fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/קים-גדול.jpg

כולם מדברים על זה: קים קרדשיאן כפי שמעולם לא ראיתם אותה!

אחרי שכבשה השנה את השער של “ווג” האמריקאי, וגם את ליבה של העורכת שלו אנה ווינטור, קים קרדשיאן מגשימה חלום נוסף ומככבת עכשיו על שער גיליון אוגוסט 2019 של “ווג” יפן עם שלושה צילומים שונים ועם כתבת אופנה מרהיבה, לא פחות, שבה היא מציגה את הדגמים האוונגרדיים ביותר של מעצבי-העל לקיץ 2019. את הסטיילינג עשתה אנה דלו-רוסו, עיתונאית אופנה וסטייליסטית איטלקייה נחשבת והעורכת הראשית של “ווג” יפן. הגיליון יוצא לאור מחר

קים קרדשיאן בצילום הראשון לשער ווג יפן עם קסדה אדומה עתידנית של חוסיין שאליאן

קים קרדשיאן בצילום הראשון לשער “ווג” יפן עם קסדה אדומה עתידנית בעיצוב חוסיין שאליאן

לזכותה של קים קרדשיאן, 38, ייאמר שלמרות התדמית הטראשית שהיא מטפחת מזה 12 שנה, היא הפכה לאחת הנשים החזקות בעולם, זו ששולטת במדיות החברתיות (באינסטגרם, למשל, יש לה 142 מיליון עוקבים), זו שהפכה ממתלבשת גרועה לאייקון אופנה (וכיכבה על עשרות שערי מגזינים נחשבים בעולם), וזו ששווה, על פי הדירוג של ה”פורבס” האחרון 350 מיליון דולר!

אז אחרי שהפכה למעצמת תקשורת ועסקים שמגלגלת מאות מיליוני דולרים בכל שנה, קים מגשימה בימים אלה חלום נוסף ומככבת על שער גיליון אוגוסט 2019 של “ווג” יפן עם שלושה צילומים שונים ועם כתבת אופנה מרהיבה, לא פחות, שבה היא מציגה את הדגמים האוונגרדיים ביותר של מעצבי-העל לקיץ 2019. את הסטיילינג עשתה אנה דלו-רוסו, עיתונאית אופנה וסטייליסטית איטלקייה נחשבת והעורכת הראשית של “ווג” יפן.

קים קרדשיאן בצילום השני לשער ווג יפן עם שמלת משי בעלת כיסוי ראש

קים קרדשיאן בצילום השני לשער “ווג” יפן עם שמלת משי בעלת כיסוי ראש ענקי

בשער הראשון, תחת הכותרת, “המציאות החדשה”, עוטה קים קרדשיאן על פניה מסיכה עתידנית אדומה של בית האופנה “שאליאן”, שבראשו עומד המעצב הטורקי חוסיין שאליאן, בשילוב מחרוזת של אבני רובי ויהלומים של “בולגרי”, כששתי ידיים עם כפפות לבנות מחזיקות את פניה. השאלה היא משחק במי – קים באופנה או האופנה בקים?

בשער השני, תחת הכותרת “חסד אמיתי”,  צולמה קים בקלוז-אפ כשהיא לובשת שמלת משי ורודה של “ולנטינו”, אבל אנחנו רואים רק את כיסוי הראש הענקי של השמלה, המעניק לה מראה של ענן מתוק. קים מאופרת באיי-ליינר שחור במראה חתולי עם עיניים מודגשות בצללית זהב, תוך שהיא שולחת מבט מהורהר למצלמה. בשער השלישי, תחת הכותרת “תהיי חזקה”, גם במשמעות של אכזרית, קים צולמה בתנוחה סקסית האופיינית לה, כשהיא לובשת חזייה שחורה עם רצועות ואבזמים וחצאית תואמת עם שסע עמוק.

קים קרדשיאן בצילום השלישי לשער ווג יפן עם חזייה שחורה בשילוב רצועות ואבזמים וחצאית בעלת שסע עמוק

קים קרדשיאן בצילום השלישי לשער “ווג” יפן עם חזייה שחורה בשילוב רצועות ואבזמים וחצאית בעלת שסע עמוק

מה הוביל את הקרדשיאן עד הלום? מעבר לריאליטי “משפחת קרדשיאן”, שרץ כבר 16 עונות, הספיקה קים לפתוח עם אחיותיה – קורטני, קלואי, קנדל וקיילי – רשת בגדים בשם Dash (שכבר נסגרה), להופיע במספר תפקידי אורח בסרטים, להשתתף בעונה השביעית של “רוקדים עם כוכבים” האמריקאית, לשמש כשופטת אורחת ב”טופ מודל הבאה” של טיירה בנקס, לקבל בובת שעווה בדמותה ב”מאדאם טוסו” בניו-יורק, להשתתף באינספור קמפיינים לחברות מסחריות בשלל תחומים, להוציא אוטוביוגרפיה, להמציא אפליקציה עם דמותה, להוציא בשמים על שמה ובאחרונה גם להשיק חברת ביוטי הנושאת את שמה (ממש כמו אחותה הקטנה קיילי, שחברת הקוסמטיקה שלה מוערכת כיום ב-900 מיליון דולר).

קים בשמלת אוברסייז של ויקטור ורולף עם הכיתוב - אני לא ביישנית, אני פשוט לא מחבבת אותך

מתוך הפקת האופנה: קים בשמלת אוברסייז של “ויקטור ורולף” עם הכיתוב “אני לא ביישנית, אני פשוט לא מחבבת אותך”

קים בעת הצילומים עם אנה דלו-רוסו, העורכת של ווג יפן, שהיא גם סטייליסטית נחשבת בעולם

קים בעת הצילומים עם אנה דלו-רוסו, העורכת של “ווג” יפן, שהיא גם סטייליסטית נחשבת בעולם

קים בשמלת טופלס של דולצ'ה וגבאנה, עם רשת טול במקום חזייה

קים בשמלת טופלס של “דולצ’ה וגבאנה” עם רשת טול במקום חזייה

קים בשמלה בהשראת המאה ה-19 של בית ולנטינו קוטור

קים בשמלה בהשראת תקופתית של “ולנטינו” קוטור

קים בשמלת אוברסייז במראה שמיכת פוך עם כיסוי ראש אוונגרדישל בית ולנטינו קוטור

קים בשמלת אוברסייז במראה שמיכת פוך עם כיסוי ראש אוונגרדי של “ולנטינו” קוטור

קים בשמלת אדומה סופר גלאמית בעיצוב ולנטינו קוטור

קים בשמלת אדומה סופר גלאמית בעיצוב “ולנטינו” קוטור

אנה דלו-רוסו- עורכת ווג יפן והסטייליסטית של הפקת האופנה, בלוק אופייני

אנה דלו-רוסו, עורכת “ווג” יפן והסטייליסטית של הפקת האופנה, בלוק אופייני

;