fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/קים-גדול-1.jpg

קים קרדשיאן: לומדת משפטים בעקבות אביה

קים קרדשיאן מנצלת את הכוח וההשפעה העצומים שלה כדי להעלות את המודעות לרפורמה בבתי הכלא בארה”ב. היא אפילו פעלה למען שחרורה של אליס מארי ג’ונסון, שנידונה למאסר עולם על פשע לא אלים הקשור בסמים ונפגשה לשם כך עם הנשיא דונלד טראמפ. ואכן, תוך שבוע העניק טראמפ לג’ונסון חנינה. עכשיו היא לומדת משפטים, לדבריה גם בעקבות אביה שהיה עו”ד ידוע. היעד הבא: לגשת לבחינות הלשכה ב-2022

קים קרדשיאן עם חברותיה ללימודי משפטים

קים קרדשיאן עם חברותיה ללימודי משפטים

הדמות שקים קרדשיאן מעריצה יותר מכל הוא אביה המנוח, רוברט ג’ורג’ קרדשיאן, שהיה עורך דין ואיש עסקים אמריקאי ממוצא ארמני, אשר התפרסם בתור אחד מהסנגורים של או. ג’יי. סימפסון במשפט הרצח שלו, משפט שבסופו יצא זכאי.

מאז הפכה קים לאימפריה כלכלית עם מגה השפעה ברשתות החברתיות, היא פנתה גם לפעילות חברתית, במסגרתה פעלה למען שחרורה של אליס מארי ג’ונסון, שנידונה למאסר עולם על פשע לא אלים הקשור בסמים ונפגשה לשם כך עם הנשיא דונלד טראמפ. זה עבד לה די מהר: תוך שבוע העניק טראמפ לג’ונסון חנינה.

קים קרדשיאן באחד מביקוריה בבית המשפט

קים קרדשיאן באחד מביקוריה בבית המשפט בקליפורניה

בשבוע שעבר חשפה קים קרדשיאן בפייסבוק ובאינסטגרם שלה כי בשנה האחרונה החלה ללמוד משפטים וכי היא מתכננת לגשת לבחינות הלשכה ב-2022. וכך היא כתבה:

“בשנה שעברה נרשמתי ללימודי משפטים במדינת קליפורניה. במשך ארבע השנים הקרובות, אלמד לפחות 18 שעות בשבוע, אעשה מבחנים חודשיים ואעבור בחינות רבות. עכשיו, כשהשנה הראשונה שלי כמעט מגיעה לסיומה, אני מתכוננת למבחן גדול ראשון שנדרש כאשר לומדים בדרך זו. ראיתי ברשתות החברתיות כמה הערות מאנשים שאמרו שאני צריכה להישאר בנתיב שלי, או שהכסף שלי הכניס אותי ללימודים, אבל זה לא המקרה.

אני רוצה שאנשים יבינו כי אין דבר שיכול להגביל את המרדף אחר החלומות שלנו ואת הרצון להשיג מטרות חדשות בחיים. כל אחד יכול ליצור נתיבים משלו, בדיוק כפי שאני עשיתי. למדינה לא אכפת מי את. כל אחד יכול לקחת את המסלול הזה אם אתה גר במדינה שבה זה מותר.

עבור כל מי שמניח שזה קל – זה לא. סופי השבוע שלי הם בילוי הרחק מהילדים שלי בזמן שאני קוראת ולומדת. אני עובדת כל היום, מניחה את הילדים שלי לישון ומבלה את הלילות שלי בלימודים. יש ימים שאני מרגישה המומה, כאילו אני לא יכולה לעשות את זה, אבל אז אני מקבלת את השיחות מקבוצת התמיכה שלי והביטחון חוזר אליי.

בשנה שעברה שיניתי את מספר הטלפון שלי וניתקתי קשר עם רבים ממכריי, כי אני מחויבת ללכת בעקבות החלום שלי. זה אף פעם לא מאוחר מדי לעקוב אחר החלומות שלך.

אני רוצה להודות לוואן ג ‘ונס על האמונה בי ועל שהציג אותי בפני ג’סיקה ג’קסון. ג’סיקה יחד עם ארין האניי הפכו להיות המנטוריות שלי ואני אסירת תודה לנצח לשתיהן, על שהן מקדישות לי כל כך הרבה זמן, מאמינות בי ותומכות בי לאורך המסע הזה. השבוע עליי להכין עבודה גדולה בנושא נזיקין בשל רשלנות. תאחלו לי בהצלחה”.

בהצלחה, קים!

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן. הגיעה עד לנשיא ארצות-הברית

משפחת קרדשיאן

קים קרדשיאן, אמה ואחיותיה בתמונה לרגל העונה ה-16 של “משפחת קרדשיאן” שעלתה החודש

;