fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/אהבה-גדול-1.jpg

עוד סופ”ש של אהבה: מגי אזרזר וקותי סבג התחתנו מול הים

אחרי שחגגנו החודש חתונות, אירוסים, הריונות ומה לא – אנחנו סוגרים את יוני עם שתי חתונות נוספות והצעת נישואים משמחת אחת: בסופ”ש האחרון נישאו מגי אזרזר וקותי סבג מול הים בקיסריה, רותם ישראל מ”נינג’ה ישראל” התחתנה עם השף גיא בנדלר ומיכל אנסקי זכתה אחרי חצי שנה של זוגיות בהצעת נישואים מבן זוגה אייל אמיר. רק בשמחות!

מגי אזרזר וקותי סבג התחתנו בשקיעה מול הים

אחרי ארבע שנים של זוגיות סודית וחצי שנה אחרי הצעת הנישואים המרגשת בכותל המערבי בירושלים, ביום חמישי האחרון נישאו השחקנית מגי אזרזר, 33, ויוצא “האח הגדול” קותי סבג, 36, באולם האירועים “כוכב הים” שבקיסריה בנוכחות מאות בני משפחה וחברים רבים מהברנז’ה.

כיאה לכלה שהיא גם אייקון אופנה, לבשה מגי בחתונה שלוש שמלות (זה כבר טרנד גורף, עשו את זה החודש גם נטע אלחמיסטר ואגם רודברג) בעיצוב “סטודיו חזן־צוקרמן”, שמאחוריו עומדות שתי המעצבות הצעירות הילה חזן, סטייליסטית בעברה, ועדי צוקרמן, בוגרת שנקר. השתיים הקימו את המותג לפני כמה שנים וכבר מלבישות באופן קבוע סלבס כמו מגי אזרזר, שירי מימון, רונה־לי שמעון ומלי לוי.

שמלת החופה של מגי אזרזר בעיצוב סטודיו חזן צוקרמן

שמלת החופה של מגי אזרזר בעיצוב “סטודיו חזן-צוקרמן”

שמלת הכלה השנייה של מגי אזרזר בגיזרת סטרפלס עם שסע עמוק

שמלת הכלה השנייה של מגי אזרזר בגיזרת סטרפלס עם שסע עמוק

שמלת הריקודים של מגי אזרזר בעיצוב סטודיו חזן צוקרמן

שמלת הריקודים של מגי אזרזר בעיצוב “סטודיו חזן-צוקרמן”. צילומים: אינסטגרם

רותם ישראל והשף גיא בנדלר נישאו ביפו

רותם ישראל, שנכנסה רק השנה לחיינו כפרשנית של “נינג’ה ישראל” לצידו של ניב רסקין, נישאה בסופ”ש האחרון לבן זוגה בשנים האחרונות, השף גיא בנדלר, באולם האירועים “ריי” ביפו, שזה אומר שהאורחים נהנו ממטעמיו של שף המקום, יונתן רושפלד. את החופה ערך יאיר ניצני.

רותם הסתפקה בחתונתה בשמלת כלה אחת ובלוק נוסף שכלל טופ ומכנסיים לחלק של הריקודים של המותג “אייזן שטיין” בעיצובן של יעל אייזנברג וחלי קלקשטיין. השמלה, בגזרה צמודה וישרה במראה נקי וגלאמי, עוצבה במיוחד עבור רותם שהיתה שותפה מלאה בתהליך העיצובי.

רותם ישראל וגיא בנדלר אחרי החופה

רותם ישראל וגיא בנדלר אחרי החופה

רותם ישראל בשמלת הכלה בעיצוב אייזן שטיין צילום ושיער זיו אמסלם

רותם ישראל בשמלת הכלה בעיצוב “אייזן שטיין”. צילום ושיער: זיו אמסלם

רותם ישראל במכנסיים וטופ בעיצוב אייזן שטיין צילום ושיער זיו אמסלם

רותם ישראל במכנסיים וטופ בעיצוב “אייזן שטיין”. צילום ושיער: זיו אמסלם

מיכל אנסקי ואייל אמיר התארסו

זו היתה אחת הבשורות המשמחות יותר בסופשבוע האחרון. אחרי חצי שנה בלבד של זוגיות צמודה, ובעיקר תומכת אחרי שלקתה בשיתוק בחצי מפניה, מיכל אנסקי קיבלה הצעת נישואים מאייל אמיר, איש עסקים ונדל”ן מניו-יורק.

הצעת הנישואים אומנם נערכה כבר בחג השבועות האחרון, אבל רק לפני שלושה ימים פרסמה אנסקי פוסט באינסטגרם שבו העלתה תמונה שלה אוחזת בנר וכתבה: “זה נר קרמיקה, שהכנתי באהבה לרחל חמותי לעתיד”. אנחנו מה זה שמחות בשבילה!

אם יש משהו שמיכל אנסקי למדה מאז לקתה בשיתוק זה להקשיב לעצמה. בסופ”ש העלתה פוסט נוסף באינסטגרם שבו כתבה: “אחד הדברים שלמדתי בעת האחרונה, זה לצוד רגעים שאני מחכה בהם, ולהקדיש אותם לעצמי. פעם, כשהייתי מחכה בתור, מחכה לחברה או מחכה להזמנה כלשהי, הייתי שולפת את הטלפון וממלאת את הדקות בפיד של האינסטגרם או במיילים וואטסאפים. היום אני משתדלת (ולגמרי באופן קוגניטיבי) להביט סביבי, להרגיש את השמש על הפנים, להקשיב לקולות של הטבע או העיר, לראות עננים בשמים ולחשוב מחשבות או אפילו לנקות את הראש מהן לגמרי”.

מיכל אנסקי ואמיר אייל. זוגיות צמודה מזה חצי שנה

מיכל אנסקי ואמיר אייל. זוגיות צמודה מזה חצי שנה

התמונה שהעלתה מיכל אנסקי לאינסטגרם עם הנר שהכינה לחמותה

התמונה שהעלתה מיכל אנסקי לאינסטגרם עם הנר שהכינה לחמותה

מיכל אנסקי נהנית לחכות ולנקות את הראש

מיכל אנסקי נהנית לחכות ולנקות את הראש

 

;