fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/09/פאולה-גדול.jpg

פאולה רוזנברג הדגימה תרגילי נשימה באינסטגרם וחלק מהעוקבים הציעו לה ניתוח להקטנת חזה

פאולה רוזנברג, שהיא גם נטורופתית, העלתה לאינסטגרם תמונה שבה הדגימה תרגילי נשימה שיסייעו להקשיב למנגנון הטבעי של רעב ושובע. חלק מהעוקבים לא אהבו את התמונה והציעו לה ניתוח להקטנת חזה. פאולה, שנלחמת שנים נגד אידיאל יופי אחד, לא נשארה חייבת וענתה בפוסט מעורר השראה

1פאולה רוזנברג, בתמונה עם בעלה ליאון

פאולה רוזנברג, בתמונה עם בעלה ליאון: “רק אם נחווה תפריט מגוון של אנשים שמרוצים מהמראה שלהם, נוכל להאמין שזה אפשרי”

פאולה רוזנברג, שמנחה עם בעלה ליאון את התוכנית “פאולה וליאון” בערוץ 12 המתמקדת בעיקר בנושאי בריאות, היא גם נטורופתית שעוסקת בצמחי מרפא ובתחומים נוספים ברפואה אלטרנטיבית.

לפני מספר ימים העלתה פאולה תמונה שלה לאינסטגרם שבה הדגימה תרגילי נשימה שיסייעו להקשיב למנגנון הטבעי של רעב ושובע.

התמונה, שהתמקדה בחזה שלה, עוררה אצל חלק מעוקביה תגובות מעורבות. רבים החמיאו לה, אך היו גם כאלה שהציעו לה לעשות ניתוח להקטנת חזה או לשנות את זווית הצילום כדי שלא יראו עד כמה החזה שלה גדול. פאולה, שנלחמת שנים נגד אידיאל יופי אחד, לא נשארה חייבת וענתה בפוסט מעורר השראה.

“באמת שאין לי מושג למה אני עדיין מופתעת או למה זה מוציא ממני תגובה”, כתבה פאולה בפייסבוק שלה. “יחד עם זאת, אדישות מעולם לא היתה משהו שמאפיין אותי. עדיין מדהים אוחי להיווכח בכל פעם מחדש איך התודעה שלנו מתקלקלת כתוצאה מהאימג’ים החדגוניים שניבטים מהרשתות החברתיות.

2התמונה שפאולה העלתה לאינסטגרם

התמונה שפאולה רוזנברג העלתה לאינסטגרם שבה היא מדגימה תרגילי נשימה: אנשים הציעו לה בתגובות לעשות ניתוח להקטנת חזה
“תקשיבו מה קרה: שיתפתי באינסטגרם תרגיל בתזונה מודעת פלוס תמונה שבה אני מבצעת תרגיל נשימה. מפה לשם כמה אנשים מציעים לי בתגובות לעשות ניתוח להקטנת חזה או לשנות זווית צילום כדי שלא יראו עד כמה החזה שלי גדול. (חייבת לציין שהרוב מחמיאים על התוכן של הפוסט).

“זה משקף את מה שאני קוראת לו ‘תפריט ויזואלי מצומצם’. המוח של רבים מאיתנו כל כך התרגל לראות רק נשים קטנות חזה ורזות שמרוצות מהגוף שלהן, עד כדי כך שאם נפגוש מישהי שהיא אחרת מהתפריט הפופולרי, הפרשנות האוטומטית תהיה שהיא היתה רוצה לשנות את המצב.

“התפריט המצומצם גורם לכך שכל מה ששונה מהמודל נתפס כ’לא מספיק יפה’ וטעון שיפור. אז אחת ולתמיד: אני מידה 75E בחזייה, מידה 40 במכנסיים, מידה 39.5 בנעליים. בפעם האחרונה שיצא לי להישקל המשקל הראה 67 קילוגרמים. זה היה לפני כמה חודשים, יש מצב שעכשיו יראה קצת פחות או קצת יותר. הגובה שלי הוא 168 סנטימטרים. כל הנתונים האלו הם מעולים בעיניי.

“רק אם נחווה תפריט מגוון של אנשים שמרוצים מהמראה שלהם, נוכל להאמין שזה אפשרי. ולכן, לא רק שאני לא משנה או מורידה את התמונה בפיד שבאינסטגרם, אלא מוסיפה חטא על פשע ומעלה תמונה שלי לאחר ריצה בטופ וטייטס. אין לי קוביות בבטן, הטופ הוא לא קטן ומתוק אלא כזה שיכול לתמוך בחזה שלי. וזה פשוט מושלם כמו שזה”.

3פאולה רוזנברג בתמונה שהעלתה אחרי שעת כושר

פאולה רוזנברג בתמונה שהעלתה לאחר ריצה: “אין לי קוביות בבטן, הטופ הוא לא קטן ומתוק אלא כזה שיכול לתמוך בחזה שלי”

תרגיל הנשימות שהעלתה פאולה רוזנברג מעניין, אז קבלו שיתוף: “כולנו משתמשים באוכל כדי לכסות על עצבות, כעס או עצבים וזה מקשה על ההקשבה למנגנון הטבעי של רעב ושובע. אחד הדברים הראשונים שעולים בטיפול תזונתי הוא הקשר בין המצב הרגשי ברגע נתון לכמה, מה ואיך נאכל. אז מה עושים? לומדים לעבוד עם זה. אם נרצה לסגל הרגלים בריאים, חשוב לעבוד גם על תפריט בריא וגם על פתרון לחסכים רגשיים.

“הנה תרגיל שאפשר לנסות בפעם הבאה שאתם מתיישבים לאכול: לפני שמכניסים אוכל לפה, שבו ליד השולחן, נישמו נשימה עמוקה כשהצלחת מולכם, הניחו יד אחת על הבטן ויד אחת על הלב. תוך כדי שאתם נושמים, שאלו את עצמכם כמה אחוזים מהרעב ברגע הזה הוא מהבטן, כלומר רעב פיזיולוגי, וכמה אחוזים מהרעב מגיע מהרגש, כלומר כי אתם עייפים/ עצבניים/ שמחים/ כועסים/ מתוסכלים/ מתרגשים.

“כמובן שהתוצאה תהיה אחרת בכל פעם, כי אנחנו משתנים כל הזמן. ולמי שמחפש להשיל משקל באופן טבעי, זוהי דרך מצוינת להפחית כמויות אוכל עודפות שאנחנו מכניסים לגוף בהיסח הדעת. ספרו איך הולך”.

;