fbpx

טיפים מיוחדים לאיפור שאת חייבת להכיר בגיל 40+

השפעת הזמן והגיל על עור הפנים ידועה וניכרת במיוחד לאחר העשור הרביעי של חיינו ורבים מאיתנו מוצאות את עצמן מחפשות אחר טכניקות איפור ותכשירים חדשים שיסייעו להסתיר את פגמי הגיל, ויחד עם זאת לשמר ככל הניתן את המראה הטבעי ללא תחושת העמסת יתר של איפור.

באופן כללי, בבניית תיק האיפור מחדש ובהתאמתו לגיל, חשוב כמובן ראשית להכיר היטב את מבנה הפנים, מצב העור ולקבוע על פי הללו את מטרות האיפור והמוצרים. לצד זאת ריכזנו עבורך כאן מספר טיפים מיוחדים והמלצות חשובות שחשוב להכיר היטב ויכולים להעניק שדרוג לשגרת האיפור שלך לאחר גיל ארבעים:

  • סוג ומצב עור הפנים – עור הפנים שלנו הוא למעשה הבסיס לשגרת האיפור כולה, כאשר ככל שהעור צעיר יותר הוא בדרך כלל דורש פחות תכשירי איפור הרמוניים לטשטוש ולהסתרת מרקם העור. בגיל צעיר העור יקרין ברק טבעי, גמישות ולחות, ואיפור הפנים יתמקד בשימוש בגוונים, הדגשת השפתיים והעיניים. ככל שתהליך ההזדקנות יתקדם, נדרשים תכשירי טיפוח ואיפור לעור הפנים עצמו ופחות לשפתיים, לעצמות הלחיים ולעיניים.

  • טיפוח העור – איפור הפנים נועד להעניק גוון, להדגיש יתרונות טבעיים ולהסתיר פגמים. יחד עם זאת האיפור אינו מחליף צורך בשגרת טיפוח, שמירה על עור פנים נקי, ניקוי עמוק ופילינג ביתי מעת לעת לצד העשרת העור בתכשירי הזנה ולחות.

  • השפתיים – לא רק עור הפנים חווה תהליך התכווצות, אובדן לחות והופעה של קמטים וכתמי פיגמנטציה, כאשר ניתן לראות שגם עור השפתיים אינו מקבל בברכה את פגמי הגיל. עם השנים השפתיים נוטות לאבד מן הנפח הטבעי שלהן לטובת להתפתחות של סדקים ויובש, התכנסות פנימה ולשינוי בפיגמנט הטבעי. איפור שפתיים בשלב זה הוא הרבה מעבר לבחירת גוון ומצריך בחירה במוצרים מועשרים בלחות, היוצרים מילוי טבעי ומשקמים את מראה השפתיים.

אילו תכשירים MUST את צריכה לצידך?

לאחר גיל 40 מתפוגגת כאמור אט אט הפריווילגיה שבבחירה האם להתאפר או ללכת על המראה הטבעי והבחירה הופכת להיות בין איפור בסיסי לאיפור מושקע יותר. בין מוצרי איפור הבסיס שהן בגדר חובה שאת צריכה לצידך כשגרה חשוב לציין בעיקר את הבאים:

  1. לפני הכל, מייק אפ: מייק אפ הוא תכשיר אשר מיועד ליצור כיסוי לעור הפנים, לסייע בהסתרת פגמים וביצירה של מראה אחיד. המייק אפ נצמד היטב לעור לח וחשוב ליישם אותו במריחה קלה על גבי עור פנים נקי ולאחר מריחת בסיס קרם לחות עשיר. מומלץ לבחור במייק אפ מותאם לגוון העור, המתבסס על רכיבי לחות (בשונה לדוגמא ממייק אפ על בסיס מים שיתאים לבעלות עור שומני בלבד).

  1. פריימר: הפריימר הוא מוצר משלים למייק אפ ולמעשה משיב את הברק הטבעי לעור הפנים. ניתן למצוא כיום מגוון מוצרי פריימר במספר דרגות של ברק ולהתאים בין הדגם הנבחר ללוק הרצוי – פריימר מומלץ לבחור באתר Lilit Cosmetics לחצי כאן.

  1. ליפסטיק: כאמור, השפתיים בגיל מתקדם דורשות מענה וטיפוח אישי, וחשוב לשלב בתיק האיפור מספר מוצרי ליפסטיק בגוונים שונים, בעלי דומיננטיות ונוכחות בהתאמה לסגנון האישי, תוך הקפדה על בחירת דגם ליפסטיק מועשר בלחות, מחומרים איכותיים אשר חודר אל הסדקים בשפתיים ויוצר מילוי עמוק וטבעי.
  2. ולבסוף, סומק: עם השנים עצמות הלחיים נוטות לאבד מן הנוכחות והמראה המודגש שלהן, בעקבות צניחת העור, וחשוב לבחור בסומק עדין בגוון טבעי שיאפשר באמצעות הטפחה קלה להדגיש את קווי עצמות הלחיים וליצור מראה של לחיים מורמות ובעלות סומק טבעי – גם במקרה הזה, אנחנו יכולות להמליץ בחום על מגוון דגמי סומק לפנים באתר של “לילית” >>