fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/קלואי-גדול.jpg

קלואי קרדשיאן חגגה יומולדת לבתה ותרמה את כל המתנות

קלואי קרדשיאן, 34, חגגה אתמול מסיבת יום הולדת לבתה בת השנה, טרו תומפסון, ביחד עם כל בני שבט קרדשיאן-ג’נר. במסיבה נצפתה קלואי עם בן זוגה לשעבר, לראשונה מאז הבגידה המתוקשרת שלו

קלואי קרדשיאן ובתה טרו על רקע השלט המופסל כולו בעלים

קלואי קרדשיאן ובתה טרו על רקע השלט המופסל כולו בעלים

אתמול, בזמן שבעולם צפו בפרק הראשון של העונה השמינית והאחרונה של “משחקי הכס”, חגגה קלואי קרדשיאן, 34, מסיבת יום הולדת לבתה בת השנה, טרו תומפסון, ביחד עם כל בני שבט קרדשיאן-ג’נר. בביתה בלוס-אנג’לס התאספו כל האחיות, למעט קנדל ג’נר שבילתה בפסטיבל קואצ’לה, וכל החברים הקרובים. את פני האורחים קיבל בכניסה שלט ענקי עם שמה של ילדת היומולדת מפוסל כולו עלים-עלים.

קלואי עם בתה טרו הרוכבת על פוני

קלואי עם בתה טרו רוכבת על פוני

כבר בכניסה תהו כולם האם טריסטן תומפסון, בן זוגה בנפרד של קלואי ואבי בתה, אכן יגיע למסיבה הגרנדיוזית. אז תומפסון בסוף הגיע, נצפה עם טרו על הידיים, וסרטון אחד ששוחרר לאינסטגרם קלט את השניים יחד בפעם הראשונה מאז הבגידה המתוקשרת שלו. בסרטון נראה טריסטן שואל את קלואי משהו, והיא טוטאלי מתעלמת ממנו. והכי מוזר, כנראה בהוראה מגבוה, אף אחת מהאחיות לא שיתפה באינסטגרם שלה אפילו תמונה אחת מהיומולדת.

מאות בלונים בגן ביתה של קלואי

מאות בלונים בגן ביתה של קלואי קרדשיאן

המתח בין קלואי לטריסטן לא הפריע למשפחת קרדשיאן לחגוג בגדול, כמו שרק היא יודעת. האם והתינוקת לבשו שמלות תכולות תואמות (קלואי הלכה על שמלת ערב ארוכה בשילוב נעלי ספורט), את חללי גן הבית מילאו מאות בלונים בצבעי פסטל שונים, קישוטי פרפרים ריחפו בכל פינה, על השולחנות הונחו דונאטס ודברי מתיקה בגוונים פסטליים, ובמרכז הגן אפשר היה ליהנות מרכיבה על פונים.

קלואי קרדשיאן ובתה תרו לבשו שמלות באותו צבע

קלואי קרדשיאן ובתה תרו לובשות שמלות באותו צבע

עוד לפני המסיבה הודיעה קלואי לאורחיה כי כל המתנות יועברו לבית החולים לילדים בלוס-אנג’לס. יפה לה. קצת לפני המסיבה כתבה קלואי באינסטגרם שלה: “יום הולדת שמח, מתוקה שלי! את האהבה האמיתית שלי! אני כל כך אסירת תודה להיות אמא שלך! היום ועד סוף כל הזמנים אני אוהבת אותך. יש לנו נצח.

דונאטס בגוונים פסטליים במסיבת היומולדת

דונאטס בגוונים פסטליים במסיבת היומולדת

טריסטן תומפסון עם בתו טרו

טריסטן תומפסון עם בתו טרו במסיבה

המפגש היחידי במסיבה בין קלואי לבן זוגה הבוגדני

המפגש היחידי במסיבה בין קלואי לבן זוגה הבוגדני

טרו בת השנה עם סרט פרחים על הראש

טרו בת השנה עם סרט פרחים על הראש

התמונה שהעלתה אמא קריס ג'נר לאינסטגרם

התמונה שהעלתה אמא קריס ג’נר לאינסטגרם

בייבי טרו עם משקפי טרו

בייבי טרו עם משקפי טרו

 

צילומים: אינסטגרם

;