fbpx

ללבוש ג’ינס בקיץ הישראלי – כך תעשי את זה בכיף

הקיץ הישראלי הלוהט עבור רבות מאיתנו הוא הזדמנות להעביר את הג’ינסים הארוכים והמחמיאים לקומה העליונה יותר של הארון ולהעביר לקדמת הבמה פרטי לבוש קלילים ואווריריים יותר, בניהם מכנסיים קצרים במגוון סגנונות, מכנסי פשתן קלילים ומכנסיים מבדים רכים ונושמים לצד חצאיות ושמלות קצרצרות. עם זאת, בעבור חובבות הג’ינס המושבעות שבקרבנו, אלו שנשבעו שלא להיפרד מהפריט האהוב בשל זוטות כמו חום יולי-אוגוסט, ניתן כיום בהחלט למצוא מגוון דגמי ג’ינס מתאימים, שיספקו את הצורך והתשוקה לג’ינס בכל מצב – אז אילו אפשרויות קיימות גם עבורך? הנה בבקשה:

ראשית כל, כמובן מכנסי ג’ינס קצרים – כמה פשוט ככה נוח. מכנסי הג’ינס הנוחים והאהובים עם הרבה פחות בד. הישבן והבטן נארזים כרגיל היטב בתוך הבד המוכר והמחמיא, ואילו הרגליים נותרות חשופות ומאווררות, אינן סובלות מן החום ויכולות לחשוף בהזדמנות זו גם קו שיזוף טבעי ומחמיא. מכנסי ג’ינס קצרים ישתלבו מצוין עם מראה “המרושל” בשילוב עם גופיה ססגונית או טריקו לבנה וגם בלוק מעט יותר אלגנטי ומחייב, בחיבור עם חולצה מכופתרת צמודה ונטולת שרוולים, לצד סנדלים בעלי עקב המוסיפים מספר סנטימטרים לגובה ומשדרגים את הלוק הכללי. במיוחד בקיץ הנוכחי, אנחנו יכולות להמליץ לך להציץ בקולקציית מכנסי ג’ינס לנשים של המותג SEESTARZ לחצי כאן >>

מכנסיים מבד דמוי ג’ינס – יש שיאמרו שזו מין “עבודה בעיניים” ויש שימצאו ברעיון הזה פתרון נהדר כאשר הבד אוורירי ונושם, קליל ולא נדבק לגוף כמו שכבת עור נוספת, והמראה – מראה ג’ינס לכל דבר. בהיר, כהה, בטקסטורה נקיה או מקושקשת, מכנסיים מבד דמוי ג’ינס הם פתרון מתאים לכל חובבות הג’ינס שחובבות גם טמפרטורת גוף סבירה.

חצי מידה יותר – פתרון נוסף ללוק הג’ינס הניצחי גם בקיץ החם הוא פשוט פרידה זמנית מן המראה הצמוד ובחירה בג’ינס בגזרה מעט יותר רחבה, או פשוט במידה מעט יותר גדולה. את היקף המותניים והאורך ניתן להסדיר באמצעות חגורה, מכפלת או קיפול ידני, וההבדל שיעניק ג’ינס רחב יותר על הגוף ביחס לגזרה הצמודה, הוא ההבדל בין קיץ מדברי לחורף אירופי. ולגבי הנראות, ג’ינס רחב אינו מחייב כניעה למראה מרושל או מלא וניתן ליצור ניגודיות אופטימלית באמצעות גופיות צמודות או חולצות טופ מחמיאות, לצד בחירה בג’ינס מודפס במראה ססגוני שפורץ את גבולות הטקסטורה והעיצוב הבנליים.

ברמודה ג’ינס – ההנחה השגויה לפיה מכנסי הברמודה יצאו מן האופנה אי שם בשנות השמונים לא פגשה את המראה הטרנדי העכשווי שמחבר בין מכנסי ברמודה מג’ינס, בגזרה נמוכה אך צמודה הנמתחת עד הברך, בשילוב בין נעליים גבוהות, סנדלים מעוצבים, חולצת טופ שיקית או גופיה צמודה הנושאת מעליה עליונית שיפון אלגנטית או חולצת כפתורים מרושלת. מכנסי הברמודה מאפשרים יצירה של לוק מושקע  לצד נוחות אופטימלית. הערת אזהרה מתבקשת: לגבוהות בלבד.

ולבסוף הג’ינס הישן ביותר בארון – אחד הפתרונות הפשוטים והזמינים שמרבית חובבות הג’ינס מכירות הוא חיפוש קצר בארון אחר הג’ינס הישן ביותר, האהוב ביותר שעבר אלף כביסות, איבד מן העובי והצפיפות הטבעית ומונח על הגוף מצוין בכל עונות השנה. שוות לנסות, אולי גם תופתעו…