fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/12/סקרלט-גדול-לקלווין-קליין.jpg

סקרלט ג’והנסון: “עבורי להיות במערכת יחסים מתפקדת אינו אומר בהכרח שצריך להתחתן”

בהוליווד מהמרים כי “סיפור נישואים”, סרטו של הבמאי נואה באומבך העוסק דווקא בגירושים, יביא לסקרלט ג’והנסון, 34, את האוסקר וגלובוס הזהב. הכוכבת שהתחתנה והתגרשה פעמיים, וכיום מאורסת בשלישית, מדברת על זוגיות ומערכות יחסים וגם על בריאות, כושר, סטייל וכסף

1סקרלט ג'והנסון ללוריאל פריז

סקרלט ג’והנסון: “זה נחמד שלא כולם יודעים מה קורה בחייך האישיים כל הזמן“. צילום: “לוריאל פריז”

סרטו של הבמאי המוערך נואה באומבך, “סיפור נישואים”, בכיכובם של סקרלט ג’והנסון ואדם דרייבר, צפוי להיות אחד הבולטים במירוץ לאוסקר ולגלובוס הזהב 2020. את הסרט כתב וביים באומבך בהשראת חוויותיו האישיות בעקבות פרידתו ממי שהיתה זוגתו, השחקנית ג’ניפר ג’ייסון לי. השבוע פורסם כי “סיפור נישואים”, שהגיע כבר ל”נטפליקס”, מוביל בגלובוס הזהב במספר המועמדויות עם שש קטגוריות, בהן כמובן לסרט הדרמה הטוב ביותר ולשחקנית הראשית בסרט דרמה.

“סיפור נישואים” עוקב אחר צ’רלי (דרייבר) וניקול (ג’והנסון), שחקן ובמאית העובדים ביחד בתיאטרון שאותו מנהל צ’רלי. השניים נשואים וגרים יחד בניו-יורק עם בנם הנרי. לאחר שניקול מקבלת הצעת עבודה בלוס-אנג’לס ועוברת עם בנם לשם, מתחיל בין השניים מאבק גירושים מכוער על המקום שבו יגדל הילד.

מערכת היחסים בין השניים מתפרקת, כמו גם ההנחה הבלתי מעורערת של בני הזוג כי ניתן להסדיר את הדברים בצורה ידידותית ובלתי רשמית. מבלי לשים לב למירוץ החימוש שהיא מתחילה, ניקול שוכרת בתמימות את עורכת הדין הקשוחה באל.איי, נורה, שאותה מגלמת לורה דרן, שמפחידה את כל מי שפוגש בה.

לצ’רלי המבולבל אין ברירה אלא למצוא נציג יקר וקשוח משלו, ועליו לבחור בין העו”ד המושחז ג’יי, שאותו מגלם ריי ליוטה, לבין ברט העדין וההגון, שאותו מגלם באופן מצחיק אלן אלדה.” עורכי דין פליליים רואים אנשים רעים במיטבם. עורכי דין לענייני אישות רואים אנשים טובים במצבים הכי רעים שלהם”, מסביר עורך דין ג’יי בפני גיבור “סיפור נישואים”.

“סיפור הנישואים”, שהוא יותר סיפור גירושים, זכה לביקורות מעולות, ומועמד, כאמור, לשישה פרסים בגלובוס הזהב ואין ספק שיהיה מועמד גם לאוסקר. מי שעושה בסרט תפקיד אדיר היא סקרלט ג’והנסון, 34, שבעצמה עברה שני מערכות גירושים – מהשחקן ראיין ריינלודס, שלו היתה נשואה בשנים 2008-2011; ורומן דוריאק, בעלים של סוכנות פרסום צרפתי, שלו היתה נשואה בשנים 2014-2017, כשב-2014 נולדה לשניים בת בשם רוז-דורותי.

2סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר בסיפור נישואים

סקרלט ג’והנסון ואדם דרייבר בסרט “סיפור נישואים”: “אני לא חושבת שאנשים הם מונוגמיים מטבעם”

בכל הקשור למערכות היחסים שלה, גו’הנסון מעדיפה להנמיך פרופיל, בייחוד לאחר שנכוותה כבר כמה פעמים בעבר, גם מבני זוגה וגם מהתקשורת. “זה נחמד שלא כולם יודעים מה קורה בחייך האישיים כל הזמן”, אמרה בעבר. מערכת היחסים הכי משמעותית שלה עד היום היתה עם השחקן ראיין ריינולדס, שאיתו החלה לצאת ב-2007. זמן קצר לאחר מכן כבר נישאו השניים, רכשו בית ב-2.8 מיליון דולר בלוס-אנג’לס ונחשבו לזוג לוהט ויציב. ב-2010 הם אף זכו בתארים מקבילים מכובדים למדי – הוא נבחר כ”גבר הסקסי עלי אדמות” על ידי מגזין “פיפל”, והיא ל”בייב השנה” על ידי מגזין “ג’י.קיו”.

אלא שלקראת סוף 2010, באופן מפתיע, הודיעו השניים כי הם נפרדים והתגרשו סופית ביולי 2011. ממידע שטופטף בהמשך לצהובונים אך לא קיבל אישור רשמי כלשהו, נודע כי ככל הנראה גילתה סקרלט כי ריינולדס בגד בה מאחורי גבה, והחליטה לסיים את הקשר ביניהם.

“אני לא חושבת שאנשים הם מונוגמיים מטבעם”, רמזה ג’והנסון על הסיבות לפרידה בראיון לאחר הגירושים. “צריך להשקיע הרבה ביחסים. בכלל, אני חושבת שלשחקנים קשה לצאת אחד עם השני כי הם נוטים למצבי רוח. התחתנתי כשהייתי צעירה וזה היה מאוד רומנטי. עבורי, להיות במערכת יחסים מתפקדת אינו אומר בהכרח שצריך להתחתן”.

אבל ג’והנסון לא נשארה מאחור והיא התקדמה לאיטה במסלול הבטוח אל עבר הנישואים הבאים. זאת לאחר שבתמונת פפראצי שפורסמה בחודש שעבר בצהובונים נתפסה עם טבעת יהלומים על אצבעה, החשודה כטבעת אירוסים שקיבלה מבן זוגה החדש, העיתונאי הצרפתי רומיין דוריאק.

זה היה ב-2014, השניים נישאו ונולדה בתה היחידה. שלוש שנים אחר כך הפרידה של השניים הפכה למלוכלכת במיוחד. השחקנית הגישה בקשה רשמית לגירושים, שבה נכתב שהנישואים התפרקו ולא ניתן להצילם. בנוסף, הגישה ג’והנסון בקשה למשמורת עיקרית על בתם המשותפת. בסופו של דבר, הגירושים סודרו בשקט בבית המשפט בלוס-אנג’לס.

מאז דצמבר 2017 ג’והנסון בזוגיות עם הקומיקאי קולין ג’וסט, כוכב “סטארדיי נייט לייב”, ובמאי 2019 הכריזו על אירוסיהם. נקווה שבפעם השלישית זה יצליח לה. בינתיים היא עונה על שאלון הסטייל שלנו. בניגוד לשחקניות הרזות מאוד, ג’והנסון נושאת בגאווה גיזרה עסיסית וסקסית. “אני מנסה להישאר בכושר ולאכול בריא”, היא מסבירה. “אבל לא ארעיב את עצמי ואהפוך לרזה באופן לא טבעי.

“אני לא חושבת שזה מראה מושך לאשה. אמריקה הפכה לאובססיבית עם דיאטות במקום להתרכז באכילה בריאה, פעילות גופנית ואורח חיים בריא”. בין היתר היא ממליצה לעשות יוגה, כי היא “גם משפרת את הגמישות, גם מחזקת את מערכת החיסון וגם מרגיעה”. ומה לגבי ג’אנק פוד? “הכל תלוי בכמויות”.

3סקרלט ג'והנסון לדולצ'ה וגבאנה

סקרלט ג’והנסון: “אני אוהבת בגדים שעשויים היטב ולא צעקניים”. צילום: קמפיין ל”דולצ’ה וגבאנה”

מה את אוהבת לעשות בזמנך החופשי?

להתעמל ולעשות מה שכולם עושים: אני קוראת, מטיילת בעיר, מהרהרת בחיים, קוראת עיתונים ומציירת.

מהו הספורט האהוב עלייך?

לירות בחץ וקשת.

מה את אוהבת ללבוש?

אני גרה בניו-יורק, אז יש לי חוש אופנה אורבני. אני אוהבת בגדים שעשויים היטב ולא צעקניים, איכותיים ולא טרנדיים בהכרח. על השטיח האדום אני אוהבת ללבוש משהו עם אישיות, שמהווה פלטפורמה להצגת המראה והסטייל שלי. זה כיף לשחק עם האיפור, ללכת על מראה רטרו או להיות שובבה.

יש לך הרבה חברות שחקניות?

יש לי הרבה חברות מאוד יצירתיות – זמרות, מוזיקאיות, מעצבות תכשיטים או בגדים וכאלה שלומדות משפטים. כשאנו נפגשות, אנחנו מתעדכנות במה שקורה בחיי כל אחת.

עד כמה כסף חשוב לך?

לא גדלתי בבית עשיר, אז נחמד שיש כסף עכשיו, זה כיף לקבל תשלום עבור עבודה קשה. לצערי, יש חוסר שוויון בנושא הזה בין גברים ונשים וחוסר האיזון בין מה שמרוויחים כוכבי קולנוע גברים לנשים מטורף. ככל שאני מתבגרת, יש לי הבנה גדולה יותר של הערך שלי, של מה שאני יכולה להביא לפרויקט, ואני יודעת איזו עבודה אני מסוגלת לעשות. אם כולם מרוויחים עליך כסף, גם אתה צריך להרוויח כסף. אבל אם אף אחד לא, אז עושים פרויקט כי אוהבים אותו ומקווים לקבל טפיחה על השכם.

היית אומרת שאת נדיבה?

כן. אני לא חוסכת כסף, למורת רוחו של מנהל הכספים שלי. מעולם לא הייתי חסכנית. אני לא יכולה לסבול אנשים שלחוצים עם כסף, זה מוציא אותי מדעתי. כמובן שזה דבר אחד אם חוסכים למטרה מסוימת, לעומת סתם קמצנות שאני לא אוהבת.

4סקרלט ג'והנסון בסיפור נישואים

סקרלט ג’והנסון ב”סיפור נישואים”: “אני קוראת, מטיילת בעיר, מהרהרת בחיים, קוראת עיתונים ומציירת”

10 דברים שלא ידעתן על סקרלט ג’והנסון

  1. יש לה לא מעט קעקועים, כולל סמל של פרסת סוס בצד בית החזה עם הכיתוב: Lucky You.
  2. היא מנקה את מברשות המייק-אפ שלה פעם בשבוע, כי לדבריה “הן מלאות בחיידקים”.
  3. יש לה אח תאום, שני אחים ואחות מבוגרים ממנה (שאחד מהם הוא אח למחצה), ואחות חורגת אתיופית שאמה אימצה ב-2010.
  4. היא דוברת של הקרן הבינלאומית לסיוע “אוקספאם”, וגייסה פעם 20,000 דולר בתמורה לכך שהתורם ליווה אותה כדייט שלה לפרמיירה של סרטה “הוא פשוט לא בקטע שלך”.
  5. כדי להתכונן לצילומי הסרט “אבודים בטוקיו”, היא עברה להתגורר במשך כמה זמן בהוקאידו, האי השני בגודלו ביפן.
  6. היא נבחנה לתפקיד של אן האת’וויי ב”עלובי החיים”. לאחר מכן סיפרה שלא יכולה היתה לבצע אותו בצורה כזו מושלמת כמוה.
  7. הדבר הכי גרוע שקרה לה בילדותה היה ניתוח להוצאת שקדים שעברה. “זה גם כאב וגם במשך שבוע לאחר מכן נשמעתי כמו מיני מאוס”, אמרה.
  8. המאכל האהוב עליה הוא גבינה, מכל סוג כמעט.
  9. היא לא לובשת כלום מתחת לחליפה הלוהטת שלה בסרט “הנוקמים”.
  10. היא לא יכולה לסבול בלגאן. “גדלתי עם ארבעה אחים והבית היה מבולגן כל הזמן”, היא אומרת.

בתמונה למעלה: סקרלט ג’והנסון בקמפיין ל”קלווין קליין”

;