fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/גדול-חברות-הכי-טובות.jpg

אופרה ווינפרי הקדישה את גיליון ספטמבר של המגזין שלה לנושא “החברות הכי טובות”

אופרה ווינפרי הקדישה את גיליון ספטמבר 2019 של המגזין שלה לנושא “החברות הכי טובות” ומככבת על השער שלו עם חברתה הטובה מזה 40 שנה גייל קינג. אז הנה כמה חברויות מצטיינות, בארץ ובעולם, שמצטלמות יפה מאוד באינסטגרם

1אופרה ווינפרי וגייל קינג על שער המגזין של ווינפרי

אופרה ווינפרי וגייל קינג על שער גיליון ספטמבר 2019 של המגזין של ווינפרי

על שער גיליון ספטמבר 2019 של המגזין O, הצטלמה אופרה ווינפרי, הבעלים של המגזין, עם חברתה הטובה מזה 40 שנה גייל קינג, בעצמה אשת טלוויזיה מצליחה ואחת המראיינות הבולטות על המסך הקטן בארצות-הברית. החברות ביניהן היא סמל לחברות אמיתית והשתיים הן כמעט בלתי נפרדות.

“אני לא יכולה להגיד כמה פעמים אנשים הכירו לי את החברים הכי טובים שלהם ואמרו “היא הגייל שלי”, כתבה ווינפרי בדבר העורכת. “הסיבה שהחברות שלי עם גייל קינג עובדת למעלה מ-40 שנה, בלי ויכוחים או נפילות, היא שתמיד שמחנו עם חיינו שלנו. חבר אמיתי לא יכול לקנא בך, או לרצות לנצל אותך בכל דרך שהיא. מאז שנפגשנו בשנת 1976, אנו עושות את אותו דבר. מקשיבות. מדברות. צוחקות (הרבה). רוקמות חלומות. מריעות אחת לשנייה. מהוות זו לזו כתף לבכות עליה. מדברות אמת. תמיד אמיתיות. ועכשיו? מצטלמות לראשונה לשער משותף במגזיןO “.

לרגל הגיליון החברי הזה, הנה כמה חברויות מצטיינות, בארץ ובעולם, שמצטלמות יפה מאוד בחיים וגם באינסטגרם:

2מיה דגן, יעל גולדמן, רותם סלע ומלי לוי

מיה דגן, יעל גולדמן, רותם סלע ומלי לוי. דגן וגולדמן הן גיסות וחברות של סלע ולוי. כשגל גדות בארץ – גם היא נמנית על החבורה. באחרונה, לרגל יום הולדת 40 של גולדמן, יצאה כל החבורה לחופשה חלומית במלדיביים.

3גל גדות, רותם סלע ויעל גולדמן

גל גדות, רותם סלע ויעל גולדמן. הנה החמישית בחבורה – גל גדות, ששומרת על יחסים הדוקים עם חברותיה בארץ. שלוש היפות האלה חברות טובות עוד מימי הדוגמנות.

4בר רפאלי ועדי רונן

בר רפאלי ועדי רונן. גם רפאלי מבלה לא אחת עם החבורה של רותם סלע ושות’, אבל החברה הכי  טובה שלה היא עדי רונן, ממקימי אתר השופינג אונליין “עדיקה”.

5אופירה אסייג ופולה בליק

אופירה אסייג ופולה בליק. מאז שאסייג זכתה בתוכנית טלוויזיה נחשקת, עלתה לכותרות גם חברתה הטובה, פולה בליק, שהיא גם הקוסמטיקאית הצמודה של אסייג וסלבס נוספים.

6נעמה קסרי וליהיא גרינר

נעמה קסרי וליהיא גרינר. הן שני הפכים, הנשים הכי שונות זו מזו, וספק אם היו הופכות לחברות כל כך טובות אם לא היו נפגשות בפיליפינים בתוכנית “הישרדות”. נעמה היתה מלכת האסטרטגיות, ליהיא לא הבינה כלום במשחק, אבל חברות גדולה יצאה מזה.

7ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס וליסה קודרו

ג’ניפר אניסטון, קורטני קוקס וליסה קודרו. שלוש החברות מסידרת “חברים” שומרות על קשר הדוק גם 15 שנה אחרי שהסידרה הסתיימה. לא מכבר העלתה אניסטון את התמונה הזו באינסטגרם וכתבה: “חברה טובה יודעת את כל הסיפורים שלך. חברה הכי טובה חיה את הסיפורים איתך”.

8ניקול קידמן ונעמי ווטס

ניקול קידמן ונעמי ווטס. גם הכוכבות האוסטרליות חברות למעלה מ-30 שנה. הן מתגוררות בשכנות בהוליווד וקידמן אף שימשה כסנדקית לשני ילדיה של ווטס.

9גווינת פאלטרו וסטלה מקרטני

גווינת פאלטרו וסטלה מקרטני. השחקנית ההוליוודית ומעצבת האופנה הבריטית חברות טובות מאז שפאלטרו עברה להתגורר בלונדון, כשהיתה נשואה לסולן “קולדפליי”, כריס מרטין. הנישואים נגמרו, אבל החברות נשארה.

10קנדל ג'נר והיילי בולדווין

קנדל ג’נר והיילי בולדווין. מדובר בחבורת בנות הכי נוצצת באופנה העולמית. ג’נר, האחות היפה של הקרדשיאן, היא בסטי של בולדווין, אשתו הטרייה של ג’סטין ביבר, וגם של ג’יג’י ובלה חדיד. הארבע נוהגות לבלות יחד גם מחוץ למסלולי התצוגות.

אופרה ווינפרי וגייל קינג על שער מגזין O

חברות לנצח. אופרה ווינפרי וגייל קינג מככבות על שער מגזין O

צילומים: אינסטגרם

;