fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/יופי-גדול-1.jpg

יופי לך: כשעולמות היופי והקולינריה נפגשים

קולקציית הבשמים של אמן הפטיסרי הצרפתי פייר הרמה ל”ל’אוקסיטן”, מסיכת פנינים לחידוש עור הפנים, מוצרי טיפוח ממעבדות “אייזנברג פריז והבשמים החדשים לקיץ. חדש על המדף

היא נחשבת לקול החדש והנועז של מוזיקת הפופ. מאז הוציאה דואה ליפה, ילידת לונדון, את אלבום הבכורה שלה, הנושא את שמה, ב-2017, היא שוברת את שיאי ההשמעות בסטרימינג, כשהשירים שלה הם המושמעים ביותר בעולם. הלהיט שלה New Rules הפך להמנון להעצמה נשית וזכה ליותר ממיליארד צפיות ביוטיוב. וכן, היא נחשבת גם לאייקון אופנה שעובדת עם צלמי האופנה הבולטים ביותר. בזכות כל אלה, בחר בה מותג היופי “איב סן-לורן” כשגרירה של הבושם החדש של המותג  שיושק בספטמבר 2019.

הזמרת דואה ליפה תוביל את קמפיין הבושם החדש של איב סן-לורן

הזמרת דואה ליפה תוביל את קמפיין הבושם החדש של “איב סן-לורן”

בית האופנה הצרפתי “לקוסט” משיק את אחד הבשמים המדוברים שלה השנה -L.12.12 French Panache – שעוצב בהשראת חולצת הפולו האייקונית L.12.12  שנוצרה על ידי מייסד המותג, רנה לקוסט, ב-1933. הבושם לאשה הוא בריח פירותי, פרי יצירתה של סופי לאבה, עם ניחוחות של עץ בהיר, מושק ופצ’ולי, מועשר בברגמוט, פלפל ורוד וענבי שועל. 100 מ”ל, 229 שקל, ברשתות הפארם.

הבושם החדש של לקוסט לאשה בריח פירותי עשיר

הבושם החדש של “לקוסט” לאשה בריח פירותי עשיר

מותג הטיפוח והבישום היוקרתי “אייזנברג פריז”, שכבש את נשות העולם, הוא מותג משפחתי המתמחה בטיפוח העור ומשלב בין המדע והטבע. בימים אלה משיק המותג, בלעדית בחנות “ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי” בנתב”ג, מספר מוצרים מפנקים לקיץ, לנשים ולגברים. כל המוצרים מכילים את נוסחת “טריו מולקולר”, הרשומה כפטנט, ובה שלוש מולקולות שפועלות יחדיו – לחידוש, להמרצה ולהענקת חמצן לעור. כל אלה פועלים למניעת ולתיקון סימני ההזדקנות, עם תוצאות מיידיות למראה צעיר ועור יפה יותר.

בין מוצרי “אייזנברג פריז”, בולטים:Firming Remodelling Mask  – מסיכה אנטי אייג’ינג להחדרת לחות, העשירה בוויטמינים A ו-E, שמן זרעי ענבים ותמציות תה ירוק, למיצוק העור ולמזעור קמטים וסימנים. 75 מ”ל, 72 דולר. Anti-Stress Treatment – טיפול אנטי סטרס להרגעת העור. הנוסחה עשירה במרכיבים ייחודיים המעניקים לעור תחושת נינוחות ורגיעה מושלמת. 50 מ”ל, 121 דולר.Youth Elixir – תכשיר מחדש נעורים המעניק הארה מיידית לעור, תיקון ואפקט מתיחה. 30 מ”ל, 82 דולר. לגברים מוצע בושם חושני, J’ose Edp For Men, עם תווים עליונים של ברגמוט, לימון, מנטה ויסמין; תווי ליבה של לבנדר, לענה וקפה מוקה; ותווי בסיס של פצ’ולי, סנדלווד, אזוב, פולי טונקה, וניל, ענבר ומאסק. 50 מ”ל, 82 דולר.

מימין לשמאל טיפול אנטי סטרס, מסיכת אנטי אייג'ינג לנחדרת לחות ותכשיר מחדש נעורים של אייזנברג פריז

מימין לשמאל: טיפול אנטי סטרס, מסיכת אנטי אייג’ינג לנחדרת לחות ותכשיר מחדש נעורים של “אייזנברג פריז”

הבושם ג'וזה לגבר של אייזנברג פריז

הבושם לגבר  J’ose Edp For Menשל “אייזנברג פריז”

 הנה שילוב מעניין בין עולמות הבישום והקולינריה: התשוקה ליצירתיות איחדה בין מותג הטיפוח הבינלאומי, “ל’אוקסיטן”, שחוקר, מפתח ויוצר ניחוחות מפרובאנס, לבין אומן הפטיסרי הצרפתי פייר הרמה, יוצר גוני טעם וריח וממציא תענוגות ייחודיים לחך. התוצאה: 86 CHAMPS – קולקציה במהדורה מוגבלת הכוללת שישה בשמים המשלבים צירופים בלתי צפויים של ניחוחות חדשניים, מתוחכמים, נועזים ומפתיעים: ורדים וזעפרן, דומדמניות שחורות ורוברב, פטל ותה ירוק מאצ’ה, תפוז עלים ופרחים, מנדרינה ואימורטל, ולימון פרסי שחור. הניחוח של כל אחד מהרכיבים נושא עימו את סיפור הסביבה הטבעית והייחודית לו, ואת סיפור היצירה מאחורי התהוותו. 90 מ”ל, 429 שקל לבושם. בחנות בקניון רמת אביב ובאתר המותג.

קולקציית הבשמים של פייר הרמה לל'אוקסיטן

קולקציית הבשמים של פייר הרמה ל”ל’אוקסיטן”

הבושם החדש והפריט השלישי בקולקציית הניחוחות של “טיפאני אנד קו”, Sheer, מביא פרשנות חדשנית ומרעננת לניחוח הייחודי שהכתיבו שני הבשמים הקודמים. הניחוח: מעטפת אלגנטית של ענבי שועל, ורט דה-מנדרין ושמן ילנג-ילנג מתמזגת ברוך עם שמן ורדים ועם איריס, שהוא מרכיב דומיננטי בכל מוצרי הסידרה. עיצוב הבקבוק משקף את חיתוכי היהלום המאפיינים את מותג התכשיטים היוקרתי. 50 מ”ל, 399 שקל, ברשתות הפארם.

הבושם שיר מבית טיפאני אנד קו

הבושם  Sheer מבית “טיפאני אנד קו”

חברת הקוסמטיקה המקצועית Magiray משיקה מסיכת פנינים מתקלפת לכל סוגי העור לסילוק תאי עור מתים ולרענון מרקם העור. המסיכה בעלת מרכיבים פעילים: מי מעיין עין-גדי, חומצה גליקולית, חומצה לקטית וסליצלית, תמצית מלפפון, שורש הכורכום, ג’נקו בילובה, אבקת פנינים וכסף, רוזברטרול ואלנטואין. מורחים שכבה דקה ואחידה פעם-פעמיים בשבוע, משאירים לייבוש מלא (15-20 דקות) ומסירים אותה בעדינות מהפנים. פעולה זו מסלקת את תאי העור המתים ומותירה את העור נקי, מחודש ועם תחושת זוהר ומרקם משיי. 25 שקל למסיכה; מארז של 10 מסיכות, 210 שקל, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

מסיכת פנינים לחידוש עור הפנים של Magiray

מסיכת פנינים לחידוש עור הפנים של Magiray

 

;