fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/10/מיה-גדול.jpg

מיה דגן חוגגת 44: “זה גיל מלא בהתרגשות. בחרדות. בהבנה שצריך להיות שלם ומדויק בבחירות שלך”

מיה דגן, שחוזרת לעונה חדשה של “מועדון לילה”, חגגה השבוע יומולדת 44 בפוסט מרגש ומשעשע, כמה מתאים לה, והודתה כי “לרגע הכל נהדר. ואז הכל לא. לרגע אוהבת את עצמי ואחר כך לא יכולה לשאת. יש תקופות שאני חושבת שאני מוכשרת ותקופה שאני לא מבינה מה אני עושה”. אכן, גיל מבלבל, אבל דגן נטועה עם הרגליים חזק על הקרקע, אומרת תמיד את אשר על ליבה ולא חוששת אף פעם להביע את דעתה. הנה כמה ציטוטים 

1מיה דגן גולף צילום עידו איז'ק

מיה דגן: “רוצה להגיד שאני שלמה עם עצמי … אבל אני עדיין לא שם”. צילום: עידו איז’ק ל”גולף”

פוסט 1: לרגל יום הולדתה ה-44, שחל בסוף השבוע האחרון, העלתה מיה דגן פוסט שנגע לנו בלב, אבל גם גרם לנו לחייך. וכך היא כתבה: “פוסט יום הולדת. שם: מיה דגן. גיל: 44. מין: למה לא. אז מה הבנתי ב-44 השנים שאני חיה? כלום. לא הבנתי כלום.

“לרגע הכל נהדר. ואז הכל לא. לרגע אוהבת את עצמי ואחר כך לא יכולה לשאת. יש תקופות שאני חושבת שאני מוכשרת ותקופה שאני לא מבינה מה אני עושה. גיל 44. מלא בהתרגשות. בחרדות. בהבנה שצריך להיות מאוד שלם ומדויק בבחירות שלך.

“רוצה להגיד שאני שלמה עם עצמי … אבל אני עדיין לא שם. יש מלא דברים שהייתי רוצה לשנות. את הביקורת העצמית שלי. את חוסר שביעות הרצון מהגוף שלי. את הרצון כל הזמן להיות נאהבת ומצוינת. גיל 44. והשעון רץ. יש לי עוד הרבה-הרבה תוכניות. וחלומות. מודה על מה שיש. מתרגשת ממה שיבוא. מזל טוב לי”.

2מיה דגן עם בעלה ערן פפר

מיה דגן עם בעלה ערן פפר. צילום: אינסטגרם

פוסט 2: על הקריאה להחזיר את נעמה יששכר מהכלא הרוסי, כתבה: “זה כאילו לקוח מאיזה סרט קולנוע. זה לא אמיתי. ילדה שעשתה טעות טיפשית משלמת מחיר בלתי נתפס! 7 וחצי שנים??? ילדה שפשוט נפלה קורבן של הצד הכי אפל של אינטריגות פוליטיות?! איזה גיהנום עובר עליה עכשיו??? מה עובר על המשפחה שלה? על אמא שלה?.

“אני כל הזמן חושבת מה היה קורה אם זאת היתה הילדה שלי. יושבת שם לבד. חסרת אונים ומחכה שמשהו יציל אותה! אנחנו צריכים להציל אותה! ביבי, לך תחזיר לנו אותה. זאת החובה שלך להציל אותה. זאת באותה מידה היתה יכולה להיות הילדה של כל אחד מאיתנו. אני רוצה להאמין בכל ליבי שהסיפור הזה יגמר טוב ויפה תוכל לחבק את הילדה שלה. פה בבית”.

פוסט 3: ערב יום הכיפורים – “השנה החלטתי שאני לא מבקשת סליחה. כשאני פוגעת במישהו אפילו בעצמי אני מבקשת סליחה בו במקום. לא מחכה ליום כיפור. אני חושבת שלראות את האדם שעומד מולך, להתחשב בו ולנהוג בו בכבוד כל השנה זה מה שחשוב.

“אז השנה החלטתי שאני אומרת תודה. על כל מה שיש לי ועל כל מה שאין. תודה על ההתמודדויות שהחיים מזמנים לי ועל ההארות. על המשפחה היקרה שלי. על העבודה שלי. ועל הבריאות שלי”.

מיה דגן ובעלה ערן פפר עם בתם אמליה. צילום: אינסטגרם

פוסט 4: במסגרת מחאת “תצאו לי מהרחם”, היא כתבה: “‘למה רק ילדה אחת?’, ‘את תצטערי על זה’,
‘את לא רוצה עוד אחד?’, ‘את כבר בת 43’, ‘חברה שלך בהריון לא עושה לך חשק?’, ‘אמליה תגדל לבד?’. אין ראיון שלא שואלים אותי את השאלה הזאת. אין כמעט אדם שלא טורח לומר לי שאני עושה טעות ושאני אתחרט.

“ההחלטה להביא ילדה אחת היא החלטה שלי. פרטית. שעשיתי בדעה צלולה. במודע. מתוך מקום מאוד שלם. הצורך של הסביבה לבקר את זה, לחטט לי בזה, היא אובססיבית ופולשנית. בערך כמו בדיקה גינקולוגית. יש נשים שיולדות מלא ילדים. יש כאלה שלא מצליחות ועוברות דרך ארוכה וקשה כדי להגשים את החלום להביא ילד. יש נשים שלא רוצות בכלל. זה אישי. ופרטי ושלהן!

“אז הנה: אני. מיה דגן. ויש לי רק ילדה אחת. ואני לא מעוניינת בעוד אחת. ולא. זה לא עושה לי חשק. ואם אצטער על זה, זה עניין שלי. ואמליה בחיים לא תהיה לבד. אז בבקשה, צאו לי מהרחם. שחררו את השחלה. ותעזבו לי את הביציות. תודה מראש”.

4מיה דגן וגיסתה יעל גולדמן

מיה דגן וגיסתה יעל גולדמן. צילום: אינסטגרם

פוסט 5: על גיסתה יעל גולדמן, שנשואה לאורי פפר, אח של בעלה של דגן, ערן פפר – “יעלי. אהובתי. חברה שלי. משפחה שלי. מה הייתי עושה בלעדייך, מה??? לפעמים נדמה לי שערן ואורי הם רק תירוץ. את ואני צריכות לעבור לגור ביחד. לישון ביחד. אני אבשל לך. את תכבסי. נטפל בילדים ביחד. נעשה קיצי אחת לשנייה… את חברה מהחלומות, יעלי. הדבק של החבורה… תמיד שם. תמיד עם העצה הכי טובה. תמיד עם המילה הנכונה. וגם נותנת בראש כשצריך. גאה להיות משפחה שלך. מאחלת לך שתהיי מאושרת. ושמחה. ואהובה. בדיוק כמו שאת”.

פוסט 6: רגע לפני הבכורה של ההצגה “הריון”, שעלתה בכיכובה לא מכבר על בימת תיאטרון “הקאמרי”, הצגה שכתבה עדנה מזי”א וביים עומרי ניצן – “הצגה ראשונה!!! לא יודעת את נפשי. בחיי. מתהפכת לי הבטן. אני מתרגשת. לחוצה. מפחדת .מאושרת. לא נושמת. מדמיינת איך זה יהיה ומה יחשבו. אם יצחקו. או יבכו. אם יתחברו. ולא לשכוח טקסט. ולהצליח בחילופים של הבגדים.

“זאת החרדה הכי נפלאה שיש. וזה כיף להרגיש ככה ממשהו שאתה עושה כל כך הרבה שנים. ‘הריון’. שבוע 39. ירדו לי המים. יש פתיחה של שבע. כל כך הרבה זמן דמיינתי אותה. וההצגה הזאת היא התינוקת הכי יפה בעולם. היא נפלאה ומצחיקה ומרגשת ואמיתית. עמוקה, חכמה וטובת לב. לא יכולה לחכות לראות אותה, להחזיק אותה בידיים… היא שלי ואני אוהבת אותה. שתהיה לידה קלה היום”.

5מיה דגן עם מיכה סלקטר בהצגה הריון

מיה דגן עם מיכה סלקטר בהצגה “הריון” בתיאטרון “הקאמרי”. צילום: גבריאל בהרליה

בתמונה למעלה: מיה דגן בצילום של עידו איז’ק ל”גולף”

;