fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/03/קרן-המשאלות-גדול.jpg

קורונה 2020, שרשרת של נתינה: קרן משאלות חדשה שתגשים חלומות לבנות 60 פלוס

הסופר והמרצה יובל אברמוביץ’ הקים קרן משאלות על שם אמו, תמר אברמוביץ’, שהפכה לדוגמנית בגיל 60 ונפטרה לא מכבר ממחלת הסרטן. הקרן תאסוף כספים ותחלק, אחת לשנה, כסף למימון חלומות לאנשים מעל גיל 60. עכשיו הוא חבר למעצבת האופנה דורין פרנקפורט לפרויקט מעורר השראה

1יובל אברמוביץ עם אמו תמר זל

יובל אברמוביץ’ עם אמו תמר ז”ל. הגיל מבחינתה היה רק מספר

מעצבת האופנה דורין פרנקפורט העלתה הבוקר פוסט מרגש בפייסבוק שלה. “ימים לא פשוטים, עוברים על כולנו”, כתבה פרנקפורט, “רובנו מוצאות את עצמנו מטפלות בסביבה הביתית ומארגנות מחדש את ארון הבגדים. ואנחנו חשבנו שארגון שכזה הוא הזדמנות לרענן, לחדש, ויותר מכל – להעביר הלאה למי שצריך, ולתרום היכן שניתן.

“סביב שרשרת נתינה זו, עוד לפני היציאה המוחלטת מהשיגרה, יצרנו פרויקט מיוחד בשיתוף ‘קרן המשאלות’ שתגשים חלומות לבני 60 פלוס. הקרן קרויה על שם תמר אברמוביץ’ ז”ל הנהדרת שהגשימה חלום, הפכה לדוגמנית בגיל 60 והגתה את המשפט הנהדר “שישים זה רק מספר”. את הקרן הקים בנה, הסופר והמרצה יובל אברמוביץ’, וכאשר שמעתי על הקרן שהקים, מיד נרתמנו לפרויקט.

“כך, בזמן ארגון ארון הבגדים שסביר להניח כי מתרחש אצלכן בימים אלו, אנחנו מזמינות אתכן למיין את הפריטים שלנו שקשה לכן להיפרד מהם, אך אינם משמשים אתכן כמו בעבר. מיד כשמילת הק’ תצא מחיינו – והיא תצא – הביאו את הפריטים אלינו לחנויות וקבלו תמורתם שוברים לקנייה מאוסף הקיץ החדש, שאז כבר ינחת על הקולבים.

“אנחנו ננקה, נתקן ונרענן את הבגדים – ונמכור אותם במכירה חגיגית, שתכלול גם הרצאות חינמיות של יובל אברמוביץ’ (‘הרשימה’, ‘שנת המתנות’ ועוד). כל הרווחים ייתרמו לקרן המשאלות – כי אף פעם לא מאוחר לחלום”.

2דורין פרנקפורט צילום אסף עיני

דורין פרנקפורט: “זה הזמן לרענן ולחדש את ארון הבגדים”. צילום יח”צ: אסף עיני

במקביל, פרסם אברמוביץ’ פוסט שבו הכריז כי “קרן המשאלות ע”ש תמר אברמוביץ’ מתניעה!!!”. וכך הוא כתב: “לפני כשמונה חודשים, כשאמא שלי נפטרה מסרטן היה ברור לי שאחת הדרכים להנציח את זכרה יהיה להקים קרן משאלות על שמה. קרן שתאסוף כספים ותחלק, אחת לשנה, כסף למימון חלומות לאנשים מעל גיל 60. ולמה מעל גיל 60? מכיוון שאמא שלי עצמה פרצה לתודעה עם חלום הדוגמנות שלה בגיל 60 וגם פיזרה לכל עבר את המשפט ‘שישים זה רק מספר’.

“בחודשים האחרונים עמלתי ביחד עם הצוות שלי על פיתוח ופיצוח הקרן ותכננתי להעלות את המידע לאתר ולהתחיל להריץ את זה. אבל אדון קורונה הגיע והרס לנו (זמנית) את כל התוכניות.

“כמה ימים לפני שהעולם השתנה אל מול עינינו קיבלתי טלפון ממעצבת האופנה האגדית דורין פרנקפורט, שאחת התמונות האחרונות שאמא שלי הצטלמה על ידי הצלמת ליה יפה היה בעיצובים שלה ובפיה ההצעה הבאה: ‘אני חייבת לעשות משהו שירים לי את המצב רוח בימים האלה וחשבתי לעשות משהו שמח שגם יצבור כסף שילך לקרן המשאלות ע”ש תמר’.

“עוד לא הספקתי להגיד ‘כן’ והצוות הנאמן שלה כבר הגה את הרעיון הבא: בימים אלה מרבית האנשים עושים סדר קורונה בארונות. יש לכם בגדים שנרכשו ברשת של דורין פרנקפורט במהלך הארבעים שנים האחרונות? הידד! שימרו את הבגדים אצלכם בצד, עם תום משבר הקורונה, הביאו את הבגדים לאחת מהחנויות של דורין פרנקפורט הפזורות בארץ ותקבלו תמורתם שוברים שווי כסף על מנת לרכוש מקולקציית הבגדים החדשה לקיץ/ חורף הקרוב.

“אבל רגע!!! זה אפילו לא החלק הטוב שבכל הסיפור!!! כללללל הבגדים שיאספו (בתקווה מאות ואולי אפילו אלפים), ישופצו ויתוקנו ויתחדשו על ידי צוות המתפרה של דורין פרנקפורט ואז…. נקיים יום של הפנינג במרכז תל- אביב הכולל הרצאות ‘הרשימה’ ו’שנת המתנות’ (ללא עלות למוסרי הבגדים) ו… כל הבגדים שחודשו יוצעו למכירה כאשר כללללל הכסף הולך לקרן המשאלות על שם תמר ובעצם… יגיע בסופו של דבר אליכם. תודה דורין על נדיבות ליבך”.

השניים ביקשו לשתף, להפיץ, לתייג ולהעלות צילומים עם שקיות בגדים ששמתם בצד. אז שיתפנו.

3יובל אברמוביץ

יובל אברמוביץ’: “הכסף יגיע בסופו של דבר אליכם”

;