fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/05/סקולפטרה-למיצוק-הגוף-scaled.jpg

הטרנד הכי מדובר בהוליווד: הטיפול שמבטיח גוף מוצק ע”י הזרקת חומר המייצר קולגן טבעי

אחרי שכבש את עולם הביוטי בטיפולי פנים, קבלו את “סקולפטרה” לגוף המשפר משמעותית את מרקם העור

סקולפטרה למיצוק הגוף

צילום אילוסטרציה יח”צ

תכירו את הטרנד הכי מדובר כיום בהוליווד: “סקלופטרה” (SCULPTRA). אחרי שכבש את עולם הביוטי בטיפולי פנים, אפשר ליהנות מ”סקולפטרה” גם לגוף, מה שמבטיח בקיץ 2022 גוף מוצק, מורם ואסוף, באמצעות הזרקת חומר המייצר קולגן טבעי ומשפר משמעותית את מרקם העור.

ה”סקולפטרה” מכילה חומצה פולי-לקטית ולאחר ההזרקה מתעורר תהליך ביולוגי, שמגרה יצירת מרכיבים צעירים בעור, ובעיקר סיבי קולגן, ולכן נקראת ביו-סטימולטור (Bio-Stimulator). התוצאה: ייצור קולגן טבעי, המשפר את מראה העור, ממצק, משקם, מחליק קמטים, ומעניק מראה רענן, אסוף ומורם!

הטיפול מתאים לאזורי גוף נבחרים, כמו זרועות, צוואר, בטן רפויה ועכוז. הטיפול מביא לתוצאות משמעותיות שלא מושגות בשום טיפול אסתטי אחר.  “סקולפטרה” הוא חומר בעל תאימות ביולוגית, שיכול להיספג בגוף ולשפר את איכות העור מבלי לנפח את האזור מכיוון שהוא מפעיל מנגנון לעיבוי העור ולאורך זמן הוא משווה לגוף מראה צעיר רענן ואסוף.

2דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור צילום אלון שפרנסקי

דר’ להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור: “כל אשה מאבדת בכל שנה כ-1% מכמות הקולגן בגופה ועד גיל 45 היא צפויה לאבד עד 25% מהקולגן הטבעי”. צילום: אלון שפרנסקי

על שיגעון ה”סקולפטרה”, מסבירה דר’ להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ובעלת קליניקות לטיפולי אסתטיקה: “סיבי קולגן הם חלבונים בשכבת הדרמיס העמוקה של העור, המקנים לו יציבות ועוזרים לתפקוד סיבי האלסטין והחומצה ההיאלורונית הטבעית שלנו. הקולגן עוזר בשמירה על יציבות העור ובמקביל שומר עליו חלק ועשיר לחות. העור זקוק לרמות גבוהות של סיבי קולגן כדי להיראות טבעי, בריא וצעיר”.

לדברי דר’ אקרמן: “כל אשה מאבדת בכל שנה כ-1% מכמות הקולגן בגופה ועד גיל 45 היא צפויה לאבד עד 25% מהקולגן הטבעי. חומר ההזרקה ‘סקולפטרה’ משחזר בהדרגתיות את יכולות העור, מתקן נפחים, מחדש את עור, מחליק קמטים ומשקם את התמיכה המבנית של העור שאבדה בחלוף השנים, כחלק מתהליך ההזדקנות. התוצאות נשארות לאורך זמן ממושך, של 25 חודשים, מהטיפול האחרון”.

על השיטה החדשנית, אומרת דר’ אקרמן: “הפנים הן כמו מגדל קוביות. אם הבסיס לא יציב ואיתן, כל הפנים לא ישבו טוב. קודם כל צריך לבנות את הצורה הנכונה שלהן – וזה בדיוק מה שעושה ‘סקולפטרה’. התוצאה היא אומנם הדרגתית, אבל נשמרת לאורך זמן. 80% ממטופלי ‘סקולפטרה’ בכל העולם מעידים כי מהם רוצים מתוצאות הטיפול – גם עד שנתיים אחרי”.

כיצד מתבצע הטיפול ב”סקולפטרה”? לאחר מריחת משחת הרדמה וניקוי האזור, מוזרק החומר באמצעות מחט או קנולה מתחת לעור. הטיפול מורכב מלפחות שתי ססיות טיפוליות בהפרש של לפחות של 4-6 שבועות ביניהן. לאחר הטיפול יש לעסות את האזור המוזרק במשך 5 ימים, 5 פעמים ביום למשך 5 דקות. הטיפול אורך בין חצי שעה לשעה בהתאם לאזור המטופל. ההמלצה היא לשלב את הטיפול עם מיכשור נוסף כמו גלי רדיו או אולטרסאונד, להשגת תוצאות מרשימות עוד יותר.

והמחיר: משתנה מאזור לאזור ותלוי מצב. עבור בקבוק לטיפול בודד תשלמו 6,500 שקל (שווה ערך לתשעה מזרקים).

;