fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/11/רופאי-פלסטיקה-ואסתטיקה-מובילים.jpg

5 רופאים בתחום האסתטי פלסטי המובילים בארץ לבנות 40 פלוס

להיראות נהדר אחרי גיל 40: אילו ניתוחים וטיפולים אסתטיים מציעים המומחים ומהם טיפולי הדגל שלהם?

מאת: לימור אזולאי

1דר סיון מרסר מומחית לרפואת עור אסתטיקה ולייזר צילום סטודיו bare

דר’ סיון מרסר. טיפולי אנטי אייג’ינג חדשניים. צילום: סטודיו bare

דר’ סיון מרסר: מומחית ברפואת עור, אסתטיקה ולייזר 

דר’ סיון מרסר הגיעה לתחום אחרי התמודדות אישית של מספר שנים עם אקנה קשה.  החלה בלימודי רפואה ברומניה מיד עם השחרור מצה”ל, עשתה את הסטאז’ באיכילוב ואת ההתמחות במחלקת העור בבילינסון. המומחיות שלה היא בפילינג, חידוש מרקם העור, פיגמנטציה, סריקת שומות והסרתן, אקנה – כולל אקנה אצל מבוגרים, הזעת יתר, העלמת צלקות וטיפולי אנטי אייג’ינג חדשניים. היא מרבה להופיע בכנסים בינלאומיים בתחום האסתטי ומשמשת מדריכת רופאים בתחום ההזרקות.

טיפול הדגל: הזרקת שיער סינטטי בשיטת HAIR STETICS, כחול לבן, שאידיאלית להתקרחות בקדמת הקרקפת (רק שלושה רופאים בישראל עושים אותו). מדובר בטיפול זעיר פולשני, מהיר ויעיל, במהלכו מזריקים לקרקפת מתוך מחסנית קווצות של שיער סינטטי על פי הצבע הרצוי ובתוך שעה יוצאים עם שתלי שיער שמחזיקים בין שנתיים לחמש שנים.

2דר רונן גלזינגר מומחה בכירורגיה פלסטית

דר’ רונן גלזינגר. עיצוב הגוף וטיפול במצבורי שומן

דר’ רונן גלזינגר: מומחה לכירורגיה פלסטית

מהמנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל, בוגר לימודי רפואה בטכניון, השתלם בכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע, שימש רופא מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית וגם ניהל את מחלקת הכוויות שם. דר’ רונן גלזינגר הוא מומחה בעל שם בינלאומי, ומוביל בארץ את תחום עיצוב הגוף וטיפול במצבורי שומן, באמצעות שיטות טיפול חדשניות כולל מכשור מבוסס גלי רדיו, לייזר, הקפאת שומן בקור, המסת שומן ועוד, שנותנות מיגוון פתרונות לבעיות השונות בבטיחות מרבית. בנוסף, הוא משמש מדריך רופאים בינלאומי להמסת שומן בגלי רדיו.

טיפול הדגל: בודי טייט (BODY TITE) המסת שומן, שאיבתו ומתיחת העור בפעולה אחת בעזרת גלי רדיו. טיפול המחליף את ניתוח שאיבת השומן. המכשיר מחמם את השומן, ממיס אותו ושואב אותו החוצה וניתן לשאוב כמויות גדולות ממקומות שיש בהם מצבורי שומן כמו: גב, מותניים, ירכיים פנימיות, זרועות אחוריות, צידי ברכיים, ישבן. מדובר בפעולה חד-פעמית, קלה הרבה יותר מהשאיבה הקלאסית.

3דר פאני בר לוי גינקולוגית ומומחית לאסתטיקה ווגינלית צילום q elite beauty (2)

דר’ פאני בר-לוי. הצרת הנרתיק ובריחת שתן. צילום: elite beauty

דר’ פאני בר-לוי: גינקולוגית, מומחית לאסתטיקה וגינלית

דר’ פאני בר-לוי היא בוגרת רפואה בטכניון, התמחות בבני-ציון בירושלים ותת-התמחות בטורונטו. חלוצת תחום האסתטיקה הווגינלית (הנרתיקית) בישראל, טרנד עולמי של השנים האחרונות, וחברה בכירה בארגון האירופאי לאסתטיקה וגינלית. הבעיות הנפוצות בווגינה קשורות בנראות ובתפקוד. השכיחות ביותר הן: שפתי פות רפויות ותחושת רפיון ונרתיק מורחב – שפוגעות באיכות חיי המין אצל נשים אחרי לידות וגם אצל נשים בגילאי 50-60. בנוסף, ישנן בעיות של יובש, גרד, צריבה, בריחת שתן ודליפת שתן במאמץ וגם… בעיה של פיגמנטציה. בין הטיפולים השכיחים שהיא מבצעת: הזרקת חומצה היאלורונית וטיפולים בלייזר פרקציונלי (שפוגע נקודתית במקום המטופל, יוצר פציעה, שמביאה ליצור מחודש של קולגן ובניית הרקמה).

טיפול הדגל: לייזר CO2 – טיפול משולב של אנרגיית לייזר וחום שיוצרת חימום וכיווץ הרקמה לטיפול בבעיות של יובש נרתיקי, גרד, פיגמנטציה והצרת נרתיק. הטיפול אינו פולשני ולא כואב, ואחרי 2-3 טיפולים מובטחת הקלה מידית ארוכת טווח.

4דר אברי רווה

דר’ אברי רווה. מתיחת פנים על בסיס שבעה אלמנטים

דר’ אברי רווה: מומחה בכירורגיה פלסטית

בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, את ההתמחות בכירורגיה פלסטית סיים בהצטיינות במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, במהלכה ניהל וחקר על השתלת תאי גזע ממקור שומן, לאחר ניתוחים מיקרוכירורגיים. דר’ אברי רווה הקים וניהל את המרפאה הגאה הראשונה בתל-אביב של כללית אסתטיקה. עבד לצד דר’ דב קליין לפני שפתח קליניקה משלו. הוא מרצה מבוקש בארץ ובעולם בנושא שיטות ניתוחיות חדשות בנושא הזרקת שומן עצמי להגדלת חזה ומתיחת פנים עם תוצאות ארוכות טווח וטבעיות. משתלם באופן קבוע אצל בכירי הכירורגים העולמיים בארצות-הברית, בשוויץ, בגרמניה ובפורטוגל.

טיפול הדגל: טכניקה ייחודית, פרי פיתוח שלו, למתיחת פנים על בסיס שבעה אלמנטים: צלקת נסתרת, מתיחת עור מינימלית, מתיחה אינטנסיבית של הרקמה מתחת לפני העור, החייאת נפחים וטכנולוגיות חדישות משלימות. אגב, השפית ואושיית הטלוויזיה רותי ברודו עברה את הניתוח אצלו בשיטה הזאת.

5ענת גבאי צילום יחצ

דר’ ענת גבאי. כהויות ושקיות מתחת לעיניים. צילום: יח”צ

דר’ ענת גבאי: רופאת עיניים, מומחית לאסתטיקה של העיניים

בוגרת אוניברסיטת תל-אביב כעתודאית, שירתה בצה”ל שש שנים כרופאה, בין השאר כיושבת ראש ועדות רפואיות למתן פרופיל רפואי. התמחתה ברפואת עיניים בבית חולים וולפסון ומעל 20 שנה היתה אחראית על יחידת הלייזר שם.  כבר יותר מ-15 שנה דר’ ענת גבאי עוסקת ברפואה אסתטית בכלל, ובאסתטיקה של העיניים בפרט. היא חלוצה בארץ בתחום הטיפול בשקעים, כהויות ושקיות מתחת לעיניים. תחום שדורש מומחיות גדולה שכן העור סביב העיניים דק יותר משאר חלקי הפנים, דל ברקמת שומן תת-עורי ומתחתיו יש רקמה עשירה בכלי דם. היא משמשת יו”ר האגודה לרפואה אסתטית בישראל. מדריכה רופאים ומרצה מבוקשת בכנסים רפואיים.

טיפול הדגל: בשקיות מתחת לעיניים ניתן לטפל כיום באמצעות הזרקה של חומר מילוי על ידי מחט קנולה. השיטה החדשנית מחליפה את הצורך בניתוח ומאפשרת טיפול זול ויעיל ולמשך תקופה ארוכה. מבחינת שקעים וכהויות מתחת לעיניים – החדרת החומצה ההיאלורונית לעומק השקע, מחזירה את הנפח, מותחת את העור ומבהירה את הכהות.

עוד ברשימה: דר’ חיים קפלן, דר’ אייל גור, דר’ אבישי ויינברגר, דר’ אלדד מור, דר’ מנו רובינפור, דר’ פנינה שמש, פרופ’ אייל וינקלר, דר’ אמיר זרח.

;