fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/דיור-גדול.jpg

ישראליות בפריז: גל גדות, רותם סלע ויעל גולדמן חגגו בתצוגת ההוט הוטור של “דיור”

גל גדות, הכוכבת הבינלאומית שלנו, טסה לפריז כאורחת תצוגת ההוט קוטור לסתיו-חורף 2019/20 של “דיור”, ולקחה איתה את שלוש חברותיה הטובות: רותם סלע, יעל גולדמן ומיטל ויינברג. על השטיח האדום, לבשה גדות שמלה של “דיור” מקולקציית קרוז 2020, רותם סלע נשארה נאמנה ל”קסטרו” ויעל גולדמן הלכה על “גולף”

צילומים: “דיור” ואינסטגרם

גל גדות

גל גדות בשמלה של “דיור” מקולקציית קרוז 2020

שבוע ההוט קוטור, המתקיים בימים אלה בפריז, ממגנט אליו כוכבות רבות, ביניהן גם גל גדות, שטסה לעיר האורות כדי לשבת שלשום בשורה הראשונה של אחת מתצוגות האופנה היוקרתיות בעולם. גדות היתה אורחת של “דיור”, לבשה שמלה של “דיור” מקולקציית קרוז 2020 בשילוב סנדלים שטוחים, ואף נפגשה עם מעצבת הבית – מריה גרציה-צ’יורי.

אל גדות התלוו שלוש חברותיה הטובות רותם סלע, יעל גולדמן ומיטל ויינברג. על השטיח האדום, לבשה רותם סלע אאוטפיט של “קסטרו”, שכלל חצאית מעטפת שחורה עם הדפסים בלבן בשילוב חולצה גברית לבנה עם שרוולים ארוכים במיוחד, ואילו יעל גולדמן הלכה על אוברול פרחוני של “גולף”.

רותם סלע

רותם סלע בחצאית מעטפת שחורה עם הדפסים בלבן בשילוב חולצה גברית לבנה עם שרוולים ארוכים במיוחד של “קסטרו”

גדות, מיותר לציין, קיבלה מקום טוב בשורה הראשונה של התצוגה, שהתקיימה בבית האופנה של “דיור” באווניו מונטיין 30 בפריז, לצידם של אליזבת מוס, פריאנקה צ’ופרה וניק ג’ונאס וסופי טרנר. לאחר התצוגה כתבה גדות באינסטגרם שלה: “תודה על התצוגה הנפלאה ושהבאתם אותי לאחת הערים האהובות עליי בעולם”.

תצוגת ההוט קוטור של “דיור” לסתיו-חורף 2019/20 עוצבה בהשראת האדריכל ברנרד רודופסקי, שכתב את החיבור “האם בגדים מודרניים?”, אשר התלווה לתערוכה ב-MOMA בניו-יורק ב-1947, ומעצבת הבית מריה גרציה-צ’יורי בחנה בעזרתו את הצורה והתפקוד של הבגדים. כמו כן, בלטו בתצוגה דגמים בהשראת העבודות השחורות בשחור-לבן של פני סלינגר, האמנית הפמיניסטית שיצרה את התפאורה של התצוגה, המפרטת את האלכימיה החזקה של אש, אוויר ומים בלב הטבע.

יעל גולדמ

יעל גולדמן באוברול פרחוני של “גולף”

את התצוגה פתח דגם לבן, היחיד בין דגמים שרובם עוצבו בשחור, עם הכיתוב “האם בגדים מודרניים?”. את התצוגה חתמה דוגמנית עם דגם מוזהב של בית “דיור” באווניו מונטיין בפריז. לדברי גרציה-צ’יורי, עיצוב רוב הקולקציה בשחור, בשילוב אלמנטים החושפים את כוחו, משמעו חזרה ליסודות, ליסודות ההוט קוטור, לסגנון החיים העכשווי ולשלמות, כי השחור דורש שלמות. האמת, היה מושלם.

מריה גרציה צ'יורי עם פריאנקה צ''ופרה וניק ג'ונאס

מריה גרציה-צ’יורי, המעצבת של “דיור”, עם פריאנקה צ”ופרה וניק ג’ונאס

אליזבת מוס

עוד אורחות בתצוגה: אליזבת מוס

נטליה וודיאנובה

נטליה וודיאנובה

קיארה פראני

הבלוגרית קיארה פראני

הדגם הפותח של תצוגת דיור

הדגם הפותח של התצוגה עם הכיתוב “האם בגדים מודרניים?”

הדגם הסוגר של תצוגת דיור

הדגם הסוגר של התצוגה: דוגמנית עם דגם בית “דיור” באווניו מונטיין 30 בפריז

מראה האולם שבו נערכה התצוגה של דיור

מראה האולם בבית “דיור” שבו נערכה התצוגה: אש, אוויר ומים בלב פריז

מבלות בפריז - גל גדות, מיטל ויינברג ורותם סלע

מבלות בפריז: גל גדות, מיטל ויינברג ורותם סלע

13רותם סלע, מיטל ויינברג, יעל גולדמן וגל גדות בקפה בפריז

רותם סלע, מיטל ויינברג, יעל גולדמן וגל גדות בקפה בפריז

;