fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/07/גניפר-אניסטון-גדול.jpg

סודות האנטי-אייג’ינג של ג’ניפר אניסטון: איך היא מצליחה להיראות מדהים בגיל 51?

ג’ניפר אניסטון לא נחשפת לשמש ולכן היא לא יוצאת מהבית בלי ברונזר, עושה שימוש בתכשירי טיפוח לשיער שיש בהם מרכיבי הגנה מקרני שמש אולטרה סגולות, ולא מעיזה ללכת לישון בלי סרום וקרם הלילה של “אווינו”

1ג'ניפר אניסטון לאווינו

ג’ניפר אניסטון: “ככל שחולפות השנים אני מגלה שהמעט שווה יותר: פחות מייק-אפ, פחות בלגאן על הפנים, כשאת טבעית יותר, את נינוחה יותר”. צילום יח”צ: “אווינו”

ג’ניפר אניסטון, 51, מקפידה שנים על אורח חיים בריא. “אני חושבת רק מחשבות טובות, מסלקת פחדים, חרדות ודאגות”, היא מודה. “אני אוכלת הכל – אבל במתינות. מקפידה על אכילת ירקות ירוקים ופירות טריים, שותה רק מים מינרליים, ממעיטה בצריכת סוכר ומשתדלת לישון הרבה. אני יוונייה ואוהבת קפה אבל מסתפקת בחליטות צמחים טריים. ואני מתאמנת ארבע פעמים בשבוע עם מאמנת אישית”.

אניסטון, המשמשת כפרזנטורית של מותג הטיפוח והקוסמטיקה האמריקאי “אווינו”, מסבירה את הגדרתה ליופי: “יופי, לדעתי, הוא פונקציה של השאלה – האם את אוהבת את עצמך או לא? הגוף שלנו הוא מתנה שקיבלנו ואנחנו צריכות להיות מודעות לשינה טובה כמרכיב בריאותי חשוב למראה עור הפנים ולהזרקת לחות טובה לעור”.

על עיצוב השיער שלה, שהפך לאייקון ולחתימת הסגנון שלה, היא אומרת: “לפעמים את לומדת בדרך הקשה מה הכי מתאים לך. לא תמיד מה שבאופנה הוא החבר הכי טוב שלך. אני מביטה באימה אחורה ונזכרת איך בשנות ה-80 התעללתי בשיער שלי עם כל כך הרבה צבעים וכימיקלים, שלא לדבר על כמות המייק-אפ שמרחתי על עור פניי”.

את השיער שלה היא חופפת כמעט כל יום, מייבשת אותו באוויר ואז היא עושה שימוש בקרם מעצב לשיער ומעצבת מראה פשוט, חופשי, שנופל על הכתפיים ומקפידה לשמור על צבע שיער קבוע בגוון בלונד-דבש שמזוהה איתה. “ניסיתי המון טרנדים בחיי אבל דבר אחד בחיים לא ניסיתי: שיער בגוון בלונד-פלטינה, כמו של גוון סטפאני. לה זה מתאים כל כך. ולי – ממש לא”, היא אומרת.

שיגרת טיפוח השיער של אניסטון כוללת מוצרים של “ליווינג פרוף”, שבהם היא עושה שימוש לאחר חפיפה ולפני יציאה מהבית, כי יש בהם מרכיבי הגנה מקרני שמש אולטרה סגולות. “ככל שחולפות השנים אני מגלה שהמעט שווה יותר: פחות מייק-אפ, פחות בלגאן על הפנים, כשאת טבעית יותר, את נינוחה יותר”, היא אומרת.

ג'ניפר אניסטון בסרט חיי פשע

ג’ניפר אניסטון בסרט “חיי פשע”: “אני לא יכולה בלי גבינת פטה עם זיתים. זאת המורשת הקולינרית המשפחתית היוונית שלי”

“שיגרת היופי שלי כיום פשוטה מאוד”, היא מוסיפה. “אני עושה שימוש בקרם היום של ‘אווינו’ ולפני שאני יוצאת מהבית משתמשת גם בקרם עיניים. אחרי שאני מעסה את הפנים אני נותנת להם משהו כמו חצי שעה של מנוחה ואז שמה שיכבה דקה של מייק-אפ. אני מתאפרת לפי סדר היום שלי: לפגישות שמה סומק טבעי וליפסטיק כמעט שקוף. בערב, אני מדגישה יותר את עצמות הלחיים ומשתמשת במסקרה שחורה כדי להבליט את העיניים”.

כיוון שהיא ממעיטה להיחשף לשמש, היא לא זזה בלי ברונזר, שבו היא עושה שימוש לפני שהיא יוצאת מהבית, ולפעמים מתקנת איתו איפור במהלך היום. אניסטון: “לעולם איני הולכת לישון עם איפור על הפנים. בלילה אני עושה שימוש בסרום הלילה ובקרם הלילה של ‘אווינו'”.

כשהיא רוצה להרגיש הכי טבעית ולעשות שימוש במרכיבים מן המטבח לטובת היופי שלה, היא מקציפה חלבוני ביצים עם אבוקדו למרקם קרמי, מורחת על הפנים ונחה עם זה במשך כ-30 דקות. אניסטון ידועה בציפורניים הסדוקות שלה ועכשיו, היא מקפידה על מניקור קבוע עם לק וג’ל.

אין ספק, השנים עשו רק טוב לג’ניפר אניסטון, לנצח רייצ’ל בשבילנו, שבגיל 51 מפגינה גוף נערי, שרירי זרועות מעוררי קנאה, בטן חטובה ועור פנים חלק ומטופח. איך היא עושה את זה? שיגרת האימונים של אניסטון מורכבת מ-5-6 פעמים בשבוע, 40 דקות בכל פעם, שבהן היא עושה ספינינג, ריצה, מדוושת על המכשיר האליפטי או משלבת בין שלוש הפעילויות. בנוסף, היא מקפידה על אימון פילאטיס אחת לשבוע ועל שלושה אימוני יוגה.

באשר לתזונה נשבתה אניסטון בדיאטת “אלקליין” (Alkaline). מה בתפריט? הימנעות ממזונות חומציים (בעלי PH נמוך, בין אם הם כאלה מלכתחילה כמו לימון ובין אם הם כאלה שמגרים את הקיבה לייצר חומצה כמו מוצרי חלב למשל) ומשתיית תה, קפה ואלכוהול. 70% מהתפריט צריך להיות מורכב ממזונות לא חומציים, בעוד שהיתר יכולים להיות חומציים.

ביומיום, אניסטון מכורה למכנסי ג’ינס ולובשת אותם באורכים שונים במראה נינוח. היא חובבת שמלות קטנות ועם דגמים כאלה היא מופיעה גם לאירועי השטיח האדום. “אני מרשה לעצמי שמלות צמודות כי ארבע פעמים בשבוע אני בחדר כושר. מי שרוצה ללבוש שמלות קטנות צריכה להתאמן הרבה, לאכול מזון בריא, כמה שיותר טבעי, כולל בשר עוף ודגים, להסתפק בחטיפי פירות וירקות בלבד ולשתות המון מים. הם עושים פלאים למראה עור קורן”.

כששואלים אותה מהו הגילטי פלז’ר שלה, היא עונה בגילוי לב: “אני לא יכולה בלי גבינת פטה עם זיתים. זאת המורשת הקולינרית המשפחתית היוונית שלי. אבא שלי, ג’ון אניסטון, השריש בי כמה מסורות יווניות שאני לא מוותרת עליהן”.

;