fbpx

מה אפשר לעשות עם כרטיס אשראי שצובר נקודות טיסה?

אם אתם טסים בתדירות גבוהה לחופשות, לצרכי עסקים או לכל מטרה אחרת, כדאי לכם לשקול להזמין כרטיס אשראי שמוזיל לכם את הטיסות בשלל דרכים.

כרטיס אשראי נקודות טיסה פועל כמו כל כרטיס אשראי אחר, רק שהוא מאפשר לכם להרוויח נקודות על כל רכישה, באמצעותן ניתן להזמין טיסות, מלונות ולפעמים גם שירותים נוספים. במאמר זה ריכזנו לכם כמה טיפים, שיסייעו לכם להפיק את המקסימום מהכרטיס.

מקסום התגמולים

כדי למקסם את התגמולים שלכם, עליכם להשתמש בכרטיס עבור כל הרכישות שלכם, כולל הוצאות יומיומיות כמו מצרכים ודלק. חלק מהכרטיסים מציעים גם נקודות בונוס עבור קטגוריות הוצאות ספציפיות, כגון מזון או בגדים.

מימוש התגמולים

באופן טבעי, השימוש הכי נפוץ בנקודות טיסה הוא עבור הזמנת טיסות. בהתאם לכרטיס שיש לכם, אתם עשויים להיות מוגבלים להזמנה בחברה מסוימת או מספר חברות.

מעבר לזה, יש כרטיסים שמאפשרים ניצול נקודות לתשלום במלונות, לחברות השכרת רכב, לשדרוג מושבים ולכניסה לטרקלינים בשדות תעופה. חלק מהכרטיסים מציעים גם הטבות נוספות, כגון תוספת כבודה חינם או עדיפות בעלייה למטוס.

בחירת כרטיס אשראי

בישראל, קיימים מספר כרטיסי אשראי כאלה, ובכל אחד מהם צבירת ומימוש התמלוגים שונים. חשוב לבדוק את התנאים השונים. למשל, עם הכרטיס של אלעל (פליי קארד) אפשר לטוס רק עם החברה ועם שותפות שלה, בעוד עם הכרטיס של מקס (סקיימקס) אפשר לטוס עם כל החברות.

כאשר אתם משווים בין כרטיסים ותנאים, תבחנו אפילו את האותיות הקטנות. למשל, חשוב להבין האם לנקודות יש תוקף, ואם כן – לכמה זמן הן זמינות עבורכם

כרטיסי אשראי נקודות טיסה בעולם

ישנם מספר רב של כרטיסי אשראי מהסוג הזה, המוצעים על ידי חברות תעופה ומנפיקי כרטיסי אשראי ברחבי העולם. כל אחד מהם מגיע עם מבנה תגמולים, עמלות והטבות משלו.

אלה כמה דוגמאות לכרטיסי אשראי פופולריים ברחבי העולם:

ארצות הברית – chase sapphire reserve: הכרטיס אינו מזוהה עם חברת תעופה ספציפית, ומציע תוכנית תמלוגים נרחבת. הוא מגיעה עם עמלה שנתית גבוהה, אך מעניק מתנת הצטרפות נדיבה, גישה לטרקליני Priority Pass ואשראי טיסות שנתי של $300.

קנדה – TD Aeroplan Visa Infinite: הכרטיס מונפק על ידי מועדון Aeroplan של חברת אייר קנדה, ומציע תוכנית תגמולים גמישה שניתן לממש בשלל דרכים.

אירופה – american express premium plus: הכרטיס של מועדון המנהלים של בריטיש איירווייס, שמציע מלבד טיסות גם מגוון שדרוגים יוקרתיים ושלל הטבות הקשורות לטיסות.

אסיה – Citi PremierMiles Card: כרטיס זה מוצע על ידי Citibank במספר מדינות ביבשת ומאפשר צבירת נקודות למספר חברות תעופה, כולל Singapore Airlines, Cathay Pacific ו- Thai Airways.

אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום כרטיס אשראי נקודות טיסה ותוזילו את הטיסות הבאות שלכם.