fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/09/גוליאן-גדול.jpg

לג’וליאן מור, 58, אין בעיה עם הגיל, ומודה: “אני מרגישה יותר בנוח ככל שאני מתבגרת”

בגיל 58 ג’וליאן מור לוהטת מתמיד. היא כיכבה השנה בשני סרטים משובחים (“גלוריה בל” שעסק בגרושה שנהנית מהחיים ו”אחרי החתונה” שבו גילמה אשה שהקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בהודו), היא פעילה חברתית (תומכת בזכותן של נשים לבצע הפלה) ומקמפנת ל”לוריאל פריז” מוצרי יופי לבנות 50 פלוס. אז איך היא שומרת על שיגרת הטיפוח שלה, איך נראה סדר יומה העמוס ולמה היא גאה ביכולות הניקיון שלה

1ג'וליאן מור. צילום לוריאל

ג’וליאן מור: “להזדקן זוהי פריבילגיה”. צילום: “לוריאל פריז”

“אנו ברי מזל שאנו יכולים להזדקן, זוהי פריבילגיה”, אומרת השחקנית ג’וליאן מור, 58, הנשואה בשנית לבארט פרוינדליך ואם לשניים. “החוויות של חיינו מוסיפות לנו כל כך הרבה עושר וידע. אני מגלה שאני מרגישה יותר בנוח עם עצמי ככל שאני מתבגרת”.

קל לומר אמירה כזאת כשאת ג’ינג’ית יפהפייה ולוהטת כמו ג’וליאן מור, שרק הולכת ומשתבחת עם השנים. גם בקולנוע היא זוכה לתפקידים חשובים יותר, כשהשנה כיכבה ב”גלוריה בל” שעסק בגרושה שנהנית מהחיים וב”אחרי החתונה” שבו גילמה אשה שהקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בהודו.

במקביל לעבודתה כשחקנית, היא פעילה חברתית: תומכת נלהבת בזכותן של נשים לבצע הפלה ואף תרמה בעבר לקמפיין הבחירות של ג’ון קרי. והיא גם אחת מדוברות היופי של “לוריאל פריז” שמקדמת מוצרים לבנות 50 פלוס, וזו הזדמנות נהדרת לשמוע על סודות היופי שלה.

2ג'וליאן מור על השטיח האדום בפסטיבל קאן. צילום לוריאל

ג’וליאן מור על השטיח האדום בפסטיבל קאן: “הבת שלי חושבת שלהיות בת 50 פלוס זה הישג גדול”. צילום: “לוריאל פריז”

איך את מרגישה עכשיו, כשאת בשלהי שנות ה-50 לחייך?
שנות ה-50 לחיינו חשובות במיוחד משום שחיינו כבר כל כך הרבה זמן, ואנו מתחילות להבין עד כמה יקר הזמן שלנו. באחרונה בתי בת ה-17 מאוד שמחה להגיד לכולם שאני בת 50 פלוס. אני חושבת שזה נדמה לה כהישג גדול מאוד!

מדוע להיות בת 50 כיום שונה מלהיות בת 50 לפני 20 שנה?
כולנו חיות כיום יותר ממה שהיינו רגילות בעבר: אנו יולדות ילדים בגיל מאוחר יותר, ולרבות מאיתנו עדיין יש ילדים החיים בבית. אנו לא ממתינות לגיל הפרישה, אלא נמצאות בלב החיים המקצועיים שלנו.

מה את נוהגת לעשות בשעות הפנאי שלך?
אוהבת דקורציות ומתעניינת מאוד בריהוט – במיוחד בריהוט צרפתי מאמצע המאה ה-20 ובריהוט סקנדינבי. שיפצתי את הבית שלי כמה פעמים ואני תמיד מתבוננת במגזינים לעיצוב.

תארי לנו יום טיפוסי בחייה של ג’וליאן מור.
אם אני לא בעבודה, אני מסדרת את הבית וקוראת את העיתון. אני מתאמנת קצת, או הולכת ליוגה ועובדת במשרד שלי, שם אני קוראת תסריטים או עונה להודעות במייל. ייתכן שאפגש עם חברה לארוחת צהריים. בערב אנחנו מקפידים על ארוחה משפחתית. אם אני עובדת, אין לי זמן לכל זה – בדרך כלל קמה ב-5:30 בבוקר ונוסעת לסט, שבו שוהים לאורך כל היום. לעיתים אני כותבת ספר ילדים (עד עתה כתבה מור כבר ארבעה ספרי ילדים).

3ג'וליאן מור בסרט להיות פלין. בוחרת את תפקידיה בקפידה

ג’וליאן מור בסרט “להיות פלין”. בוחרת את תפקידיה בקפידה

באיזה סרט הכי אהבת לשחק?
תמיד מאוד התרגשתי ומאוד החמיא לי כשמישהו כתב משהו בשבילי. “הרחק מגן עדן” היה חוויה יוצאת דופן בגלל זה ובגלל היחסים הקרובים שלי עם הבמאי, טוד היינס. זה היה הדבר הקרוב ביותר לחוויה מושלמת שניתן לקבל מסרט.

הסופרים המועדפים עלייך?
אהבתי את “נשים קטנות” בילדותי! כיום אני אוהבת את זיידי סמית’, סוזן מינו, ג’ונתן פרנזן, קאזואו אישיגורו ואיימי בלום. תמיד אהבתי את סקוט פיצג’רלד ואת אדית וורטון.

הסרטים המועדפים עלייך?
“תינוקה של רוזמרי”, “הסנדק”, “טוטסי”, “תמונות מחיי נישואים”.

המוזיקה המועדפת עלייך?
אני מניחה לילדיי לקבוע לאיזו מוזיקה נאזין! בני בן ה-21 הוא מוזיקאי ואוהב הכל – הוא אומר לי למה להאזין.

מהן הערים האהובות עלייך בעולם?
אני מאושרת לגור בניו-יורק, מרגישה שזוהי פריבילגיה לגור בה. אוהבת את פריז – ביליתי שם את יום הולדתי ה-50 עם בעלי ועם שני ילדיי, וזה היה המקום שבו רציתי לחגוג. יש לנו בית חוף קטן בלונג-איילנד, שזהו אחד המקומות האהובים עלי בכל העולם. דרום-אמריקה מרתקת אותי – אני לא יודעת הרבה לגביה והיא נראית לי כל כך שונה. אהבתי גם להיות בקיוטו שביפן.

4ג'וליאן מור עם שני ילדיה - קיילב וליב

ג’וליאן מור עם שני ילדיה – קיילב וליב. צילום: אינסטגרם

מיהם האמנים האהובים עלייך?
אני אוספת צילומים מספרים ומאוד אוהבת את נאן גולדין, פיליפ-לורקה דיקורצ’יה, דיוויד ארמסטרונג, סינדי שרמן, תומס סטרוס ואנדריאס גורסקי. מעריצה את עבודותיו של גרהרד ריכטר. אילו היה יכול להיות לי פסל אחד, הוא היה אחד העכבישים הענקיים של לואיז בורג’ואה!

אילו תחומי פעילות חברתית חשובים לך ביותר?
אני מודאגת לגבי מצב העוני בארצות-הברית. כיום, אחד מתוך ארבעה ילדים כאן חי בעוני וזהו אבסורד במדינה כל כך מפותחת. מחויבת גם לתחום הבריאות ולתחומים הקשורים בחינוך, בחברה ובזכות האשה על גופה.

איך שימוש במוצרי קוסמטיקה תורם לחיי היומיום שלך?
אני בהירה מאוד, ולכן אם אני רוצה להגדיר את קווי המתאר של פניי אני חייבת להשתמש בקוסמטיקה, במיוחד במסקרה ובסומק! כשאני יוצאת מהבית, אני תמיד משתמשת במסקרה ומדגישה את עצמות הלחיים שלי בברונזר. טיפוח העור חשוב לי מאוד: לאחר שאני שוטפת את פניי עם חומר עדין לניקוי העור, אני מורחת שמן פנים, ולאחר מכן קרם לחות עם מקדם הגנה. אני משתמשת במקדם הגנה באופן יומיומי מאז שהייתי בת 23!

ספרי לנו משהו עלייך שאיש לא יודע.
אני מנקה בצורה יוצאת דופן! אני אוהבת לנקות ואפילו נהנית מזה. קראתי איפשהו שגם אינגריד ברגמן היתה כזאת, ולכן לדעתי אני לא השחקנית היחידה שהיא כזאת!

;