fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/מאיה-גדול.jpg

מאיה בוסקילה מתוודה שבוע לפני החתונה: “עברתי הפלה כתוצאה מהריון לא תקין”

שבוע לפני נישואיה השניים לעוזי אזולאי, חשפה אמש מאיה בוסקילה, 41, באינסטגרם כי עברה הפלה בחודש שלישי כתוצאה מהריון לא תקין. “כן, זה קורה לצערי להמון בחורות בארץ ובעולם”, כתבה, “אך פתאום כשזה קורה לך, את מרגישה שזאת רק את – לבד. וזה לא פשוט, וזה בעיקר כואב בנפש ובלב, אך אני יודעת שעליי להסתכל קדימה ולהבין שבסוף הכל לטובה”

1את התמונה של מאיה בוסקילה בבית החולים צילם בן זוגה, עוזי אזולאי

את התמונה של מאיה בוסקילה בבית החולים צילם בן זוגה, עוזי אזולאי: “גם ברגע הלא פשוט הזה, הוא ידע להגיד את המילים הנכונות ולהצחיק אותי שזו השמלה השנייה שאני צריכה ללבוש בחתונה…”

מאיה בוסקילה, 41, הנמצאת בימים אלה בעיצומן של ההכנות לנישואיה השניים לכדורגלן העבר עוזי אזולואי, חשפה אתמול בערב באינסטגרם כי עברה הפלה כתוצאה מהריון לא תקין. “יומיים לא פשוטים עברו על כוחותינו…”, כתבה בוסקילה. “ימים עם המון שמחה, ועצב שהגיע לו בפתאומיות בדלת האחורית ושיבש את שיגרת החיים.

“היום, עברתי הפלה כתוצאה מהריון לא תקין. כן, זה קורה לצערי להמון בחורות בארץ ובעולם, אך פתאום כשזה קורה לך, את מרגישה שזאת רק את – לבד. וזה לא פשוט, וזה בעיקר כואב בנפש ובלב אך אני יודעת שעליי להסתכל קדימה ולהבין שבסוף הכל קורה לטובה…

“אני מרגישה רצון אמיתי וכנה לחבק את אותן נשים שעוברות זאת ולומר – בנות אהובות, הכל משמיים, מה שצריך לקרות קורה, אסור להיכנס למרה שחורה, ותמיד להסתכל על כל הטוב שיש לנו ולהודות על הקיים.

2מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי

מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי: “מה שצריך לקרות קורה, אסור להיכנס למרה שחורה”

“אני בהתרגשות גדולה לקראת יום החתונה עם עוזי, האיש המדהים שלי שתומך ומחבק ואוהב ובעיקר שומר על הפרופורציה האמיתית של החיים. וברוך השם מודה כל יום על שבורכתי וזכיתי להיות אמא של לני. את התמונה צילם עוזי – שגם ברגע הלא פשוט הזה, ידע להגיד את המילים הנכונות ולהצחיק אותי שזו השמלה השנייה שאני צריכה ללבוש בחתונה…”.

לבוסקילה, שעשתה קאמבק ענקי בתוכנית “הכוכב הבא לאירוויזיון”, היתה שנה מטורפת הן בקריירה והן בחייה האישיים. אחרי רומן צמוד למעלה משנה עם עוזי אזולאי, השניים התארסו. כזכור, עוזי הציע למאיה נישואים במהלך הופעה שלה ב”זאפה”. הוא עלה לבמה יחד עם בנה של בוסקילה, לני, כרע ברך ונתן לה טבעת לעיני כל הקהל הנרגש. כמה ימים לאחר פרסום הנישואים הקרבים, מחקה בוסקילה מהאינסטגרם ומהפייסבוק שלה את כל התמונות המשותפות שלהם. אבל בסוף האהבה ניצחה, השניים חזרו זה לזו, החתונה תתקיים השבוע, ומאחלות להם רק טוב.

;