fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/קים-גדול.jpg

לקים קרדשיאן ולקניה ווסט נולד בן רביעי מאם פונדקאית

לקים קרדשיאן ולקניה ווסט נולד ביום חמישי האחרון בן רביעי מאם פונדקאית, שהוא גם הנכד העשירי של אם המשפחה, קריס ג’נר. לעולם כולו נודע על הלידה בשידור ישיר בתוכניתה של אלן דג’נרס, שבה התארחו מאמא ג’נר, קורטני קרדשיאן ו-6 מתוך 9 הנכדים. ככה זה כשחיים מול המצלמות 24/7

קורטני קרדשיאן מודיעה לאמה, קריס ג'נר, בתוכנית הטלוויזיה של אלן דג'נרס, כי האם הפונדקאית של קים נמצאת בחדר הלידה קורטני קרדשיאן מודיעה לאמה, קריס ג’נר, בתוכנית הטלוויזיה של אלן דג’נרס, כי האם הפונדקאית של קים נמצאת בחדר הלידה

קים קרדשיאן, 38, היתה אמורה להתארח ביום חמישי האחרון בתוכנית האירוח של אלן דג’נרס. האורחת המרכזית היתה דווקא אם המשפחה, קריס ג’נר, שאלן החליטה להפתיע אותה ולהכניס לאולפן 6 מתוך 9 נכדיה.

קים קרדשיאן וקניה ווסט עם שלושת ילדיהם הגדולים - נורת', סיינט ושיקגו

קים קרדשיאן וקניה ווסט עם שלושת ילדיהם – נורת’, סיינט ושיקגו

אל אולפן הטלוויזיה של דג’נרס נכנסה קורטני קרדשיאן, הבת הבכורה של קריס, כשהיא מלווה בשלושת ילדיה – מייסון, פנלופה וריין – ובשלושת ילדיה של אחותה קים – נורת, סיינט ושיקגו. קריס לא התבלבלה לרגע ושאלה: איפה קים?”.

בנות משפחת קרדשיאן ותשעת הילדים

בנות משפחת קרדשיאן ותשעת הילדים

בשלב זה, בשקט האופייני לה, בישרה קורטני לאמה, לדג’נרס ולכל הצופים בתוכנית בשידור ישיר, כי קים נאלצה לנסוע במהירות לבית החולים שכן האם הפונדקאיתשלה הוכנסה לחדר לידה עם צירים חזקים. אחרי מספר שעות נולד הבן הרביעי של קים, בדיוק כמו בתה השלישית, שיקגו, שנולדה גם היא מאם פונדקאית. מדובר בנכד העשירי של קריס ג’נר.

קריס ג'נר, משמאל, עם חמש בנותיה, בפרומו לעונה ה-16 של משפחת קרדשיאן

קריס ג’נר, משמאל, עם חמש בנותיה, בפרומו לעונה ה-16 של “משפחת קרדשיאן”

לאחר הלידה, צייצה קים בטוויטר: “הוא כאן והוא מושלם”. בעלה קניה שיתף את הציוץ באינסטגרם שלו וכתב: “השבט ממשיך לגדול. האם תוכלו לנחש את שמו של התינוק החדש?”. היי, אנחנו משאירים לכם את היצירתיות ובטוחים שגם הפעם תבחרו בשם מפתיע.

;