fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/08/מני-הרטאי-גדול.jpg

“איך נרדמתי בשמירה? איך לא שמתי לב? איך נתתי לילד שלי לסבול בצורה הזאת?”

מני הרטאי, אב לבן שעבר התעללות בגן “טולי” ברמלה, מגלה מה עבר עליו כשנחשפה הפרשה המזעזעת: “שום דבר בעולם לא יכול היה להכין אותנו למה שנראה”

1מני הרטאי ובנו יהונתן

מני הרטאי ובנו יהונתן: “שתפו והצטרפו למאבק שלנו!!! תעזרו לנו לזעוק את הזעקה של ילדינו!!!”

פרשת ההתעללות בגן “טולי” ברמלה ממשיכה לעורר סערה. לדברי המשטרה, על פי סרטונים שצולמו במצלמות האבטחה בגן, יותר מ-200 מקרי התעללות תועדו בגן הילדים. בית משפט השלום בראשון-לציון האריך באחרונה את מעצרם של עשרה חשודים מהגן, בהם מטפלות, סייעות, בעלת הגן, ליטל ברסי, ובן זוגה. חלקם חשודים כמתעללים, חלקם כמי שידעו על מה שקורה בגן אך שתקו ולא דיווחו על כך.

מני הרטאי הוא אב לבן שעבר התעללות בגן “טולי”. בפוסט שהעלה בפייסבוק, והפך מיד לוויראלי, הוא מגלה מה עבר עליו כשנחשפה הפרשה המזעזעת: “שום דבר בעולם לא יכול היה להכין אותנו למה שנראה. קשה לי לתאר מה עבר בראשי, בתור אבא, אחרי שגיליתי שהתעללו בבן שלי במשפחתון שבו הוא היה”.

לדבריו, “ביום שני בשעות הבוקר טלפנה אליי אשתי בקול חנוק ורועד מדמעות ואמרה לי ללכת לאסוף את הילד מהגן כי קיים חשד להתעללות. לא שאלתי שאלות וטסתי לכיוון הגן, נכנסתי כמו רוח סערה וראיתי את הילד ישן והגן מתנהל כרגיל. שאלתי את הגננת בחצי צעקה, מה קרה??? והיא ענתה לי, אם נגעתי בשערה מראשו של בנך שילדיי ימותו…

“אלו שניות שהייתי מבולבל לגמרי… עם אמונה שלמה בגננת בגלל שהיא היתה המלאך שלנו וכל יום אמרנו תודה שהיא הגננת של בננו… אך עדיין לא חזרתי אחורה ולא השארתי את הילד שם. הרמתי אותו מהמזרון תוך כדי שינה והלכתי לפגוש את אשתי בדלת הגן.

“נסערים בלי ידיעה למה, נכנסו לרכב ונסענו להורה שאמר לנו לגשת לגן ולקחת את הילדים, במטרה למצוא קצה חוט למחשבותינו. נכנסנו לביתו ומיד הגיעו עוד ועוד הורים. שום דבר בעולם לא יכול היה להכין אותנו למה שנראה… בחדר צפוף בהורים מבוהלים הוא התחיל להריץ סרטונים ממצלמות הגן ואז… אז התחיל הסיוט הגדול של חיינו…

“הסרטונים מופעלים והורים צורחים בחדר ומרביצים לעצמם, לא מאמינים למה שהעיניים שלהם רואות, לא מצליחים להירגע מהזוועות שנחשפנו אליהם. הלב לא יכול להכיל – הוא התרסק, העיניים סירבו להאמין – הם התמלאו בדמעות, והראש באותו רגע הפסיק לעבוד!!!

“הרגשתי שמנתקים לי את החוט מהמוח!!! מסך שחור נפל עליי ולאחר מספר סרטונים ירדתי במהירות לרכב וטסתי לכיוון הגן, רצתי לתוך הגן ופתחתי את הדלת באכזריות. אבל הן כבר נלקחו על ידי ניידות המשטרה. המסך השחור המשיך ללוות אותי ונסעתי לתחנת המשטרה ברמלה.

“בלי הסבר ובלי ידיעה למה, פתחתי כל דלת ודלת במשך 40 דקות במטרה למצוא אותם. בורא עולם אהב אותי ברגעים אלו!!! ולא בגלל שאני מצטער על מה שהיה קורה להם לו הייתי נתקל בהם. נכון, אני לא עבריין, אני לא פושע, ואני בטח שלא מתיימר להיות!!!

“מה שבטוח, כל הורה נורמטיבי שנתקל בסיטואציה שהוא רואה את הבן שלו נרדם על הכיסא ומקבל פצצה לפנים שיתעורר ותוך כדי משפריצים לו חומר חיטוי לעיניים – יכול לקחת את החוק לידיים בקלות ולהירקב מאחורי סורג ובריח. וכל זה בגלל העובדה שאין פיקוח על המלאכים שלנו ונותנים להם להיפגע בצורה כל כך אכזרית.

“אבסורד גדול!!! עולם מעוות!!! רוחמה ונירית הבנות הבכירות של השטן!!! בטחנו בכן, שמנו אצלכן את היקר לנו מכל ודאגתן להאכיל אותנו שקרים בכפית מזהב. אני לא יכול להסתכל לבן שלי בעיניים!!! אני לא מצליח לנער מהמוח שלי את הסרטונים המזעזעים!!!

“אני שואל את עצמי כל היום, איך נרדמת בשמירה? איך לא שמת לב? איך נתת לילד שלך, בשר מבשרך, לסבול בצורה הזאת??? 46 ילדים שסבלו, 92 הורים. אף אחד לא ידע!!! אף אחד לא האמין!!! אף אחד לא חשד!!! אל תגידו לי זה לא יקרה!!! ילדינו הם לא הפקר!!! אני אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם, יהונתן שלי!!! שתפו והצטרפו למאבק שלנו!!! תעזרו לנו לזעוק את הזעקה של ילדינו!!!”.

;