fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/ורוד-גדול.jpg

פינק ליידי: מראות האיפור החדשים בוורוד-פוקסיה

מראות האיפור החדשים בגוני ורוד-פוקסיה לוהטים, הבושם המתוק של מארק ג’ייקובס שמעורר קרייבינג לצמר גפן מתוק, ולק הבסיס שזכה במקום הראשון על ידי המגזין האמריקאי “אין סטייל”. חדש על המדף

“רבלון” מרחיבה את קטגוריית איפור השפתיים ומשיקה סידרת שפתונים, Kiss Cushion Lip Tint, עם אפליקטור רך ואוורירי ב-7 גוונים קיציים. השפתונים החדשים בעלי האפליקטור דמוי כרית, מאפשרים שילוב גוונים ליצירת מראה ייחודי וסאטני וגם מעשירים בלחות את השפתיים בימי הקיץ החמים. הגוונים: “פריטי קיס”, “פאנסי רוז”, “פינק IRL”, “כרימסון פילס”, “נוטי מוב”, “אקסטרה ויולט” ו”וויין טריפ”. את הקמפיין מובילה אשלי גרהאם. 54.90 שקל לשפתון, ברשתות הפארם.

שפתוני קיס קושין ליפ טינט של רבלון

שפתוני “קיס קושין ליפ טינט” של “רבלון”

אשלי גרהאם מובילה את קמפיין השפתונים החדשים של רבלון

אשלי גרהאם מובילה את קמפיין השפתונים החדשים של “רבלון”

עם הרבה הומור וקריצה לערכי הליבה של סידרת בשמי Diasy, מעצב-העל מארק ג’ייקובס משיק ניחוח חדש המציג נימה פרחונית מודרנית למתיקות אנינה, Daisy Love Eau So Sweet. בתווים העליונים: פטל לבן, ברגמוט והפרי הכתום-צהבהב של צמח הפטל המטפס; בתווי הליבה: עלי כותרת של חרצית, ותמצית יסמין; בתווי הבסיס: מושק מסוכר ואירוס לבן. עיצוב הבקבוק שואב השראה מהרכב הניחוחות המתוק של הבושם וגוני הוורוד מיליניאל, צבעם של בני דור ה-Y. הפקק כולל פרח חרצית גדול מאוד עם הדגש זהב במרכזו ועלי כותרת ורודים מבריקים המתכופפים למגע. למראה המסוכר, בסיס הזכוכית השקופה עוצב מחדש עם גוון כפור עדין המאפשר לבושם בגוון וורוד חיוור להשתקף דרכו. 100 מ”ל, 369 שקל, ברשתות הפארם.

דייזי לאב או סו סוויט של מארק ג'ייקובס

“דייזי לאב או סו סוויט” של מארק ג’ייקובס”

התחילו לחלום בארוך: מותג טיפוח השיער “אלביב” מבית “לוריאל פריז” משיק את Dream Long, סידרה חדשה שמתאימה לשימור שיער ארוך, לשיקומו במקרה של שיער פגום, להענקת חוזק וברק, ולשמירה על הקצוות, החשובים כל כך למראה הכללי של השיער. הסידרה מבוססת על נוסחה המשקמת את האורכים והקצוות ומכילה קוקטייל רכיבים ייחודי: קרטין צמחי, שמן קיק וויטמינים. בסידרה 4 מוצרים, המהווים שיגרת טיפוח מלאה ואופטימלית עבור שיער ארוך, לתוצאות נראות לעין: שמפו משקם לשיער (500 מ”ל, 16.30 שקל), סופר קונדישנר מתיר קשרים לשיער (500 מ”ל, 16.30 שקל), מסיכת  SOS להצלת אורכי שיער (300 מ”ל, 34.90 שקל), וקרם “ביי ביי גזירת קצוות”, קרם משקם לסגירה ולאיטם קצוות שיער (200 מ”ל, 29.90 שקל).

מעל 80% מהנשים בישראל הן בעלות שיער ארוך

מעל 80% מהנשים בישראל הן בעלות שיער ארוך

שמפו דרים לונג משקם לשיער של לוריאל פריז

שמפו “דרים לונג” משקם לשיער של “לוריאל פריז”

קונדישנר דרים לונג מתיר קשרים לשיער של לוריאל פריז

קונדישנר “דרים לונג” מתיר קשרים לשיער של “לוריאל פריז”

ביי ביי גזירת קצוות - קרם משקם לסגירה ואיטום קצוות השיער של לוריאל פריז

“ביי ביי גזירת קצוות” – קרם משקם “דרים לונג” לסגירה ואיטום קצוות השיער של “לוריאל פריז”

מסיכת דרים לונג להצלת אורכי השיער של לוריאל פריז

מסיכת “דרים לונג” להצלת אורכי השיער של “לוריאל פריז”

צבע הפוקסיה (ורוד עז) שולט במראות האיפור לקיץ 2019, וכבש גם כל חלקה טובה על מסלולי התצוגות לקיץ 2019, שבהם נראו דוגמניות מושלמות בשיער משוך לאחור, באיפור מינימליסטי ושפתיים ורודות שלוכדות את העין. גם האיט גירל הכי מתוקה של הוליווד, אמה סטון, נצפתה לאחרונה בליפסטיק פוקסיה נועז, שביחד עם איפור נקי ושיער במראה מרושל יצרה לוק מעורר קנאה. מראה האיפור של “שיק”  מדגיש הלכה למעשה את אחד מכללי הבסיס באיפור כי “מעט זה הרבה”, ומציג שפתיים בגוון פוקסיה, עם עיניים מודגשות במסקרה שחורה ומוצללות בצללית שחורה/אפורה בזווית העין החיצונית. אקססוריז בוורוד ישלימו את הלוק הקיצי.

מראה ליידי פינק של שיק לקיץ 2019

מראה ליידי פינק של “שיק” לקיץ 2019

מותג האיפור המקצועי “בועז שטיין” משיק לקיץ 2019 שפתון מג’נטה בטקסטורת מאט מסידרת “וייב”. לדברי בועז שטיין: “מראה השפתיים הפירותי משהו מתאים לבהירות ולכהות עור כאחד. בהירות עור ובעלות שיער בגוון בלונד בינוני יזכו במראה נוכח ומרשים בעוד ששחומות עור ובעלות גוון שיער חום עד כהה יזכו בזכות המג’נטה למראה מטופח ומוקפד. עם זאת זיכרו, בבואכן להשתמש בשפתון בגוון מגנטה, מומלץ להפחית באיפור הפנים ולהשאיר את השפתיים כנקודת הצבע החזקה ביותר וזאת בכדי להימנע ממראה מוגזם, ליצני או סתם מתאמץ”. מחיר השפתון: 89 שקל, להשיג אצל קוסמטיקאיות, במרכזי יופי ובפרפומריות ברחבי הארץ.

מראה האיפור של בועז שטיין לקיץ 2019

מראה האיפור של “בועז שטיין” לקיץ 2019

שפתון המג'נטה של בועז שטיין מסידרת וייב

שפתון המג’נטה של “בועז שטיין” מסידרת “וייב”

באחרונה זכה ה-Bonder של “אורלי” – לק בסיס שתכליתו לייצר שכבת בסיס אחידה על הציפורן שתסייע לקליטת פיגמנט הלק – במקום הראשון בקטגוריית לק בסיס של המגזין האמריקאי “אין סטייל”. כעת הוא מוצע בישראל באריזת בקבוק עדכנית המתהדרת בפקק שפותח כידית ארגונומית מסיליקון קשיח שנועדה להבטיח אחיזה נוחה. הוראות השימוש: יש למרוח שכבה אחת של לק בסיס על ציפורן נקייה ולהמתין מספר שניות, ומעל לק הבסיס למרוח את גוון הלק הנבחר. 55 שקל, במכוני טיפוח ובמניקוריות ברחבי הארץ.

בסיס בונדר של אורלי

לק הבסיס “בונדר” של “אורלי”

;