fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/01/מיכל-גדול.jpg

מיכל ליבדינסקי, אשתו של שי אביבי, חוגגת 47 ויש לה מטרה: “להחזיר את הסקסיות לנשים מתבגרות!”

לתסריטאית מיכל ליבדינסקי ולבעלה, השחקן שי אביבי, אין בעיה לחשוף את הזוגיות ארוכת השנים שלהם והם עושים זאת בהצלחה במופע המשותף שהם מריצים “באושר ובעושר”. באחרונה מיכל חגגה יום הולדת 47 ובגילוי לב אופייני היא מסבירה למה צריך להחזיר את הסקסיות לנשים מתבגרות

1שי אביבי ומיכל ליבדינסקי

מיכל ליבדינסקי, עם בעלה שי אביבי: “אני חיה בחברה שמעריצה צעירות, שסוגדת ליופי ולגוף החטוב. ואני מבינה, זה באמת מהמם, אבל יש עוד תכונות שראוי לסגוד להן – כמו אינטימיות, חמלה, חוכמת חיים”. צילום: יח”צ

זה התחיל במופע קטן בסלון ביתם בשם “באושר ובעושר”, שבו חשפו השחקן שי אביבי ואשתו התסריטאית מיכל ליבדינסקי תמונות מחיי נישואיהם; המשיך במופע מערכונים שממלא עד היום אולמות בכל הארץ; ונחתם בספר הנושא אותו שם. כך פתרו השניים את היחסים ביניהם, כשגילו שבמקום להרגיש אושר ושמחה, הרגישו כעס וטינה.

אין ספק, מיכל ושי הפכו את הלימון של הזוגיות שלהם ללימונדה מרעננת. הם 22 שנה יחד, חיים בפרדס-חנה, מגדלים שני ילדים, והחיים נפלאים. בחודש שעבר חגגה מיכל יום הולדת 47, ובפוסט מרתק שהעלתה בדף הפייסבוק שלה, הסבירה למה צריך להחזיר את הסקסיות לנשים מתבגרות.

מיכל: “הופ טרללה, גדלתי בשנה בעולם המטורלל הזה. על שולחן העבודה שלי לשנה החדשה יש 3 משימות עיקריות: 1. להחזיר את הסקסיות לנשים מתבגרות. 2. להחזיר את הסקסיות לזוגיות ארוכת שנים. 3. להחזיר את הסקסיות לאהבת ישראל (!). משימות לא פשוטות, אני יודעת, אבל פייר בא לי עליהן. על משימות 2 ו-3 כנראה עוד אכתוב מלא ב-2020, כרגע בגלל שבעצמי אני אשה מתבגרת שצריכה לדאוג לסקסיות של עצמה, אתמקד בזה.

נשים מתבגרות זה סקסי!

“בחברה שלנו נשים בגיל המעבר נהיות לא רלוונטיות. ‘גיל הבלות’ זה תואר העלבון הרשמי, ואני אומרת: לא הבנו טוב את השם. הבלות היא לא שלנו, היא של כל מה שלא מתאים לנו יותר בחיים: בלות האשמה, בלות הריצוי, בלות הסטרס, בלות הפחד מה יגידו. את כל אלה אפשר להשליך לקומפוסט, ולהתחדש במוצרים כמו שובבות, עונג, זמן פנוי, ופאק איט!

2התמונה שצירפה מיכל ליבדינסקי לפוסט שלה

התמונה שצירפה מיכל ליבדינסקי לפוסט שלה: “כשאת מתבגרת את יודעת בדיוק מה נעים לך ומה לא, מה מענג אותך ומה לא. כשאת נהנית, את נהנית עד הסוף”

“אני גדלה בחברה שבה לנשים אסור להזדקן. ומה שקורה זה שנשים עושות הכל כדי להחזיק בנעורים ולעצור את השפעת הזמן על החומר – לעצור את הקמטים, את צניחת החזה, את הבטן שמבקשת להרפות ולנוח.

“אני חיה בחברה שמעריצה צעירות, שסוגדת ליופי ולגוף החטוב. ואני מבינה, זה באמת מהמם, אבל יש עוד תכונות שראוי לסגוד להן – כמו אינטימיות, חמלה, חוכמת חיים… נכון, זה לא סקסי כמו גוף חטוב, אבל אם נותנים לתכונות האלה צ’אנס אפשר לגלות שהן מספקות לא פחות, לפעמים אפילו יותר.

“מה שאני מגלה בכל שנת פז”ם שאני צוברת פה על הכדור, זה שאני הולכת ומעמיקה, ומחכימה, האהבה שבי מתרחבת, הלב שלי מחלים, המיניות שלי מעמיקה, האישיות שלי מבשילה, ובשורה תחתונה: בכל שנה אני נ ה נ י ת יותר מהחיים, פשוט כי יש לי יותר כלים להתמודד עם כל מה שקורה לי.

ולהיות סקסית – זה ליהנות!

“ליהנות מאוכל, מהומור, משיחות, מריקודים, משחייה בים, מפרח שפורח, ממשב רוח נעימה, ממגע של רגל יחפה על האדמה. זה ליהנות ממי שאני, וליהנות ממי שסביבי. כשאת מתבגרת את יודעת בדיוק מה נעים לך ומה לא, מה מענג אותך ומה לא. כשאת נהנית, את נהנית עד הסוף. את לא מזייפת. סקסיות זה שובבות. יצירתיות. זה להתענג על החיים, ונשים מתבגרות נהנות יותר!

“החלום שלי זה לראות מגזינים של נשים שעל השער תמונות של נשים בנות 50 ומעלה, עם שיער כסוף, עם קמטים, עם גוף לא מושלם אבל שהן חיות איתו בשלום. מנשים כאלה אני רוצה לקבל השראה. ואולי כשזה יהיה לגיטימי לנשים להזדקן, יגיע יום שכשישאלו אשה חמודה בת כמה היא, במקום להתכווץ, או להגיד שהיא לא מגלה, או לצחקק ולהגיד ’32 ‘, תזדקף, תמתח חזה נפול ותגיד בגאווה: ‘השנה אני בת 47 וזה מדהיםםםם’.

“אז בדצמבר חגגתי 47 ואולי אני לא כוסית בגוף, אבל האישיות שלי כוסית כל שנה יותר”.

;