fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/12/קוסמטיקאיות-לבנות-40.jpg

5 הקוסמטיקאיות המובילות בארץ לנשים בנות 40 פלוס

הטיפולים שהן מציעות לאנטי אייג’ינג ובעיות עור, המוצרים המנצחים והסלבס שלא זזים בלעדיהן

מאת: לימור אזולאי

1פולה בליק

פולה בליק-דיין. גורו הטיפוח של הסלבס

פולה בליק-דיין: תכשירים מצמחי מרפא ומחומרים טבעיים

ארבע שנים של לימודי נטורופתיה, ארבע שנים של לימודי רפואה סינית ועוד לימודי קוסמטיקה הפכו את פולה בליק-דיין לאורים ותומים בתחום הרפואה הטבעית והקוסמטיקה ההוליסטית. האני מאמין שלה הוא שהרפואה הטבעית מתבססת על יכולתו של הגוף להגיע לאיזון ולהרמוניה לבד, בלי התערבות של חומרים סינטטיים וללא צורך בטיפולים פולשניים.

את התכשירים שהיא פיתחה לטיפולי הקוסמטיקה ושנושאים את שמה, בליק-דיין רוקחת מצמחי מרפא ומחומרים טבעיים בלבד. בין המטופלים המפורסמים שלה אופירה אסייג, יעל בר-זוהר, סנדרה רינגלר, שלי גפני, משה פרץ, איתי לוי, אייל ברקוביץ’, אגם רודברג, לירון ויצמן, דנה פרידר ועוד רבים.

2מימי לוזון צילום סיימון אלמלם

מימי לוזון. מעצמת ביוטי בינלאומית. צילום: סיימון אלמלם

מימי לוזון: מסיכה העשויה דפים-דפים של זהב 24 קאראט

בגיל 55 מימי לוזון היא כבר לא עוד קוסמטיקאית, אלא מעצמת ביוטי בינלאומית בתחום בריאות העור. ידי הזהב שלה טיפלו אישית בסלבס בינלאומיות כמו נעמי קמפבל, אירינה שייק וקיארה פראני, המלאכיות של “ויקטוריה סיקרט”, ועד יעל גולדמן וידועניות רבות אחרות כחול לבן שנאמנות לה כבר הרבה שנים. מסיכת הזהב שפיתחה, העשויה דפים-דפים של זהב 24 קאראט ומשפרת בצורה דרמטית את מראה העור, הביאה לה כותרות מפרגנות במגזינים הנחשבים בעולם כמו “ווג” ו”אל”.

לוזון החלה את דרכה בלימודים אצל אניטה בר-לב, המשיכה בלימודי קוסמטיקה רפואית ועברה השתלמויות בחו”ל, בין השאר  בפריז ובג’נבה. אחרי כ-30 שנה בקליניקה בפתח-תקוה, היא עברה אשתקד לתל-אביב. מיגוון הטיפולים האסתטיים שלה הוא עצום וכולל טכנולוגיות חדשות לפנים ולגוף ויש לה קו מוצרים יוקרתי הנושא את שמה, המיוצר בארצות-הברית.

3לילך קפלן

לילך קפלן. מומחית בטיפולים דרמו-קוסמטיים לכל סוגי העור

לילך קפלן: מוצרי קוסמטיקה פרא-רפואיים על פי מרשם רופא

בעלת תואר שני במדעי הרפואה מהטכניון, ועוד תואר שני במנהל עסקים. עברה סדנאות והשתלמויות רבות בארץ ובעולם בתחום קוסמטיקה מתקדמת ואנטי אייג’ינג ונותנת הרצאות קבועות בכנסים. לילך קפלן היא מומחית מובילה בייעוץ והתאמת טיפולים דרמו-קוסמטיים לכל סוגי העור.

הקליניקה שלה לדרמו-קוסמטיקה – שנמצאת במתחם של בעלה, דר’ חיים קפלן, מבכירי הפלסטיקאים בישראל – מטפלת בכל בעיות העור בפנים ובגוף, עם מכשור מתקדם ובטכנולוגיות הכי חדישות, כולל בין השאר מיצוק, הצערה, פילינגים, פיגמנטציה, החדרת לחויות וגם שחזורי פטמה, הצרת היקפים, צלוליט ועוד. בנוסף, בקליניקה שלה נמכרים מוצרי קוסמטיקה פרא-רפואיים, המיוצרים על פי מרשם רופא כפרייבט לייבל.

4קרן בר טוב

קרן ברטוב. השחקנית שהפכה לקוסמטיקאית

קרן ברטוב: טכנולוגיות הכי מתקדמות לכל מצבי העור

פעם דוגמנית ושחקנית, היום קרן ברטוב היא מומחית לבעיות עור שמטפלת בפניהן של הכוכבות הגדולות בישראל, מבר רפאלי, שירי מימון, מירי בוהדנה, אנה ארונוב, מיה דגן, מלי לוי, הראל סקעת, טום אביב ועוד, ועד וונדר וומן גל גדות שמגיעה לקליניקה התל-אביבית שלה בכל ביקור שלה בארץ.

ברטוב למדה משחק ב”בית צבי”, אבל המעבר לערבה עם המשפחה, לא עזר להזניק את הקריירה והיא פרשה מוקדם, החלה בלימודי קוסמטיקה בבאר-שבע, סיימה בהצטיינות ומצאה את יעודה. מאז היא לא מפסיקה להשתלם אצל אנשי מקצוע ורופאים. יש לה את הטכנולוגיות הכי מתקדמות לכל מצבי העור, כולל טיפולי פיגמנטציה וכמובן אנטי אייג’ינג. השנה הובילה תוכנית ב”הוט” בשם “סקין טוק”, שבו ראיינה מפורסמות בנושאי טיפוח וקצת על החיים.

5ענת אהרון יחצ

ענת אהרון. ידי הזהב מנצרת עברו לתל-אביב

ענת אהרון: מוצרים עם תמציות צמחים פעילות

ריטה, לינור אברג’יל ועוד סלבס רבים, היו נוסעת אליה באופן קבוע עד נצרת-עילית בגלל ידי הזהב שלה והטיפולים הקוסמטיים הייחודים שפיתחה. לפני שנה וחצי, אחרי 30 שנה בצפון, היא עברה לתל-אביב ופתחה כאן את בוטיק היופי “הוט קוטור” שמטפל בכל ההיבטים של שיקום העור.

אהרון למדה את התחום בבית הספר של אליז ז’וליה בפריז, המשיכה בהשתלמויות ויש לה תואר אמן בשיקום העור (MEDICAL DERMAL ARTIST). היא מומחית בפתרון בעיות עור מגוונות, פילינגים ושיקום עור. פיתחה קו מוצרים משלה בשם אמבר פורמולה יחד עם מעבדות דרמטולוגיות באירופה, שמכיל תמציות צמחים פעילות. בין הידוענים הקבועים שלה, בנוסף לריטה ולאברג’יל: משי קליינשטיין, שגית רביבו, ליאור נרקיס, סיימון אלמלם ועוד.

;