fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/שיגרה-גדול.jpg

שיגרת היופי: מותג הטיפוח שמציע גם מוצרי ביוטי לבית נחת בישראל

שיגרת היופי: מותג הטיפוח הנחשק שמציע גם מוצרי ביוטי לבית נחת בישראל, ספריי הגנה מהשמש שדוחה חול ים וקרם לחות קיצי שמעניק עור מאט – חדש על המדף

ריטואלס להפוך את שיגרת חיי היומיום לרגעים משמעותיים יותר

“ריטואלס”: להפוך את שיגרת חיי היומיום לרגעים משמעותיים יותר

הריטואל הקבוע שלך

Rituals הוא ממותגי הטיפוח הנחשקים בעולם והראשון שמשלב בין קוסמטיקה לגוף ומוצרי ביוטי לבית. עם קו נרחב הכולל מוצרים לטיפוח הגוף, נרות ריחניים, מקלות מפזרי ריח, מבחר סוגי תה, טיפוח עור טבעי, איפור ממינרלים יקרים, וכן קולקציית soul wear נינוחה ואופנתית, המותג הופך את שיגרת חיי היומיום לרגעים משמעותיים יותר.

בימים אלה נחת “ריטואלס” ב”ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי”. למותג למעלה מ-400 מוצרים הנמכרים ב-730 חנויות המותג בעולם ועוד 2,400 חנויות בתוך חנויות ו-4 מכוני ספא ב-29 מדינות, אך לארץ הושקו בשלב הראשון 4 סדרות:

Ritual Of Ayurvedaסידרה המבוססת על הפילוסופיה ההודית. בכדי לשפר את אורח החיים ובריאות הנפש והגוף, יש לחיות חיים מאוזנים אשר יזינו אתכם באנרגיה חיובית. סידרת האיורוודה, תומכת בפילוסופיה זו, ומציעה מיגוון מוצרים לטיפוח הגוף המסייעים לאיזון הגוף והנפש.

סידרת איורוודה לחיים מאוזנים

סידרת “איורוודה”. לחיים מאוזנים

Ritual Of Happy Buddha – בסין העתיקה, לפני כ-1,100 שנה, הבודהה הצוחק היה נזיר מפורסם אשר חיוכו האגדי הביא שמחה לכל אשר הלך. במשך מאות בשנים, שפשוף בטן הבודהה הצוחק, מסמל מזל טוב ושגשוג. מסורת זו מוטמעת במיגוון מוצרי הסדרה. הריחות מבוססים על תפוז מתקתק ועל  ריחם העצום של עצי הארז. השימוש במוצרי הבודהה מוסיפים לנו מנה יומית של אושר לחיים.

סידרת הבודהה השמח לזרימה הרמונית

סידרת “הבודהה השמח”. למזל טוב ושגשוג

Ritual Of Sakura – הטקס האנאמי העתיק מיפן חוגג את היופי המדהים והחולף של פריחת עצי הדובדבן – הסאקורה. כמו בחיים עצמם, היופי הוא קצר מועד ולכן יש ליהנות ממנו במלואו. שימוש במוצרי הסידרה יזכירו לכם את פריחת הדובדבנים, ויגרמו לכם לחגוג כל יום כאילו הוא התחלה חדשה.

סידרת סאקורה. ליהנות מהיופי

סידרת “סאקורה”. ליהנות מהיופי

Ritual Of Dao – הדאו היא פילוסופיה סינית עתיקה המתמקדת בהשגת האיזון  בין יין ליאנג. איזון זה מאפשר לחוות זרימה הרמונית, תוך הרגשה שהכל מושלם. המלצה: להאט את הקצב, לאפשר לעצמכם לעשות אמבטיה חמה ומפנקת, תוך שימוש במוצרי הדאו – הדרך המפנקת למצוא שלווה פנימית.

דוגמה לאריזת מתנה של מוצרי ריטואלס

דוגמה לאריזת מתנה של מוצרי “ריטואלס”

טווח המחירים: 9.90-26 דולר, ב”ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי”.

ללחלח את השפתיים

מותג הטיפוח הניו-יורקי “קיל’ס” מציע לקיץ היבש סידרת שפתוני לחות ב-5 גוונים שונים, Butterstick Lip Treatment, המכילים תערובת שמנים ממקור טבעי וסוגי חמאה, שמעניקים לחות מיידית לשפתיים רכות, חלקות ומלאות בלחות עד 12 שעות. השפתונים משלבים חמאת לימון ושמן קוקוס, הנמסים על השפתיים, מעניקים לחות אינטנסיבית ומוסיפים נגיעה של צבע. השפתון מוצע בגוונים: נגיעה של פירות יער, פשוט ורוד, ניוד טבעי, טאץ’ אדמוני וללא גוון. 90 שקל לשפתון, בקניון רמת-אביב, דיזנגוף סנטר,TLV FASHION MALL, גרנד קניון בחיפה וקניון מלחה בירושלים.

שפתוני הלחות של קיל'ס בגוונים שונים

שפתוני הלחות של “קיל’ס” בגוונים שונים

שפתון הלחות של קיל'ס בגוון נגיעה של פירות יער

שפתון הלחות של “קיל’ס” בגוון “נגיעה של פירות יער”

מאחורי המסכה

מותג היופי “ג’ייד” משיק סדרת מסכות מתקדמת, Revivalis, המשלבת רכיבים אפקטיביים, טקסטורות מלטפות וניחוחות מענגים, הפועלים בסינרגיה ונותנים מענה למיגוון הצרכים של עור הפנים. בסידרה 4 מסכות: מסכת אנטי-אייג’ינג ממצקת, מסכת הארה וזוהר, מסכת חימר מבהירה ומסכת טיהור אינטנסיבית. כל המסכות פועלות במהירות ומספקות תוצאות מידיות וניכרות לעין ומעניקות פתרונות למיגוון צורכי עור הפנים. האריזות נוחות לשימוש. 89.90 שקל למסכה. להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין של המותג.

המסכות החדשות של ג'ייד משלבות רכיבי אפקטיביים, טקסטורות מלטפות וניחוחות מענגים

המסכות החדשות של “ג’ייד” משלבות רכיבי אפקטיביים, טקסטורות מלטפות וניחוחות מענגים

הלו, אלוורה

בימי הקיץ החמים חשוב להשתמש בקרמי לחות במרקם קליל ורענן שישאיר את העור עם מגע נעים ולא שמנוני. מותג הטיפוח “גרנייה” משיק את Aloe Jelly – ג’ל לחות על בסיס ג’ל אלוורה, שמכיל אלוורה ממקור טבעי, הידועה כמעניקה לחות מוגברת לעור ומשלב חומצה היאלורונית הידועה ביכולותיה כמשמרת לחות ומסייעת בהשבת הנפח לעור הפנים. מרקם הג’ל השקוף נספג במהירות ומספק לעור לחות וחוויה מרעננת במיוחד. “אלו ג’ל” מוצע לעור מעורב עד שמן או לעור רגיל עד מעורב ושניהם מתאימים לשימוש יומיומי. התוצאה: הג’ל נספג במהירות, מספק לעור לחות קלילה, תחושת רעננות ומגע רך כמשי. 47.90 שקל למוצר (מחיר בחודש יולי: 39.90 שקל). להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.

מגי אזרזר מובילה את קמפיין אלו ג'ל של גרנייה

מגי אזרזר מובילה את קמפיין “אלו ג’ל” של “גרנייה”

ג'ל לחות על בסיס ג'ל אלוורה של גרנייה

ג’ל הלחות על בסיס ג’ל אלוורה של “גרנייה”

שיק לריסים

המותג “שיק” מתחדש בשתי מסקרות חדשות: Mega Star Volume – מסקרה להענקת נפח, המעבה ומדגישה את הריסים. המסקרה משלבת נוסחה ייחודית לעיבוי מקסימלי ומברשת סיליקון ייחודית אשר יוצרות ביחד שילוב סינרגי מעולה; ו-Fatal Attraction – מסקרה למראה דרמטי של ריסים מלאכותיים. מעבה, מדגישה ומאריכה. הנוסחה מכילה Tynex – סיבים זעירים הנצמדים לריסים ומעניקים להם עיבוי ואורך מקסימלי. 49 שקל למסקרה, להשיג ברשתות הפארם, השיווק והפרפומריות ברחבי הארץ.

המסקרות החדשות של שיק להענקת נפח ולמראה ריסים מלאכותיים

המסקרות החדשות של “שיק” להענקת נפח ולמראה ריסים מלאכותיים

חכמה בשמש

מותג טיפוח העור “לה רוש-פוזה” מרחיב את סידרת מוצרי ההגנה מפני השמש “אנתליוס” ומשיק את “אנתליוס אולטרה”, קרם הגנה לפנים עם מקדם 50+ שניתן למריחה גם באזור העיניים, להגנה גבוהה במיוחד מפני נזקי קרינת השמש. לקרם, המכיל את המים הטרמליים ממעניינות לה רוש-פוזה, הגנה מפני קרינת UVA, קרינת UVB, קרינת  IR- אינפרה אדום מתחום A וזיהום אוויר. הוא מתאים לעור רגיש ולעור מגורה, אינו שומני, אינו דביק, אינו משאיר סימנים לבנים, אנטי-אוקסידנט, ללא בושם, ללא פראבן וגם היפואלרגני. נבדק גם בישראל על עור רגיש תחת פיקוח דרמטולוגי. 50 מ”ל, 99 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי, לאומית ומאוחדת ברחבי הארץ ואונליין.

קרם הגנה אולטרה לפנים להגנה גבוהה מפני נזקי קרינת השמש של לה רוש-פוזה

קרם הגנה אולטרה לפנים להגנה גבוהה מפני נזקי קרינת השמש של “לה רוש-פוזה”

לחות וגם פריימר

בימי הקיץ הרותחים של ישראל עם אחוזי הלחות הגבוהים לקרם הלחות שאנו מניחים על הפנים חשיבות גבוה, רבים נוטים לחשוב שבקיץ יש פחות צורך בליחוח הפנים מאחר ויש תחושה של לחות באוויר, אך לא כך הדבר, ואפילו להיפך. “קירינס”, מותג הטיפוח הצרפתי-קוריאני, משיק תחליב לחות המיוחד לתקופת הקיץ בעל שתי פעולות – הענקת לחות ויצירת מראה מאט. התחליב במרקם קליל ונעים, אינו שומני או דביק, ובזכות גימור המאט ניתן לשימוש גם כפריימר. מכיל: חומצה היאלורונית המעניקה לחות,

אצת מוס להרגעת העור, זרעי חיטה להגנה מנזקי חוץ, אצת למינרה לסיפוח עודפי הסבום וקומפלקס ייחודי. מתאים לעור רגיל עד מעורב, לשימוש יומיומי בכל עונות השנה, בדגש על ימי הקיץ. 50 מ”ל, 173.90 שקל, להשיג בהמשביר לצרכן.

תחליב לחות לעור רגיל-שמן של קירינס

תחליב לחות לעור רגיל-שמן של “קירינס”

קרם הגנה דוחה חול

בחוף הים, החול שנדבק לעורך ולעור ילדייך יכול להסיר עד 50% מקרם ההגנה ולהפחית את יעילותו. בדיוק לצורך זה, מרחיב מותג הדרמו-קוסמטיקה “וישי” את סידרת ההגנה מפני השמש “אידיאל סוליי” ומשיק את +Ideal Soleil Anti-Sand Spf 50 – ספריי דוחה חול לילדים להגנה על העור מפני נזקי השמש ותחליב דוחה חול למבוגרים – שניהם בעלי טכנולוגיה חדשנית דוחת חול המסייעת בהסרה קלה של החול מהעור. 200 מ”ל, 109 שקל למצור. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.

ספריי לילדים דוחה חול של וישי

ספריי לילדים דוחה חול של “וישי”

תחליב גוף דוחה חול של וישי

תחליב גוף דוחה חול של “וישי”

;