fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/מיכל-גדול-1.jpg

מיכל אנסקי מתאוששת וחושפת לראשונה את פניה

בתחילת חודש אפריל, אחרי שחזרה מטיול בארצות-הברית, חשפה מיכל אנסקי כי חצי מפניה משותקות. מאז היא שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בהתמודדות שלה עם השיתוק, בתהליך ההחלמה, באהבה החדשה בחייה, ואפילו הצטלמה כך שראו רק חצי מפניה. עכשיו יש לה חבר חדש, קמפיין חדש והיא בדרך לפסטיבל קאן. רק בריאות ואהבה!

מיכל אנסקי חושפת את פניה לראשונה באינסטגרם

מיכל אנסקי חושפת את פניה לראשונה באינסטגרם

חודש וחצי אחרי שחשפה כי חצי מפניה משותקות, מיכל אנסקי פרסמה בסטורי שלה באינסטגרם תמונה מלאה של פניה שמלמדות שהיא בהחלט בדרך להחלמה מהירה. עכשיו מנסה אנסקי לחזור לשיגרה המבורכת וגם לעבודה. בקרוב היא תצטלם לקמפיין חדש לקידום דגים מזן הברמונדי של המותג “ברמונדי ישראלי”.

אנסקי חושפת את חצי הפנים הטובים עם חברה החדש, אייל אמיר

אנסקי חושפת את חצי הפנים “הטובים” עם חברה החדש, אייל אמיר

אתמול טסה אנסקי לפסטיבל קאן, שם תצעד היום על השטיח האדום כפרזנטורית של JB תכשיטנים ותכשיטי שופארד בישראל, עם קולקציית תכשיטים ייחודית ויוקרתית בשווי מיליון דולר “שופארד” הוא מותג תכשיטים נחשק בקרב סלבס ובעבר ענדו את תכשיטיו על השטיח האדום בפסטיבל קאן כוכבות כמו קנדל ג’נר, אירינה שיק, אדריאנה לימה, אוה לונגוריה, ג’סיקה צ’סטיין, ג’וליאן מור, מריון קוטיאר, דיאן קרוגר, ז’ולייט בינוש ועוד

אנסקי ואייל אמיר בטיול בארצות-הברית לפני חודשיים

אנסקי ואייל אמיר בטיול בארצות-הברית לפני חודשיים 

עוד סיבה להחלמה של אנסקי היא האהבה החדשה בחייה עם איש עסקים בשם אייל אמיר, שאיתו בילתה את החופשה האחרונה בארצות הברית. לאחת התמונות שלהם שהעלתה באינסטגרם, כתבה: “הלב הוא השריר החזק ביותר”.

אנסקי ואייל אמיר : "הלב הוא השריר החזק ביותר"

אנסקי ואייל אמיר: “הלב הוא השריר החזק ביותר”

מיכל אנסקי בפסטיבל קאן 2018

מיכל אנסקי בפסטיבל קאן 2018 עם תכשיטי “שופארד” ל-JB

;