fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/08/גניפר-לופז-התחתנה2.jpg

“עשינו זאת. אהבה היא יפה. אהבה היא אדיבה. ומתברר שאהבה היא סבלנית. 20 שנות סבלנות”

ג’ניפר לופז, 53, שנישאה לבן אפלק, 50, מדברת על החתונה ומגלה ששמרה על שמלת הכלה 20 שנה!

1ג'ניפר לופז ובן אפלק

ג’ניפר לופז ובן אפלק עושים סלפי לפני החופה. “כשאת מרגישה טוב, את נראית טוב”. צילום: אינסטגרם

חודש לאחר נישואיהם המפתיעים בלאס-וגאס, בן אפלק, 50, וג’ניפר לופז, 53, נישאו בשנית לפני 10 ימים באחוזתו של אפלק ברייסבורו, ג’ורג’יה. לבני הזוג – שעמדו להינשא כבר לפני 20 שנה אך נפרדו – הצטרפו בני משפחה, כולל ילדיהם, חברים ומספר כוכבי קולנוע.

מסיבת החתונה כללה קוד לבוש לבן שעליו שמרו האורחים בקפידה. במקום שטיח אדום, צעדו החתן והכלה על שטיח לבן. מרקיזה ענקית לבנה הוקמה בחצר האחוזה עם כיסאות לבנים שהוצבו לאורחים וכיסאות ורודים עבור החתן והכלה.

ג’ניפר לופז לבשה שמלת כלה לבנה טהורה של המעצב ראלף לורן, שעוצבה עם שרוולים קצרים, צווארון צנוע, הינומה שקופה ושובל באורך שבעה מטר. את השובל נשאו ילדיהם של השניים: התאומים בני ה-14 של לופז, מקס ואמה, וכן ילדיו של אפלק – ויולט, 16, סרפינה, 13, וסמואל, 10.

2ג'ניפר לופז

ג’ניפר לופז בצילום מתוך הקמפיין למוצרי היופי שלה JLo Beauty: “שמרתי את השמלה 20 שנה”

אגב, לטקס החתונה בווגאס גילתה לופז כי לבשה שמלה לבנה בעיצוב “אלכסנדר מקווין” שאיתה הצטלמה לפוסטר של “ג’רזי גירל”, הסרט משנת 2004 שבו כיכבה לצידו של אפלק. “יש לי את השמלה הזאת כל כך הרבה שנים”, סיפרה לופז, “ורק שמרתי אותה, שמרתי אותה, שמרתי אותה, ועכשיו אני לובשת אותה ביום החתונה שלי”.

“הלילה הכי טוב בחיינו”

בגיל 43 לופז היא הלטינית המשפיעה ביותר בארצות-הברית עם הון אישי המוערך בלמעלה מ-300 מיליון דולר ועם קריירה בינלאומית שרק הולכת קדימה עם השנים. לצד הופעותיה על הבמות ועל מסכי הקולנוע, היא גם יזמית, מפיקה וחולשת על אימפריה עסקית שנעה בין קו בגדים, מוצרי יופי ובשמים ועד לבעלות על חברת סלולר וכבלים.

אין ספק, השנים עשו ללופז רק טוב. “כשאת מרגישה טוב, את נראית טוב”, היא אמרה בעבר. “לא רק הגיל משחק תפקיד בחיינו. לא הייתי מזלזלת בחשיבות שלו, אבל לא הייתי נכנעת ללחצים שהוא מפעיל עלינו הנשים בעיקר”.

3ג'ניפר לופז

ג’ניפר לופז בצילום מתוך הקמפיין למוצרי היופי שלה JLo Beauty: “אנו מבטיחים לאהוב, לטפל, להבין, להיות סבלנים, אוהבים וטובים אחד לשני”

בנוסף לעסקיה הרבים, ללופז גם אתר מצליח בשם On the JLo, שבו כתבה ניוזלטר מיד לאחר נישואיה בלאס-וגאס. “עשינו זאת”, כתבה. “אהבה היא יפה. אהבה היא אדיבה. ומתברר שאהבה היא סבלנית. 20 שנות סבלנות.

“עשינו בדיוק מה שרצינו. אתמול בלילה טסנו לווגאס, עמדנו בתור לרישיון עם עוד ארבעה זוגות. כולם עושים את אותו מסע לבירת החתונות של העולם. בקושי הגענו לקפלת החתונה הלבנה הקטנה עד חצות. הם נשארו פתוחים באדיבות עוד כמה דקות ונתנו לנו לצלם תמונות במכונית קאדילק ורודה.

“אז עם העדים הכי טובים שאפשר לדמיין, שמלה מסרט ישן וז’קט מהארון של בן, קראנו את הנדרים שלנו בקפלה הקטנה ונתנו אחד לשני את הטבעות שנענוד עד סוף חיינו. אפילו היה להם בלוטות’ לצעדה (קצרה) במורד המעבר. אבל בסופו של דבר זו היתה החתונה הכי טובה שיכולנו לדמיין. חתונה שחלמנו עליה מזמן והנה היא אמיתית.

4ג'ניפר לופז

ג’ניפר לופז בצילום מתוך הקמפיין למוצרי היופי שלה JLo Beauty:אהבה היא דבר נהדר, אולי הטוב שבדברים – ושווה לחכות לו”

“כאשר האהבה היא אמיתית, הדבר היחיד שחשוב בנישואים הוא שנהיה תמיד אחד בשביל השני. אנו מבטיחים לאהוב, לטפל, להבין, להיות סבלנים, אוהבים וטובים אחד לשני. היה לנו את זה. וכל כך הרבה יותר. הלילה הכי טוב בחיינו. תודה לקפלת החתונה הלבנה הקטנה שנתנה לי להשתמש בחדר ההפסקות כדי להחליף שמלה בזמן שבן החליף בגדים בחדר הגברים.

“צדקו הביטלס כששרו, ‘כל מה שאתה צריך זה אהבה’. אנחנו כל כך אסירי תודה שיש לנו את זה בשפע, וגם משפחה נפלאה חדשה של חמישה ילדים מדהימים וחיים טובים. הישארו בסביבה מספיק זמן ואולי תמצאו את הרגע הכי טוב בחייכן בנסיעה במנהרת האהבה ללאס-וגאס, עם הילדים שלכן ועם זה שתבלו איתו את חייכן לנצח. אהבה היא דבר נהדר, אולי הטוב שבדברים – ושווה לחכות לו. באהבה, גברת ג’ניפר לין אפלק”.

;