fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/09/נטלי-גדול.jpg

סודות היופי של נטלי פורטמן: “אני מאמינה שלתזונה יש השפעה על המראה שלנו”

לנטלי פורטמן, שצפויה לגלם בקרוב את הגירסה הנשית של האל המיתולוגי ת’ור, בפרק הרביעי בסידרת הסרטים המצליחה שיקרא “ת’ור: אהבה ורעם”, יש פחות זמן לעצמה מאז הפכה אמא לשניים. היא שמה מייק-אפ רק באירועים, אוכלת צמחוני בשביל עור הפנים ומתעמלת באופן קבוע

1נטלי פורטמן בקמפיין לדיור

“אני שמה מייק-אפ רק כשאני רוצה להרגיש יותר זוהרת ומתוחכמת, אבל ביומיום מעדיפה להרגיש כמו עצמי”. נטלי פורטמן בקמפיין ל”דיור”

מאז שנטלי פורטמן, 38, מגדלת שני ילדים קטנים יש לה הרבה פחות זמן לטפח את עצמה. “אין ברירה, הכל צריך להיות הרבה יותר פשוט עכשיו”, היא אומרת. “וזה חייב להיות מהיר יותר, כי יש לי הרבה פחות זמן לעשות משהו”.

במקביל, היא מקפידה עכשיו אפילו יותר שכל מוצר טיפוח שהיא משתמשת בו יהיה נטול כימיקלים. “הכל חייב להיות כמה שיותר נקי, כי בסופו של דבר, הילדה שלך מכניסה לפה כל מה שיש לך על העור או על הידיים. צריך להקפיד גם שהלק לציפורניים לא יהיה רעיל”.

ואכן, מאז שילדה את בנה אלף (כמו האות א’, בן ה-8) ואת בתה עמליה (בת שנתיים וחצי) לשחקן ולכוריאוגרף הצרפתי בנג’מין מילפייה– חיי היומיום של פורטמן סובבים בעיקר סביב הילדים.

“רק בשעות אחרי הצהריים אני עורכת פגישות או שיחות טלפון עבור חברת ההפקה שלי (הנקראת “צ’ארלי הנאה”, על שם הכלב שלה) או קוראת תסריטים”, מסבירה השחקנית הישראלית במקור.

בקרוב צפויה פורטמן לגלם את הגירסה הנשית של האל המיתולוגי ת’ור, בפרק הרביעי בסידרת הסרטים המצליחה שיקרא “ת’ור: אהבה ורעם”, והיא  ממשיכה לשמש כאחת משגרירות היופי של “דיור”. סיבה טובה לברר איתה כמה עניינים בנוגע לשיגרת הטיפוח, התזונה והכושר שלה.

הצהרת בעבר שאת לא אוהבת לשים הרבה מייק-אפ. למה?

אוהבת לשים הכי מעט שאני יכולה, כי אני מעדיפה מראה טבעי. לוקח הרבה זמן לשים מייק-אפ. שמה רק כשאני רוצה להרגיש יותר זוהרת ומתוחכמת, אבל ביומיום מעדיפה להרגיש כמו עצמי. ליפסטיק אדום, למשל, אני שמה רק באירועים מיוחדים מאוד, ובשאר הזמן משתמשת בליפסטיק שקרוב לצבע השפתיים שלי.

מהי עצת הטיפוח הטובה ביותר שקיבלת מאיש מקצוע?

לא למרוט את הגבות שלי יותר מדי. אני גם תמיד שמה קרם הגנה מהשמש כשאני בחוץ. באחרונה המאפר שלי הראה לי איך לשים בצורה נכונה בסיס מתחת לעיניים, היכן שהעור הכי רגיש, ומשם למרוח אותו לכיוון האף.

ואיזו עצת טיפוח לקחת מאמך בצעירותך?

אמא שלי היא אשה כל כך יפה, עם המון טוב לב, והיא עודדה אותי עוד מילדות להיות אדם טוב בעצמי, מה שהופך אותה ליפה אף יותר בעיניי.

2נטלי פורטמן לדיור

“עצת היופי הכי טובה שקיבלתי היא לא למרוט את הגבות שלי יותר מדי”. נטלי פורטמן ל”דיור”

מהו הטיפול האהוב עלייך?

מאוד אוהבת דיקור סיני. זה לא ממש טיפול יופי, אבל אני משתמשת בו כשיטה להירגע, וכשאת רגועה, את נראית טוב יותר. גם מניקור תמיד גורם לי להרגיש טוב. וגם מסאז’ים. בכלל, אוהבת להתפנק.

שלושה דברים שתמיד אצלך בתיק?

הדרכון שלי, קורא הספרים האלקטרוני “קינדל” ותיק הקומפקט של “דיור סקין ניוד”, שתמיד איתי. אוהבת גם את המשחה לשפתיים של חברת Pawpaw. החברה הכי טובה שלי גרה באוסטרליה ושולחת לי את זה משם.

מהי שיגרת הכושר שלך?

לא ממש עשיתי ספורט בילדותי, אבל עכשיו אני רצה 3-5 פעמים בשבוע. זה נותן לי אנרגיה טובה ופוקוס וגורם לי להרגיש טוב יותר בקשר לגוף שלי. אוהבת גם לשחות ולרקוד להנאתי.

זה נכון שאת צמחונית?

כן וגם בעלי. אני מאמינה שלתזונה יש כוח להשפיע על המראה שלנו. אני מרגישה את העור שלי מגיב למה שאני אוכלת. ככל שאת שותה יותר, העור שלך גם נראה טוב יותר. לפעמים אני מוותרת על מאכלי חלב וישר שמה לב איך העור שלי נראה טוב יותר.

את ידועה גם במחויבותך לשמירה על הסביבה.

בהחלט. אנחנו עושים ערימות קומפוסט בבית ונוהגים במכונית היברידית. הגינה שלנו כולה טבעית, ללא דשן או כימיקלים, ואנו מגדלים בה ירקות, פירות ועשבי תיבול. ברגע שאת מביאה ילד לעולם, את ישר מתחילה לחשוב שאת רוצה לשמור עליו כדי שילדך יוכל ליהנות ממנו גם.

מהו תפקיד החלומות שלך?

אני ממש מעוניינת לשחק תפקיד של מישהי מתנועת הפמיניסטיות של שנות ה-70 בארצות-הברית. זה משהו שהייתי רוצה ללמוד עליו יותר. זה לא קרה לפני זמן רב, אבל גם נשים שמאוד מודעות פוליטית לא יודעות על כך מספיק כפי שהיו אמורות.

את פמיניסטית?

כן, בהחלט. חושבת שבמיוחד במדינות העולם המתפתחות, נשים צריכות לקבל את אותן ההזדמנויות שגברים מקבלים.

אילו שחקניות מהוות עבורך מודל לחיקוי?

אוהבת את הולי האנטר. וגם את איזבל הופר, ז’ולייט בינוש וכמובן שגם את מריל סטריפ, קייט בלנשט וג’וליאן מור, כמו שהרבה אחרים אוהבים. היה לי את הכבוד לפגוש את איזבל הופר ביוון אחרי מחזה שהיא עשתה שם, מעין גירסה אוונגרדית מאוד של “חשמלית ושמה תשוקה”.

מיהם הבמאים האהובים עלייך?

ספייק ג’ונס, האחים כהן, וונג קאר-וואי, יש הרבה שאני מעריצה..

איך את בוחרת את התפקידים שלך?

זה שילוב בין איזה תפקיד בא לי לשחק באותה תקופה בחיים, כמה טוב התסריט והאם אני אוהבת את הבמאי או מרגישה איתו נוח בפגישה.

את מעדיפה לשחק בקומדיות או בדרמות?

כשחקנית, אוהבת לשחק בשניהם. אבל כצופה, מעדיפה קומדיות. אם כי בסופו של דבר אני צופה בכל.

לאיזו מוזיקה את אוהבת להאזין?

בזמן האחרון האזנתי הרבה למוצרט ולבטהובן. אוהבת גם הרבה מוזיקת נשמה ישנה, כמו סטיבי וונדר, אוטיס רדינג ואריתה פרנקלין. גם אוהבת לשיר בעצמי.

איך היית מתארת את עצמך בארבע מילים?

פתוחה, אוהבת לצחוק ועסוקה. אוי, כמה שאני עסוקה.

;