fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/08/ביקיני-בגיל-50.jpg

קיץ לוהט 2022: כוכבות בגיל 50 פלוס חוגגות בביקיני ולא נותנות לגיל לבלבל אותן

מג’ניפר לופז, קלאודיה שיפר, סינדי קרופורד ודמי מור ועד גאולה אבן, ג’ודי שלום ניר מוזס ואורנה דץ

1אליזבת הארלי

אליזבת הארלי, 57, מדגמנת ביקיני בצבע טורקיז בעת חופשה באחד מחופי האוקיינוס האטלנטי. השחקנית והדוגמנית הבריטית כל כך אוהבת בגדי ים עד שלפני כמה שנים השיקה קו ביקיני משלה.

2אורנה דץ

אורנה דץ, 58, שיתפה תמונה שלה באינסטגרם כשהיא תופסת צבע באחד מחופי הים של תל-אביב בביקיני בשני צבעים, ומפגינה נינוחות ושלמות, או כפי שכתבה לה אחת העוקבות: “תמונה אש ותמרות עשן”.

3ג'ניפר לופז

ג’ניפר לופז, 53, עובדת קשה כדי לשמור על הכושר הגופני שלה, והיא אוהבת להשוויץ בגוף שלה ברשתות החברתיות. ג’יי לו תמיד נראית טוב, ואנחנו אוהבות את הטעם שלה בבגדי ים. בתמונה: בביקיני סקסי שחור מתוך הקמפיין ל-ViX של מעצבת בגדי הים פאולה הרמני.

4ג'ודי שלום ניר מוזס

בגיל 64 ג’ודי שלום ניר מוזס נראית יפה וחטובה מתמיד. בתמונה בביקיני מחמיא בגוון ורוד שמגלה קוביות בבטן, תוצאה של אימוני כושר וריקוד שהיא מקפידה עליהם.

5דמי מור

השחקנית דמי מור, שמעולם לא דחתה את ההזדמנות ללבוש בגד ים בשני חלקים, לוהטת בגיל 59 בביקיני שחור שאותו עיצבה למותג “אנדי סווים” לקיץ 2022.

6גאולה אבן ואחותה שלי

גאולה אבן, 50, שבימים אלה נמצאת בחופשה מערוץ 11 בגלל הבחירות, נפשה עם אחותה שלי בחוף הים והפגינה גוף מעורר השתאות בביקיני אדום עם בטן שטוחה אחרי 5 לידות.

7סינדי קרופורד

מאז ימי התהילה הגדולים שלה בשנות ה-80 וה-90, סינדי קרופורד, 56, שומרת על נתונים של סופר מודל. החודש חשפה באינסטגרם צילום שלה בביקיני של המעצבת הבריטית מליסה אודבאש, האהובה גם על קייט מידלטון.

8עינת ארליך

עינת ארליך, 53, מפגינה גוף חטוב ונערי בחופשה באילת בביקיני שני חלקים שונים. יפה לה.

9קלאודיה שיפר

גם קלאודיה שיפר, 51, שייכת לחבורת דוגמניות-העל של הנינטיז. חיבתה לבגדי ים ניכרת עד היום, והחודש נצפתה על חוף הים בביקיני בהדפס פרחים של “דולצ’ה וגבאנה” וסרונג מוזהב שיתאים לאווירה הטרופית.

10אוולין הגואל

אוולין הגואל, 61, העלתה לחשבון האינסטגרם צילום שלה בבריכה על גג מלון פולי האוס בתל-אביב, כשהיא לבושה בביקיני צהוב בגיזרה גבוהה. העוקבות שלה אהבו את התמונה, ואחת מהן כתבה: “מאחלת לעצמי להיראות ככה בגיל שלך או בגיל שלי לפחות (26). מהממת!”.

11כריסטי ברינקלי

אחרי שהצטלמה לפני חמש שנים, בגיל 63, בביקיני חושפני למגזין “ספורטס אילוסטרייטד”, כריסטי ברינקלי, 68, מהסופר מודלז הגדולות של שנות ה-70 וה-80, לא עוצרת לרגע. החודש העלתה לאינסטגרם תמונת סלפי שלה מורחת שכבה טרייה של גלוס כשהיא לובשת ביקיני שחור, סריג קליל וכובע קש, ומוכיחה שגיל זה עניין של אטיטיוד.

12פנינה רוזנבלום

פנינה רוזנבלום חוגגת את העשור השביעי לחייה בגדול ובחופשה האחרונה שלה במלון “דן קיסריה” טבלה אשת העסקים, 67, במימי הבריכה בביקיני שחור ומחמיא.

צילומים: אינסטגרם

;