fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/06/תערוכת-העיצוב-במילאנו.jpg

מתלבשים על הבית: מעצבי האופנה השתלטו על תערוכת Salone del Mobile 2022 במילאנו

מהן בשורות מעצבי-העל המובילים בתערוכת העיצוב החשובה בעולם שננעלה השבוע במילאנו?

ב-12 ביוני 2022 הסתיימה במילאנו תערוכת העיצוב לבית Salone del Mobile 2022, הנחשבת לחשובה ביותר בעולם. למעלה מ-2,000 מותגים הציגו את העיצובים האחרונים שלהם בבירת העיצוב האיטלקית, כשהדגש השנה היה על איכות, יופי וקיימות.

בין המציגים הרבים בלטו, כמו בכל שנה, מעצבי אופנה מובילים מאיטליה ומצרפת, שבנוסף לעיצובי בגדים יש להם גם מותגים לעיצוב הבית, כמו “פנדי קאזה”, “לואי ויטון”, “רוברטו קוואלי הום”, “ג’יאנפרנקו פרה”, “אטרו”, “טרוסרדי קאזה” ו”לווה”.

1לואי ויטון

“לואי ויטון” – ספות נודדות

במהלך הסלון במילאנו, בית “לואי ויטון” חגג 10 שנים לקולקציית “חפצים נודדים” בעיצובו, שבו שיתף פעולה עם מיטב מותגי העיצוב לבית. בתערוכה הציג, בין השאר, שתי ספות בהשראת הטבע בשחור וירוק.

2פנדי קאזה

“פנדי קאזה” – לישון בסטייל

חדר השינה של “פנדי קאזה” שהוצג במילאנו משקף את המורשת של בית האופנה האיטלקי – אופנה, ארכיטקטורה, אומנות ועיצוב. החדר מאופיין במראה מסורתי אך מודרני עם אלמנטים גיאומטריים, פסי פקווין וחייטות קפדנית.

3לווה

“לווה” – לקלוע, לשחזר, לחדש

להופעה השביעית של בית האופנה הצרפתי Loewe במילאנו, הגה ג’ונתן אנדרסון, מעצב הבית, פרויקט בשם “לקלוע, לשחזר, לחדש” – המבוסס על הרעיון להעניק חיים חדשים לחפצים שהיינו נפטרים מהם. פריטי הדקורציה מציגים את אריגת העור, אריגת הקש והטכניקה הקוריאנית של אריגת נייר.

4מיסוני2

“מיסוני” – בהשראת האופנה

סלון מודולרי במראה משובץ ובצבעוניות של הטבע, בהשראת בדי האופנה של בית האופנה האיטלקי הוותיק.

5חצי ירח טרוסרדי קאזה

“טרוסרדי קאזה” – חצי ירח

שז לונג פיסולי במראה מינימליסטי הנקרא “חצי ירח” בעיצוב ליאונרדו טלאריקו.

6כורסת ווילד רוברטו קוואלי

“רוברטו קוואלי הום” – כורסה פראית

כורסה שמבטאת בצורה מושלמת את הסגנון הנועז של “רוברטו קוואלי הום” ואת הקודים הסגנוניים של המעצב פאוסטו פוגליסי. הריפוד בעור עם עיטורי זהב וחלקו הפנימי של המושב בדוגמה מנומרת.

7שז לונג ברניס אטרו

“אטרו” – שז לונג מודרני

שז לונג “ברניס” של “אטרו” מעוצב באיזון מושלם בין טוהר הקווים לנוחות לפי הקווים הטבעיים של הגוף. המבנה הקל עם גימור ברונזה והטבעות הדקורטיביות מפליז יצוק מקושרים לזהות העמוקה ביותר של המותג.

8כורסת מרווילה גיאנפרנקו פרה

“ג’יאנפרנקו פרה” – כורסת רטרו

כורסת הרטרו “מרווילה” של בית “ג’יאנפרנקו פרה” מעוצבת במראה רך ומעוגל. האלגנטיות המעודנת והפרופורציות הקומפקטיות מועצמות על ידי הבסיס עם גימור ברונזה, פרט שנותן לכורסה לוק דקורטיבי מתוחכם.

9פוף לימבו רוברטו קוואלי

“רוברטו קוואלי הום” – פוף “לימבו”

הפוף, דגם “לימבו”, של “רוברטו קוואלי הום”, עוצב במראה וינטאג’ עם ריפוד קפיטונאז’, המשלב 3 צבעי עור: שחור, בז’ ובמראה מנומר – אחד מסמלי הבית הבולטים.

;