fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/12/גדול-סלבס-בהריון.jpg

הו, בייבי, בייבי: 8 מפורסמות מעדכנות בהריונות המתקדמים ובלידות המרגשות הצפויות

חגיגה כזו לא נצפתה בביצה המקומית הרבה זמן: לא פחות משמונה כוכבות נמצאות בימים אלה בשלבים שונים של ההריון, חלקן אחרי טיפולים ממושכים, והשמחה רבה. אז מה אומרות שרית חדד, בר רפאלי, מיכל אנסקי, דנה גרוצקי, ירדן הראל, מיכל הקטנה, שיר אלמליח ומאיה ורטהיימר על התקופה המאושרת בחייהן?

1ירדן הראל ועומרי שלום בקרוב הורים

ירדן הראל ועומרי שלום בקרוב הורים: “החיים הובילו אותנו למסלול קצת אחר בדרך להורות”

ירדן הראל ובעלה מצפים לתאומים

אחרי שנים של טיפולי פוריות קשים ואחרי שדיברה בגלוי לב על הקושי שלה להיכנס להריון, הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה ירדן הראל ובעלה, עומרי שלום, מצפים סופסוף לתאומים בעזרת אם פונדקאית, בתהליך שנעשה בארץ. הלידה צפויה באביב הקרוב.

באינסטגרם שלה כתבה ירדן: “רציתי. כל כך רציתי שהם יגיעו ממני (כן יגיעו… עדיין לא מאמינה שמדברת ברבים). חלמתי לחוות הריון, לראות שני פסים על מקל, חלמתי על בטן עגולה, על ‘קרייבים’ הזויים באמצע הלילה, להרגיש בעיטה בבטן ולהניח את היד של עומרי שירגיש גם הוא וכשכאב לי עמוק בלב, חלמתי אפילו על צירים.

“יותר מכל חלמתי שנהיה הורים. החיים הובילו אותנו למסלול קצת אחר בדרך להורות, אולי ארוך ושונה ממה שדמיינו אבל החלום שלנו עתיד להתגשם בקרוב והמתנה תהיה זו שחלמנו עליה כל השנים.
עומריקו, אהבת חיי מאז ומתמיד, אני כבר לא יכולה לחכות להקים איתך משפחה”.

2מיכל אנסקי ואייל אמיר בירח הדבש במלדיביים

מיכל אנסקי ואייל אמיר בירח הדבש במלדיביים: לא הופתענו מההריון, אבל גם לא תכננו אותו יותר מדי”

מיכל אנסקי בהריון שני

עוד הריון מרגש במיוחד הוא של מיכל אנסקי, שופטת “מאסטר שף” ואשת הקולינריה והלייף סטייל, שעברה שנה לא קלה אחרי שלקתה בשיתוק בחצי בפניה, אך חותמת אותה עם חתונה שנייה מתוקשרת לאיש העסקים אמיר אייל ובהריון שני.

כשהריונה של אנסקי נחשף, עוד לפני החתונה, היא הודתה: “לא הופתענו מההריון, אבל גם לא תכננו אותו יותר מדי. זה פשוט קרה, ואנחנו מאוד שמחים ומתרגשים”. מיד לאחר החתונה, טסו בני הזוג לירח דבש באיים המלדיביים. שם העלתה אנסקי תמונה הריונית שלה לאינסטגרם, וכתבה על ההאני מון: “בייבי מון זה ירח דבש עם בגד ים במידה 40, או תינוקת ירח… תלוי מאיפה את מסתכלת”.

3דנה גרוצקי אסף ליס ובתה אלכס מנישואיה הראשונים

דנה גרוצקי עם ארוסה אסף ליס ובתה אלכס מנישואיה הראשונים: “אני אהיה אמא לשתי בנות”

לדנה גרוצקי יש תינוקת בבטן

דנה גרוצקי נמצאת עכשיו באחת התקופות המאושרות בחייה אחרי שנתיים של מאבק גירושים ארוך ומייגע. מיד עם קבלת הגט קיבלה גרוצקי הצעת נישואים מבן זוגה החדש, אסף ליס, ובינתיים הודיעה כי היא בהריון שני ובקרוב תהיה אחות לבתה אלכס מנישואיה הראשונים.

לא מכבר פרסמה גרוצקי פוסט מרגש באינסטגרם: “בסוף השבוע חגגתי יומולדת במדבר שאני כל כך אוהבת… עם המשפחה והחברים הכי הכי… אלכס שלי סיפרה לכולם שלאמא יש תינוקת בבטן ושממש בקרוב היא תהיה אחות גדולה… אסף יהיה אבא לראשונה ואניייייי – אני אהיה אמא לשתי בנות – חמסה, חמסה, חמסה!!! מתרגשת, מרוגשת, נרגשת, וכל נגזרת של השורש הזה…. אושר גדול!!!”.

4מיכל הקטנה בהריון חמישי

מיכל הקטנה בהריון חמישי: “זכיתי להיות מוקפת בכל כך הרבה ילדים טהורים”

מיכל הקטנה בדרך לחמישייה

מיכל ויצמן, הלא היא מיכל הקטנה, לא מפסיקה להפתיע אותנו, ושנתיים אחרי שילדה תאומים, ריי וריף, שהצטרפו לשני ילדיה הגדולים, יולי (11) וליאו (10), היא ובעלה, ניר ויצמן, נמצאים בימים אלה בהריון חמישי. על ההריון החדש אמרה: “אנחנו שמחים, מתרגשים וממש מצפים – בקרוב מאוד הורים לחמישה”.

לא מכבר חגגה מיכל הקטנה יום הולדת 37, וכך כתבה בפוסט מרגש שהעלתה לאינסטגרם: “היום אני חוגגת 37. 37 שנים של טירוף, של זיקוקים וניצוצות. אני עוברת בין החדרים בבית, מתבוננת על הרגליים המלאכיות הקטנות היוצאות מבעד לשמיכות ומתפללת שככה יישאר ובגרון עולות דמעות,
רק אל תגדלו כל כך מהר! אל תעזבו את הקן!

“ומרגישה מיד רגלים קטנות בועטות גם בתוך הבטן. החיים הם שמחה, הילדים זה שמחה, השמחה הכי גדולה שאפשר לקבל. זהו אור שלעולם לא כבה, זהו אור שרק הולך ומתבהר. ואני כל כך מאושרת שזכיתי להיות מוקפת בכל כך הרבה ילדים טהורים. זה הדבר הכי טוב שיש בחיים”.

6שרית חדד עם בתה נויה

שרית חדד עם בתה נויה והבטן ההריונית: “תודה על הקיים… ועל מה שבעזרת השם יגיע בקרוב”

שרית חדד פעמיים אמא

בספטמבר 2017 הביאה לעולם שרית חדד את בתה הבכורה, נויה, ושנתיים בדיוק אחר כך, לפני כחודשיים, חשפה כי היא מצפה לילד נוסף. שרית, אם חד הורית ומי שמקפידה לשמור על חייה הפרטיים הרחק מאור הזרקורים, לא חשפה גם הפעם את זהותו של האב. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, כתבה: “תודה על הקיים… ועל מה שבעזרת השם יגיע בקרוב”, כשהיא מצרפת תמונה של בתה הקטנה מנשקת את בטנה ההריונית.

הפוסט שהעלתה שרית זכה לעשרות אלפי לייקים והיא לא נשארה חייבת. היא הודתה לעוקביה הרבים כך: “אהובים שלי איך הזמן טס… לא הספקתי להודות לכם על התגובות החמות והמפרגנות על המשפחה המתרחבת שלי. תיזזתי בין אולפנים, להופעות וחזרות ולא הגעתי לזה! אז עכשיו עוצרת רגע להגיד לכם שהחיבוק הגדול הזה שלכם נותן לי כוח והשראה להמשיך. זה מרחיב לי את הלב וגם את הבטן”.

7בר רפאלי בהריון שלישי

בר רפאלי בהריון שלישי. הפעם זה בן

בר רפאלי פלוס שלושה

בר רפאלי, אמא של ליב ואל, שאתון היא שומרת, ובצדק, הרחק ממצלמות הפפראצי, חשפה את הריונה השלישי בסרטון משעשע עם אסי עזר, שבו הוא חשב שלו יש הודעה חשובה להצהיר בעולם, אבל אז בר הסתובבה, פנתה למצלמה והצביעה על בטנה ההריונית.

הפעם, אחרי שתי בנות, מצפים רפאלי ובעלה עדי עזרא לבן. “מתחילת ההריון ידעתי שמדובר בבן כי הכל הרגיש שונה”, היא הודתה. “הפעם ההריון הרבה יותר קשה”. בינתיים היא ממשיכה לעבוד מסביב לשעון ולהציג באינסטגרם שלה תמונות הריוניות פוטוגניות במיוחד.

8מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר בתמונה הומריסטית אופיינית

מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר בתמונה הומריסטית אופיינית

מאיה ורטהיימר נותנת תקווה

כמעט שנתיים של ניסיונות להיכנס להריון ואינספור טיפולים עברו על השחקנית מאיה ורטהיימר, ובעלה אסף זמיר, ח”כ כחול לבן. לפני כשלושה חודשים הודיעו השניים כי הם עומדים להיות הורים לבת. “אני מקווה שזה שאני הצלחתי להיכנס להריון ייתן לאנשים תקווה”, אמרה מאיה. “מצד אחד, זה הדבר הכי פרטי בעולם ומצד שני, אני יודעת שכל כך הרבה נשים חוות אותו ומתמודדות עם הקשיים שלו, שהכי חשוב לי שהן ידעו שהן לא לבד!”

באינסטגרם שלה חשפה ורטהיימר: “את נכנסת להריון מתוך מקום מאוד רומנטי של ‘פרי אהבתנו’ ואספי איתי, מלווה אותי כל רגע בתהליך (אולטראסאונד, בדיקות, קורסים, גם מתעורר בלילה וגם חווה את ההורמונים) אבל וואלה – את לבד. הם חווים 10% מהעניין. ואת מבינה שכמה שעד עכשיו בחיים הכל היה פיפטי-פיפטי – זה כבר לא!

“זה השינוי הפיזי והנפשי שרק את עוברת – החיים שלך מתהפכים מקצה לקצה וכל היסודות של החופש שלך, הבחירות שלך והגוף שהשקעת בו שנים, הכל נדחק הצידה בשביל האפונה הקטנה הזו ששוחה לי בבטן ואני בכלל לא מכירה אותה.

“אסף ממשיך בחיים שלו כרגיל וגם אחרי הלידה זה יהיה ככה אבל החיים שלי לא. אני לאט-לאט קולטת שאני במקום שני של עצמי ועם כל הקסם המדהים שבזה. את לבד. בדידות עצומה מתגנבת לראשי ותכלס אני יודעת שזו רק ההתחלה (רק חושבת על כל הנשים שקמות ב-3 בבוקר להניק כשהכל שקט מסביב).

“אבל אז היא בועטת בי, וחיוך עולה לי על השפתיים והבדידות נדחקת לי הצידה – אני מבינה שאני ממש לא לבד. אני בעצם הכי לא לבד שהייתי מעולם. אנחנו שתיים. אני נזכרת כמה זמן חיכיתי רק בשביל שתהיה לי הזכות לשאת בבטן תינוקת וכמה זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים”.

9שיר אלמליח בהריון ראשון

שיר אלמליח תהפוך לאמא: “בוקר של עשור חדש יוצא לדרך”

שיר אלמליח בהריון ראשון

בשעה טובה, גם הדוגמנית שיר אלמליח ובן זוגה איש העסקים האיטלקי מייקל זנזורי מצפים לילד ראשון. זאת, לאחר שחשפה לפני חתונתה כי עברה שתי הפלות כואבות. בראיון שהעניקה לא מכבר, אמרה: “שנינו פשוט בגיל שבו אנחנו מרגישים שאנחנו מוכנים להפוך להורים, אז אחרי שהתארסנו, כבר לא הקפדנו לשמור”. לפני חודשיים חגגה אלמליח יום הולדת 30, כשהיא בהריון, וכתבה: “בוקר של עשור חדש יוצא לדרך”.

מזל טוב לכולכן!

צילומים: אינסטגרם

;