fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/03/אימפרס-גדול.jpg

מותג תכשיטי היוקרה LE VIAN עושה עלייה: מ”סאקס פיפת’ אווניו” לרשת “אימפרס” בארץ

הקו העיצובי של המותג האמריקאי משלב קלאסיות ואלגנטיות ומתאים גם למראה קז’ואל יומיומי וגם לערב נוצץ. מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחיריו בארצות-הברית, וינועו בין 1,390 שקל ועד 9,999 שקל

1החנות של אימפרס בעיר ימים צילום לם וליץ סטודיו

החנות של “אימפרס” בעיר ימים. צילום: “לם וליץ סטודיו

התכשיטים, אומרים, הם ידידיה הטובים ביותר של האשה ותמיד יישארו כאלה, ולכן אנחנו שמחות על כל מותג חדש שנוחת אצלנו. בימים אלה מושק בארץ מותג תכשיטי היוקרה האמריקאי הנחשק LE VIAN, המשווק במעל 3,000 נקודות מכירה בארצות-הברית וברחבי העולם, ביניהם בבתי כלבו מובילים כמו “מייסיס”, ו”סאקס פיפת’ אווניו”.

את תכשיטי היוקרה האמריקאיים מביאה לארץ, בזיכיון בלעדי, קבוצת “רולטיים”, המתמחה בייבוא ובשיווק מותגי שעונים ותכשיטים בינלאומיים כמו “הובלו”, “אומגה”, “גוצ’י”, “קלווין קליין”, “קנת קול”, “לונג’ין”, “טיסו”, “סווטש”, “אן קליין” ועוד – שאותם ניתן למצוא ברשת “אימפרס” ברחבי הארץ.

מרבית התכשיטים של LE VIAN מיוצרים מזהב אדום 14 קאראט ומשובצים ביהלומים לבנים וחומים בשילוב אבני חן משובחות. הקו העיצובי של המותג משלב קלאסיות ואלגנטיות ומתאים למראה קז’ואל יומיומי וגם לערב נוצץ. את תאהבי אותם גם על ג’ינס וגם על בגד ערב, בכל מצב רוח ומזג אוויר. הקולקציה הנוכחית כוללת כ-40 דגמים שונים ומגוונים מכל הקטגוריות וביניהם שרשראות, טבעות, עגילים וצמידים.

2טבעת 4490 שקל לה ויאן באימפרס

טבעת, 4,490 שקל, LE VIAN ב”אימפרס”

לדברי אלעד לוי, משנה למנכ”ל קבוצת “רולטיים”: “החלטנו להביא את LE VIAN לישראל כי מדובר במותג אמריקאי מוכר, איכותי ומוביל שוק, העושה שימוש בחומרי גלם הטובים ביותר בעולם, ובאיכות עבודה וגימור מהמשובחים שיש. הפרמטרים האלה עושים את ההבדל, למי שמעריך ומבין בתחום”.

עוד מסר לוי: “מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחיריו בארצות-הברית. המחירים ינועו החל מ-1,390 שקל ועד 9,999 שקל. לדבריו: “בימים הקרובים המותג ייכנס לכל סניפי רשת ‘אימפרס’ ברחבי הארץ”.

דוגמאות של מחירי המותג בישראל: עגילים, החל מ-2,690 שקל; צמידים, החל מ-4,990 שקל; שרשראות בשילוב תליונים, החל מ-1,690 שקל; טבעות, החל מ-1,390 שקל.

3עגילים 3590 שקל לה ויאן באימפרס

עגילים, 3,590 שקל, LE VIAN ב”אימפרס”

4טבעת 3990 שקל לה ויאן באימפרס

טבעת, 3,990 שקל, LE VIAN ב”אימפרס”

5טבעת 2290 שקל לה ויאן באימפרס

טבעת, 2,290 שקל, LE VIAN ב”אימפרס”

;