fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/נעמה-גדול-1.jpg

השורדת נעמה קסרי עולה למתקפה: “זה שאנחנו יולדות לא הופך אותנו לחולות”

נעמה קסרי, 40, הוכיחה שנשים יכולות לנצח בכל גיל, וגם אם לא זכתה בסוף במיליון, היא נבחרה ל”שורדת האהובה”, שזה אומר שכל מי שראה את התוכנית העריך את המהלכים והאסטרטגיות שלה, וזה בהחלט הספיק לה. יום אחרי הגמר, השתלחה בה ב”מאקו” רוני רענן, שלא הבינה מה קסרי מסמלת לנשים כשהיא מגיעה לגמר הגדול עם מותניים צרים, 10 ימים לאחר שילדה את בתה השלישית. קסרי, כמובן, לא נשארה חייבת, והיא עונה לה כמו שרק היא יודעת

1נעמה קסרי מיד לאחר לידת בתה מיכאלה לפני כשבועיים

נעמה קסרי מיד לאחר לידת בתה מיכאלה לפני כשבועיים

יום לאחר הגמר הגדול של “הישרדות וי.איי.פי”, העלתה נעמה קסרי, 40, האשה שעשתה את העונה וגם זכתה בתואר “השורדת האהובה”, פוסט מעצים, תחת הכותרת “וואו!, השורדת האהובה!”, שהמסר שלו הוא: “תעזו, אל תפחדו לנסות, אל תפחדו להיכשל. הישגים באים בעבודה קשה, בהתמדה, בנחישות ובכוח רצון”.

וכך היא כתבה: “לאורך 11 שנים היה בי הרצון לשוב ולשחק את המשחק. לאתגר את עצמי ולמתוח עד הקצה את היכולות שלי, כי ידעתי שאני מסוגלת. וכשזה עמד על הפרק סופית עלו גם השאלות – מה אני צריכה את זה? מה חסר לי בחיים? אני כבר לא ילדה. יש לי משפחה, ילדים, וקליניקה מצליחה. את עטופה באנשים מפרגנים, אז בשביל מה?!

למרות כל זאת, לי זה היה ברור שאני לוקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים. בואו, זה לא סוד שהעובדה שכבר הייתי וזכיתי, סימנה אותי כמודחת הראשונה, עוד לפני שבכלל יצאתי אל האי – וכך האמת גם היה. אולם מאותו הרגע שהסתיים המשחק עבורי, בתוך תוכי הבנתי שהוא רק התחיל!

אז חזרתי! בכל הכוח! ושיחקתי את המשחק בצורה הכי נקייה והכי מושלמת שהוא אי פעם שוחק. מה שכן, לא תיארתי לעצמי שהאויבים הכי גדולים שיהיו לי בסוף המשחק הם דווקא ההישגים וההצלחות שלי בחיים האמיתיים – מחוץ למשחק.

נעמה קסרי בגמר הישרדות וי.איי.פי

נעמה קסרי בגמר “הישרדות וי.איי.פי: “רציתי שוב לשחק את המשחק, לאתגר את עצמי ולמתוח עד הקצה את היכולות שלי”

מה שכן, מאז שהתוכנית עלתה, אני מקבלת וזוכה לכל כך הרבה אהבה, הזדהות והערכה על הדרך שעשיתי לגמרי בעצמי ולבד. אתם מרגשים אותי. על כל האהדה והערכה, מכל הקהל ובעיקר מהקהל הנשי ובכל הגילאים.

התגובות מחוץ למשחק מביאות אותי לחשוב על הדרך שעשינו כחברה במהלך ה-11 שנים האלה, שמבחינתי אותו הקהל מייצג את החברה ואפשר לומר שעלינו מדרגה. התקדמנו קדימה, הרוב מזדהה ומבין למה אנחנו לא צריכות להתנצל, להתיפייף ולהקטין את עצמנו. אנשים כבר לא נבהלים מנחישות, רצון, חלומות, תנופה, קצב, ביטחון, חוצפה ותעוזה.

אז תודה לכם שיצאתם ועברתם איתי את המסע הזה בפעם השנייה ואולי גם לא האחרונה. לכו תדעו, בכל זאת נשאר לי פסלון חסינות שלא השתמשתי בו. ברכות חמות מכל הלב לזוכה של ‘הישרדות וי.איי.פי’.

ובנימה אישית ממני לכל אחד ואחת מכם: תעזו, אל תפחדו לנסות, אל תפחדו להיכשל. הישגים באים בעבודה קשה, בהתמדה, בנחישות ובכוח רצון. ואם לא, אז זה גם בסדר, כי לפחות ניסיתם. כי רק המעז מנצח! אז תודה לכם כי הטייטל שהענקתם לי ״השורדת האהובה״, מבחינתי זאת הזכייה האמיתית שלי!”.

למחרת פרסום פוסט זה, עלה במדור “נשים” של “מאקו” טור דעה של רוני רענן, שבו השתלחה בנעמה קסרי על הופעתה בגמר הגדול של “הישרדות” עם מותניים צרים, 10 ימים בלבד אחרי שילדה את בתה השלישית מיכאלה.

“כשנעמה קסרי מופיעה בגמר ‘הישרדות’ עם מותניים צרים”, כתבה רוני רענן, “היא מסמנת לנו, הנשים שאינן מופיעות בטלוויזיה, לא רק שזה נורמלי שנשים יהיו חטובות שבועיים אחרי שילדו – אלא גם שזה נורמלי שהן יחזרו לשיגרה. כאילו בסוף תשעת חודשי ההריון אנחנו אמורות לעשות קפיצה בזמן, ולדרוש מהגוף שלנו לחזור ליכולות שהיו לו רגע לפני ההריון”.

נעמה קסרי לא נותרה חייבת ומיד ענתה לרענן בפוסט בפייסבוק: “גברת רוני רענן היקרה, כמה חיכיתי לך ולשכמותך. כמה חיכיתי לכל המצקצקות צרות העין. כדאי שתיקחי כוס מים קרים ותתיישבי כי את הולכת לקבל את הפסיכואנליזה הכי טהורה לגבייך כאן ועכשיו.

כשאני הופעתי בגמר ‘הישרדות’ עם מותניים צרים, אני סבלתי ונחנקתי בתוך סד העינויים הזה (מחוך), היה לי קשה לנשום, קשה לשבת, הרגשתי כל הורמון ותפר, השדיים גדשו מחלב וספרתי את הדקות לחזור הביתה.

מה לעזאזל נראה לך? שבחרתי את העיתוי של הגמר והלידה? לא! ממש לא, אבל זו התוצאה של הבחירה שלי לצאת ל’הישרדות’ בפעם השנייה ולהוות מודל של אשה חזקה. אולי את חושבת שלא הייתי צריכה להגיע לגמר? או אולי הייתי צריכה לעטות על עצמי איזה אוהל רק כדי שאת תוכלי לשבת ולספוק ידיים ולהגיד כמה יפה שאני לא מתביישת או מנסה להסתיר את מה שהתווסף לגוף שלי (אגב, בהמון אהבה הוספתי כל גרם לגוף שלי שהביא את האוצר הזה שלי).

יש לך מושג איך זה לעמוד בפריים טיים עם כל המתלווה ללידה כל כך סמוכה? זה לא נוח תמיד – אבל זו הבחירה שבחרתי – ודווקא בגלל מה שהייתי אמורה לייצג בגמר בחרתי לשדר שאנחנו נשים חזקות, שמחלישים אותנו כי אנחנו צריכות לנוח, צריכות להאט קצב, צריכות להיות מאחור, צריכות לדשדש.

נעמה קסרי עם התינוקת בבית

נעמה קסרי עם התינוקת בבית: “כמה נפלא לראות נשים שלמרות שלא נוח להן ולמרות שהן כאובות, הורמונליות, מחויבות לייצור חדש ומדהים – הן עדיין מבצעות את תפקידן האחר באופן מושלם”

הראיתי בדיוק את מה שאני חושבת, הראיתי שאנחנו 100% שוות לכל הזדמנות ולכל מצב ולכל מעמד ללא קשר לשום דבר שהוא מגדרי. זה שאנחנו יולדות לא הופך אותנו לחולות, זה שאנחנו מניקות לא הופך אותנו לנכות או סיעודיות. הראיתי שכשצריך אנחנו מתייצבות באותה מהירות, חן, אסתטיות, נוכחות כמו כל אחד אחר.

האם חשבת שאני צריכה להישאר בבית?! את מקיאה על ציבור שלם של נשים שרוצות להיות שוות.

כל אותן נשים, כולל אותי כמובן, מגיעות לקן שלהן ושם הן פותחות כפתורים, מסירות את כל האיפור ומתמסרות לגוף הנשי והרך שלהן, מתמסרות לתפקיד השני שלהן.

אם רק תשכילי להבין שיש עוד תפקידים להיותך אשה בעולם אולי גם את תצליחי גם וגם וגם וגם. באותה מידה יכולת לפרגן ולכתוב כמה נפלא לראות נשים שלא עוצר אותן שום דבר כשהן נדרשות לבצע את העבודה שלהן, כמה נפלא לראות נשים שלמרות שלא נוח להן ולמרות שהן כאובות, הורמונליות, מחויבות לייצור חדש ומדהים – הן עדיין מבצעות את תפקידן האחר באופן מושלם.

יש לנו עבודה בחיים במקביל לחיים – אנחנו כבר לא גרות באוהל בכנען – אנחנו כאן ועכשיו וזה אומר להיות הכל מהכל. ובקשר לפסיכואנליזה – זה מאוד פשוט – תאהבי את עצמך – זה יגרום לך לאהוב אחרים”.

;