fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/כושר-גדול.jpg

הכושר של הכוכבות: מיכל אנסקי מאמנת גם את הנפש, גל גדות מתאמנת כל יום

הקיץ בעיצומו וכולנו מבינות שמילת המפתח העונה היא לשמור על כושר. איך עושות את זה הכוכבות? מיכל אנסקי מאמנת גם את הנפש, גל גדות מתאמנת כל יום, אירה דולפין מחזקת את שרירי הרגליים, בר רפאלי מודה שספורט זה הפסיכולוג שלה ואנה ארונוב רצה ללא הפסקה

מיכל אנסקי: “חזרתי להתאמן אחרי שלושה חודשים של היעדרות מהסטודיו של חביב. שמרתי על תזונה מאוזנת, אבל נחלשתי מאוד בתהליך השיקום. אנחנו שוב יוצאים יחד לדרך מחודשת של אימונים לגוף, אבל היום אני מבינה יותר מתמיד, שגם לנפש. מזמינה אתכם להתחיל איתי גם, אפילו בהליכות בבוקר, או בפאקלים (שכיבות סמיכה) בערב לפני המקלחת. זו דרך נעימה כל כך לאהוב את עצמנו, אם לא עכשיו אי מתי?”.

מיכל אנסקי

אירה דולפין: “הרבה נשים באות ואומרות לי: ‘אני לא צריכה לחזק את הרגליים, אני רצה כל הזמן’.
מתאמנים רבים מוותרים על תרגילי כוח לרגליים כיוון שהם רצים, משחקים כדורגל או מבצעים פעילות אירובית אחרת. בניגוד לתפיסה הרווחת, אימונים אירוביים לא בונים מסת שריר ברגליים. השתדלו להוסיף לתוכנית האימונים שלכם תרגילי כוח עם משקל בשילוב עם קאטלבס, חבלים, מדרגות, כדורים ושקים”.

אירה דולפין

גל גדות: קודם כל, היא מודעת לזה שהיא צריכה לשמור על כושר, בכל זאת הוליווד, ומציעה לנצל כל מקום שבו נמצאים לטובת כושר. למשל, אם היא נמצאת במקום קר, היא תתאמן בחדר. אם אין מכון כושר בסביבה, היא תצא לרכוב על אופניים, אם יש ים או בריכה באזור, היא תצא לשחות וכן הלאה. אימוני הכושר שלה כוללים בדרך כלל שעה של אימון ביום, שבע ימים בשבוע, של קיקבוקסינג, אומנויות לחימה, סייף, ג’יאוג’יצו, TRX, פילאטיס, אימוני כוח, טיפוס הרים, כפיפות מכל הסוגים, ספינינג, ועוד – הכל, כמובן, עם מאמן צמוד.

גל גדות

מירב מילר: “לא לוותר ולקום לאימון גם אחרי לילה ללא שינה, או כי היה לו חום/נפל לו המוצץ, או סתם חלום רע. לקבל הזדמנות פז בעבודה, להפסיד את מסיבת חנוכה בגן ולהרוויח טונות של ייסורי מצפון. כל אמא יודעת שהעבודה והבית, וגם הדברים הקטנים שעושים לנו טוב, לא תמיד מסתרכנים. להשכיל לתמרן בין מה שחשוב באמת – ולהזיז הר, או רכס אם צריך, כדי להצליח”.

מירב מילר

אנה ארונוב: “פוסט של בוקר יום ראשון. קמתי עייפה אחרי שבוע של אימונים קשים. אני לא מבטלת אימונים, רק אם משהו קריטי קורה או יש לי כאבים. עייפות לא סיבה לבטל אימון מבחינתי. בחימום של חמישה קילומטרים לא ראיתי איך אני מבצעת את האימון המתוכנן. בשביל להרים כל רגל הייתי צריכה כמויות של אנרגיה, מאמץ וכוח רצון.

“בתוכנית היה אימון אינטרוולים בחול עמוק ואז סט של מדרגות גורדון. מי שרץ בחול עמוק יודע שזה אולי אימון עם הקושי הכי רציני לרגליים. נעמדתי על חוף גורדון וניסיתי לדמיין איזה תירוץ ישלח אותי הביתה. סתם ככה לוותר זה לא באופי שלי וגם לא של מושיקו המאמן. לא מצאתי משהו יצירתי ונאלצתי לגשת לאימון.

“אז כן, היה קשה, ולא, לא רצתי כמו איילה בהרי מון בלאן. ולפני סט של מדרגות שוב בדקתי אם אני בשלה לוותר לעצמי ושוב לא מצאתי סיבה. אז סיימתי את האימון. גם סיימתי די טוב.  מה שמוביל אותי למוטו של יום ראשון: גם כשנדמה לנו שאי אפשר, שקשה ואין כוח, שהגוף או ההיגיון מוכנים לעצור, רק ההחלטה להמשיך ולהצליח מספיקה בשביל לסיים את המתוכנן. הכי קל היה לוותר, אבל הכי מדהים היה להחליט שאני אסיים והגוף נתן את מה שהיה צריך לתת.”

אנה ארונוב

בר רפאלי: “גם בערב חג, גם בשישי, לפעמים גם בשבת. ספורט זה הפסיכולוג שלי”.

בר רפאלי

;