר להתפזר ממקום ההזרקה.

2דר מרינה לנדאו מומחית ברפואת עור

דר’ מרינה לנדאו

דר’ מרינה לנדאו, מומחית ברפואת עור

עוסקת ברפואת עור ודרמטולוגיה קוסמטית מעל 20 שנה עם דגש מיוחד על טיפולים לא חודרניים בהזדקנות העור. בעבר שימשה כנשיאת החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית. היא המפתחת של סידרת MAHUT – מוצרים קוסמטיים מבוססים דרמטולוגית.

הזרקות: בקליניקה שלה מיישמת דר’ לנדאו את השיטות המתקדמות ביותר לשימוש בחומרי מילוי שונים, כולל ביו סטימולטורים לטיפול בקמטים, לפיסול הפנים ולשיפור איכות העור.

טיפ לטיפול מושלם: כשמישהי באה לייעוץ ראשוני – מומלץ שתסתכל על עצמה בראי ותנסה להגדיר לעצמה מה באמת מפריע לה. מותר להסתכל על תמונות ישנות. לא מומלץ להסתכל על תמונות של מישהי אחרת או על תמונה עם פילטר ולחשוב שאפשר להיראות כמו “מישהי אחרת” או כמו “עם פילטר”.

3דר’ רוברט כהן מומחה לרפואה אסתטית

דר’ רוברט כהן

דר’ רוברט כהן, מומחה לרפואה אסתטית

ממייסדי תחום הרפואה האסתטית בישראל ובצרפת, עם מעל 30 שנות ניסיון, מייסד ונשיא האגודה הישראלית לרפואה אסתטית. מרפאתו מטפלת בטיפולים מגוונים, ביניהם: הזרקות מילוי ועיבוי, פילינגים וטיפולי ורידים ונימים.

הזרקות: דר’ כהן עושה הזרקות מילוי ועיבוי – טיפולי קמטים, עיבוי שפתיים, עצמות לחיים, תיקון אף ללא ניתוח, שקעים מתחת לעיניים, קמטי מצח, הרמת גבות, הזעת יתר.

טיפול הדגל בהזרקות: פיסול הפנים על ידי הזרקת חומרי מילוי שונים שגורמים לריענון ולמראה צעיר יותר.

טיפ לטיפול מושלם: כשאת בוחרת בטיפולי אסתטיקה במרפאות הטובות ביותר וברופאים הטובים ביותר, את בוחרת בעצמך. אל תחששי לשאול את כל השאלות האפשריות כדי שתרגישי בטוחה בכל נושא ובכל צעד. את מפקידה את הביטחון האישי שלך ואת עצמך, ולכן חשוב שתרגישי בטוחה ושתדעי שאת בידיים הכי טובות.

4דר סיון מרסר מומחית לרפואת עור אסתטיקה ולייזר צילום סטודיו bare

דר’ סיון מרסר. צילום: סטודיו BARE

דר’ סיון מרסר: מומחית ברפואת עור, אסתטיקה ולייזר

יוצאת מחלקת העור בבילינסון, כיום רופאה בכירה ואוטוריטה בתחום האסתטיקה והדרמטולוגיה. הייחודיות שלה היא פילינג ומרקם עור, בעיות פיגמנטציה על כל סוגיהן, סריקת שומות והסרתן, אקנה ופוסט אקנה לרבות אקנה אצל מבוגרים, הזעת יתר, העלמת צלקות וטיפולי אנטי אייג’ינג חדשניים.

הזרקות: דר’ מרסר עושה הזרקות בוטוקס, מילוי ועיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית; הזרקת רדיאס (חומר מילוי מבוסס סידן, המעודד יצירת קולגן ואלסטין ומיועד לפיסול ולשיפור מרקם העור – לתוצאות ארוכות טווח); מילוי קמטי הבעה בחומצה היאלורונית, פיסול אף ללא ניתוח באמצעות חומצה היאלורונית, ועוד.

טיפול הדגל בהזרקות: הזרקת חומצה היאלורנית למילוי שקעי העיניים, המחזירה לעור שמתחת לעיניים את הנפח, מותחת את העור ומבהירה את הכהות. הטיפול מתבצע כולו באמצעות דקירה אחת קטנטנה דרכה מוחדרת הקנולה (צינורית ארוכה ודקה, גמישה ובעלת קצה עגול ולא חד שאינו פוצע את כלי הדם והעצבים במהלך החדרתו, להבדיל ממחט), ובאמצעותה מוזרקת החומצה ההיאלורונית.

טיפ לטיפול מושלם: LESS IS MORE – ברוב המקרים (בנשים אף יותר מגברים) נדרשת כמות מועטה של חומר (תלוי בסוג) ולרוב מזרק אחד מספיק כדי לטפל בשתי העיניים. בכל מקרה של דילמה בנושא, עדיף ללכת על האופציה המינימליסטית, כי תמיד אפשר להוסיף.

5דר אברי רווה מומחה בכירורגיה פלסטית. צילום אורית פניני

דר’ אברי רווה. צילום: אורית פניני

דר’ אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית

התמחה בביה”ח שערי צדק ועבד שנים בבלינסון. כיום מנהל מרכז אסתטיקה פרטי בכיכר-המדינה בתל-אביב, שם ניתן לקבל טיפולי אסתטיקה ופלסטיקה, החל מהזרקות וטכניקות מילוי ופיסול פנים ועד ניתוחי חזה ומתיחות פנים וטיפולים משלימים לתחזוק ההליכים.

הזרקות: דר’ רווה עושה הזרקות בוטוקס, הזרקת חומצה היאלורונית (למילוי לחיים שקועות והרמה מחדש של עצם הלחי; להעלמת קמטים בצדי הפה, בין האף והשפתיים; לעיבוי שפתיים חסרות נפח או א-סימטריות; למילוי שקעים מתחת לעיניים, להעלמת גומה בסנטר ולפיסול אף), הזרקת רדיאס, ועוד.

טיפול הדגל בהזרקות: הזרקת הרמוניקה. הרמוניקה הוא שילוב של קלציום וחומצה היאלורונית והחדרתם אל העור כחומר מילוי. מדובר בטיפול המשלב מיצוק ועידוד קולגן ובנוסף מעניק נפח. נועד לעיצוב קו לסת וכן לכיווץ, למיצוק ולפיסול של העור.

טיפ לטיפול מושלם: מומלץ לבצע הזרקה תחת אולטרה סאונד לבטיחות אופטימלית כדי להימנע מהזרקות לכלי הדם ולאזורים מסוכנים. הטיפול מתבצע על ידי מכשיר אולטרה סאונד חדשני במרפאה, מה שהופך את ההזרקה לבטוחה ביותר. כמו כן, מומלץ לקחת כדורי ארניקה כ-3 ימים לפני הטיפול כדי להוריד נפיחות לאחר ההזרקה.

6דר רונן גלזינגר מומחה בכירורגיה פלסטית צילום יחצ

דר’ רונן גלזינגר

דר’ רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית

מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל, בוגר לימודי רפואה בטכניון, שימש רופא מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בסורוקה וגם ניהל את מחלקת הכוויות שם. הוא מוביל בארץ את תחום עיצוב הגוף וטיפול במצבורי שומן, באמצעות שיטות טיפול חדשניות כולל מכשור מבוסס גלי רדיו, לייזר, הקפאת שומן בקור, המסת שומן ועוד.

הזרקות: דר’ גלזינגר עושה הזרקות בוטוקס ודיספורט, מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית, הזרקת שומן עצמי לפיסול הפנים ולתיקון של שקעים בפנים, ועוד.

טיפול הדגל בהזרקות: בוטוקס – לטיפול בקמטי הבעה, לשיפור המצב האסתטי הנוכחי או לשימורו. מתאים לאזור המצח וסביב העיניים. הבוטוקס מחליש באופן זמני את השרירים שיוצרים את הקמטים. הטיפול מתבצע באמצעות מחט דקיקה המחדירה את החומר לאזורים המבוקשים.

טיפ לטיפול מושלם: מומלץ להגיע לטיפול עם פנים שטופות ונטולות איפור כבסיס התחלתי לטיפול. עור נקי יבטיח ששום דבר לא יחדור לעור המטופל מלבד הטיפול עצמו.

7דר אלכס אלטס מומחה ברפואת עור צילום יחצ

דר’ אלכס אלטס

דר’ אלכס אלטס, מומחה ברפואת עור

בין הידועים בתחומו ומחלוצי המזותרפיה המסורתית שהתוו רופאי העור בתחום האסתטיקה. הוא מיישם בקליניקה שלו את שיטות הטיפול המתקדמות ביותר בעולם האסתטיקה, ואף מדריך אודותיהן בארץ ובחו”ל בתחום רפואת העור בכלל ורפואה אסתטית בפרט.

הזרקות: דר’ אלטס עושה הזרקות בוטוקס, הזרקות למילוי קמטים והחזרת נפחים, עיצוב אף ללא ניתוח, הזרקת חומצה היאלורונית לעיצוב ולרענון שפתיים, טיפולים אסתטיים משולבים, ועוד.

טיפול הדגל בהזרקות: הרמת פנים ללא ניתוח – מיד פייס – טיפול לפיסול ועיצוב הפנים מחדש ללא הליכים פולשניים כירורגיים. מדובר בטיפול מהיר שמעניק לפנים מראה טבעי, רענן וללא סימני עייפות. Midface Augmentation הוא טיפול להשבת הנפח הטבעי בפנים ולהצערת המראה, ומבוסס על הזרקת חומצה היאלורונית טבעית בשקעי הפנים. תוצאותיו נשמרות למשך שנה שלמה.

טיפ לטיפול מושלם: למי שרוצה לקבל תוצאה עם האפקט המשמעותי ביותר על מראה הפנים – מיד פייס יעניק את השינוי הטוב ביותר בפנים.

8דר פאני בר לוי גינקולוגית ומומחית לאסתטיקה ווגינלית צילום elite beauty

דר’ פאני בר-לוי. צילום: ELITE BEAUTY

דר’ פאני בר-לוי, חלוצת תחום הטיפולים האסתטיים הווגינליים

גניקולוגית בכירה, מומחית ברפואת נשים. בוגרת רפואה בטכניון, התמחות בבני-ציון בירושלים ותת-התמחות בטורונטו. חלוצת תחום האסתטיקה הווגינלית (הנרתיקית) בישראל, טרנד עולמי של השנים האחרונות, וחברה בכירה בארגון האירופאי לאסתטיקה וגינלית.

הזרקות: דר’ בר-לוי עושה הזרקת חומרי מילוי (חומצה היאלורונית כמו רבנס, רסטילן, סטילאז’, ג’ובידרם).

טיפול הדגל בהזרקות: הזרקת חומצה היאלורונית ייעודית לשיפור תפקוד הווגינה ועיצוב המראה החיצוני של הנרתיק. מדובר בעיצוב והשבת נפח לשפתי הנרתיק, לצד השיפור התפקודי של הווגינה, באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית (ייעודית לנרתיק). ההזרקה מעשירה את הנרתיק בלחות ומשפרת בצורה ניכרת את מצב היובש. מתאים לנשים שעברו לידות, טיפולים רפואיים, שינויים הורמונליים ושינויי גיל.

טיפ לטיפול מושלם: מי שפונה לטיפול כשהבעיה רק מתחילה תזכה לשיפור משמעותי ללא ניתוח. במקרים חמורים מאוד, שלא ניתן להם מענה הרבה שנים והבעיה הלכה והחריפה, יהיה צורך לשקול התערבות כירורגית.

9דר להבית אקרמן מומחית ברפואת עור צילום אלון שפרנסקי

דר’ להבית אקרמן. צילום: אלון שפרנסקי

דר’ להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור

בעלת רשת מרפאות לטיפולי לייזר ואנטי אייג’ינג. שיטת הטיפול ההוליסטית שפיתחה הובילה לתוצאות יוצאות דופן בתחום הצערת וחידוש העור. באמצעות שימוש בטכנולוגיות האבחון המתקדמות בעולם, היא מבצעת בחינה מקיפה של עור הפנים, הצוואר, אזור המחשוף וכפות הידיים ובונה תוכנית טיפול אפקטיבית, המשלבת מגוון טכניקות טיפוליות.

הזרקות: דר’ אקרמן שילבה לאחרונה בין טיפולי ההזרקות שהיא עושה (בוטוקס, חומצה היאלורונית, רדיאס, רסטילן סקינבוסטרס, ועוד), הזרקת חומר שנקרא סקולפטרה (SCULPTRA), המייצר קולגן טבעי ומשפר משמעותית את מרקם העור.

טיפול הדגל בהזרקות: סקולפטרה – מכילה חומצה פולי-לקטית. לאחר ההזרקה מתעורר תהליך ביולוגי, שמגרה יצירת מרכיבים צעירים בעור, ובעיקר סיבי קולגן, ולכן נקראת ביו-סטימולטור (Bio-Stimulator). הטיפול מתאים לחלק התחתון של הפנים: צוואר, קו לסת וסביב הפה. החידוש הוא באזורים נוספים בגוף כמו זרועות, גב ידיים, בטן ועכוזים.

טיפ לטיפול מושלם: סקולפטרה הוא חומר בעל תאימות ביולוגית, שיכול להיספג בגוף ולשפר את איכות העור מבלי לנפח את האזור מכיוון שהוא מפעיל מנגנון לעיבוי העור.

10דר תמיר גיל מומחה בכירורגיה פלסטית

דר’ תמיר גיל

דר’ תמיר גיל, מומחה בכירורגיה פלסטית

מומחה בניתוחים של הצערת הפנים והצוואר – מתיחת פנים וצוואר, הזרקת שומן עצמי, עפעפיים ופרוצדורות נלוות לאזור השפתיים. יש לו שתי מרפאות פרטיות הממוקמות בבית החולים אלישע ובמתחם כורדני בקריית מוצקין.

הזרקות: דר’ גיל עושה הזרקת סקולפטרה (טיפול מתקדם לייצור קולגן), זריקות בוטוקס, חומצה היאלורונית, הזרקת שומן עצמי, הזרקות משולבות, ועוד.

טיפול הדגל בהזרקות: תהליך הצערת ופיסול הפנים בשילוב חומרי מילוי והזרקות בעלי תכונות סמיכות שונות. אלה מאפשרים קבלת תוצאה מרבית. בשיטה זו כל חומר מוזרק בעומק שונה של הפנים. בעומק מוזרק חומר סמיך, הסופח יותר נוזלים ומאפשר קבלת נפח רב יותר, ובעור השטחי מוזרק חומר דליל לטיפול בקמטים שטחיים. החומר הסמיך ממלא אזור אנטומי מוגדר כמו לחי ואילו החומר בעל הצפיפות הנמוכה יותר מטפל במדויק בכל קמט.

טיפ לטיפול מושלם: בהזרקת חומרי מילוי ניתן למלא שקעים וקמטים בפנים כמו הקמט בין השפה ללחי, למלא את אזור הלחי אשר צנח, להדגיש עצמות לחיים, להדגיש קו לסת, לעצב שפתיים, ועוד. לטיפול באיכות העור משלב דר’ גיל טיפול בסקינבוסטרס – הזרקה עדינה במספר רב של מוקדים בעור, המשיבה לעור את הלחות והמראה חיוני, מאפשרת מראה עור זוהר ומטפלת בקמטוטים עדינים.

;