fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/02/שבוע-אופנה-עיליתת2-scaled.jpg

אילו שחקניות קולנוע ודוגמניות-על מעל גיל 40 כיכבו בשבוע אופנת העילית בפריז?

קבלו את דמי מור בלוק מפתיע, 58, שפתחה את התצוגה של “פנדי” ועד פנלופה קרוז, 47, שחגגה ב”שאנל”

מגיפת הקורונה בעולם בעיצומה, אבל בפריז עסקי האופנה ממשיכים כרגיל ובשבוע שעבר נערך בעיר האורות שבוע האופנה העילית לקיץ 2021, שבו רוב תצוגות ההוט קוטור שודרו בזום, ללא קהל אורחים. בית האופנה האיטלקי “פנדי”, שעיצב דגמים קלאסיים בהשראת ספרה של וירג’יניה וולף “אורלנדו”, בחר למשוך אליו תשומת לב באמצעות כוכבות בנות 40 ו-50 פלוס שצעדו על המסלול.

1פנדי דמי מור

את התצוגה של “פנדי” פתחה השחקנית דמי מור, 58, שידועה בניתוחים הפלסטיים שעברה בפניה ובגופה ושהצליחה לעורר באזז עולמי לגבי המראה החדש שלה, שגרם לה להיראות הרבה שנים פחות אבל קשה היה למצוא דמיון בינו לבין מור שכולנו מכירות. “מה עשית לפנים שלך?”, שאלו טוקבקיסטים ברשתות החברתיות. אנחנו מהמרות על הרמת עפעפיים, ניפוח שפתיים והגבהה והבלטה של עצמות הלחיים. צילום יח”צ: “פנדי”

2פנדי נעמי קמפבל

את התצוגה של “פנדי” חתמה דוגמנית העבר האייקונית נעמי קמפבל, 50, בגלימה כסופה ארוכה והוכיחה כי היא עדיין סופר מודל. בשנים האחרונות מככבת קמפבל כדוגמנית אורחת בתצוגות רבות בשבועות האופנה השונים בעולם. צילום יח”צ: “פנדי”

3מבט מקרוב על קמפבל

מבט מקרוב על קמפבל. השנים עשו לה טוב. צילום יח”צ: “פנדי”

4פנדי כריסטי טרלינגטון

גם כריסטי טרלינגטון, 52, דוגמנית עבר אמריקאית, מהסופר מודלס הבולטות של שנות ה-90 (ביחד עם נעמי קמפבל, קלאודיה שיפר, סינדי קרופורד, לינדה אוונג’ליסטה, ועוד) ממשיכה מדי שנה לעשות כניסה אחת בתצוגות נבחרות ומוכיחה שהגיל הוארק מספר. בתצוגה, אגב, כיכב גם ג’יימס טרלינגטון, אחיינה של כריסטי. צילום יח”צ: “פנדי”

5מבט מקרוב על טרלינגטון

מבט מקרוב על טרלינגטון. מעולם לא פרשה מעולם הדוגמנות. צילום יח”צ: “פנדי”

6פנדי קייט מוס

קייט מוס, 47, שהחלה את הקריירה שלה בעולם הדוגמנות בגיל 14 ובמשך שנים נחשבה למובילת מראה ה”הרואין שיק” באופנה, צעדה גם היא על המסלול של “פנדי” לצד בתה לילה גרייס. צילום יח”צ: “פנדי”

7פנדי קייט מוס2

מבט מקרוב על קייט מוס. הופיעה בתצוגה לצד בתה. צילום יח”צ: “פנדי”

8שאנל פנלופה קרוז

בית האופנה “שאנל” שמר בשבוע האופנה עילית על אווירת עסקים כרגיל, ערך את התצוגה במקום הקבוע, ה”גראנד פאלה”, ודאג להושיב בשורה הראשונה באולם הריק כמה כוכבות זוהרות, כמו למשל, פנלופה קרוז, 49, שלבשה שמלה בגוון נייבי של המותג. צילום יח”צ: Anton Corbijn ל”שאנל”

9שאנל מריון קוטיאר

עוד בתצוגה של “שאנל”: השחקנית הצרפתייה המוערכת מריון קוטיאר, 45, שידועה גם כפאשן אייקון. צילום יח”צ: Anton Corbijn ל”שאנל”

10שאנל ואנסה פארדי

זו כבר מסורת: בשורה הראשונה של “שאנל” כיכבו גם ונסה פאראדי, 48, גרושתו של ג’וני דפ, ובתם לילי רוז דפ. בתמונה: ונסה פאראדי. צילום יח”צ: Anton Corbijn ל”שאנל”

;