fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/05/סודות-יופי-למראה-צעיר-בגיל-40-פלוס2-scaled.jpeg

15 סודות יופי למראה צעיר יותר: כל מה שצריך לעשות כדי לשמור על הנעורים בגיל 40 פלוס?

היופי קיים בכולן, והיכולת להדגיש את היופי הטבעי היא אחד הכישורים החשובים ביותר עבור כל אשה

סודות יופי למראה צעיר בגיל 40 פלוס

צילום: יח”צ

“לא משנה מהי מידת הבגדים, אם השיער ארוך ומהו צבע העיניים, העיקר הוא שהמראה יהיה מסודר, קורן נעורים וקסם טבעי. היופי קיים בכולן, והיכולת להדגיש את היופי הטבעי היא אחד הכישורים החשובים ביותר עבור כל אשה”, אומרת סוזן באוורמן, ראש מחלקת הדרכה תזונה בחברת “הרבלייף” העולמית.

מיטב אנשי המקצוע של “הרבלייף” מעניקים לך עצות שבעזרתן תוכלי לעצור את הזמן ולשמור על היופי הטבעי ועל הנעורים:

1.היופי מתחיל בעור נקי ומטופח. הכלל הראשון והפשוט ביותר – טפלי בעור פנייך במספר שלבים: ניקוי, איזון ולחות, הזנה. הקפדה על כללי טיפוח עור יומיומיים תעניק לעור מראה חיוני ובריא לאורך זמן.

2.השתמשי בפחות איפור! בחיי היומיום, הקו המנחה בשימוש באיפור הוא: פחות – זה תמיד יותר. איפור כבד סותם את הנקבוביות (חשוב במיוחד לבעלות נקבוביות מורחבות, עור שמן ועור הסובל מאקנה); לעיתים קרובות, איפור מייבש את העור, מה שעלול להוביל להתפתחות דלקות ולהופעת קמטים וקמטוטים. זכרי, המראה הטבעי תמיד באופנה!

3.הקפידי על שימוש קבוע בפילינג ובמסכות לפנים, לצוואר ולאזור המחשוף. פילינג מסיר תאי עור מתים, בעוד מסכות הזנה ולחות מסייעות להתחדשות מהירה של העור, מזינות את העור בוויטמינים ובמינרלים ומשאירות אותו רך, חלק ומשיי.

4.הקפידי על רחיצת הפנים במים חמימים ולאחר מכן במים קרים. פעולה זו משפרת את זרימת הדם ושומרת על מראה צעיר ועל גמישות עור הפנים. רחיצת הפנים במים חמים בלבד פוגעת בגמישות העור וגורמת להזדקנות מוקדמת בעוד רחיצת פנים במים קרים בלבד גורמת לחיוורון, לעייפות וליובש בעור.

5.אל תציקי לעור פנייך. בזמן רחיצת פנים, שימוש בפילינג ובקרמים טיפוליים, אל תמתחי את העור ואל תשפשפי אותו בחוזקה, השתמשי בתנועות קלילות ובעיסוי עדין; קרמי לחות והזנה יש לטפוח בעדינות בעזרת קצות האצבעות.

6.אל תזלזלי בעיסוי עצמי. עיסוי יש לבצע לא רק באזור הפנים, אלא גם בכל הגוף (תוך מתן תשומת לב מיוחדת לאזורים הבעייתיים), ובקרקפת. ישנן טכניקות עיסוי רבות, בחרי את זו המתאימה לך ביותר. עיסוי מעודד את זרימת הדם לעור ומשפר תהליכים טבעיים של שיקום והתחדשות העור.

7.הקפידי לישון יותר. שינה = יופי! שינה משקמת לא רק את האנרגיה והכוח הפנימי, אלא גם תורמת רבות לשמירה על המראה הבריא, הנעורים והיופי.

8.הקפידי לשמור גם על השיער. הקדישי זמן לניקוי ולטיפול מותאם לשיער ולקרקפת ותוכלי ליהנות משיער מפואר ומשיי.

9.אכלי יותר דגים. תפריט עם  דגים עשיר בוויטמינים, במינרלים ובחומרים מזינים, יסייע בפתרון בעיות עור רבות כגון יובש ודלקות, בעודו מזין את העור מבפנים ומעניק לו זוהר וחיוניות.

10.הגני על העור מפני קרינת שמש ישירה. כולנו יודעות כי יש להיחשף לשמש במידה מוגבלת ובשעות מסוימות ביום. השתמשי בקרם הגנה, במוצרי איפור המכילים SPF, הרכיבי משקפי שמש והזיני את העור בלחות באופן אינטנסיבי.

11.הקפידי על פעילות גופנית. ושמרי על נפש בריאה בגוף בריא. התאמני כמה פעמים בשבוע כדי לשמר את הטונוס של גופך ועורך. ספורט, יופי ובריאות קשורים זה בזה. הספורט הופך אדם ליפה יותר פיזית ומשפר את מצב הרוח. זה חשוב, כי כאשר את מרגישה יפה, כל הסובבים אותך מבחינים בכך.

12.הקפידי על תזונה נכונה. תזונה נכונה ומאוזנת מסייעת בהזנת הגוף בוויטמינים ובמינרלים מבפנים ומשפיעה לטובה על מצב העור, השיער והציפורניים.

13.נקי את תכשירי האיפור. הקפידי לנקות ולחטא מברשות איפור, ציוד מניקור ואבזרים לטיפול בשיער לפחות פעם בשבוע.

14.עור טוב, הכל טוב. השימוש בקרם הגנה מהשמש אינו מספיק. כדי לשמור על מראה עור צעיר, השתמשי גם בקרם המכיל נוגדי חמצון, שאין צורך למרוח אותו לעיתים תכופות ומסייע להפחתת הנזק שנגרם לעורך כתוצאה מתהליכי חמצון.

15.היפרדי לשלום מהרגלים מזיקים. עישון ואלכוהול תורמים להאטת חילוף החומרים. מנגד, שתייה מרובה של מים צלולים ותזונה מאוזנת ובריאה מזרזים את חילוף החומרים. שני את אורח החיים שלך ותוכלי להבחין בשינוי!

;