fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/09/יופי-ורוד.jpg

יופי לך: טרנד הריסים הצבעוניים תופס תאוצה ואילו הלקים מתקשטים בקונפטי

טרנד הריסים הצבעוניים תופס תאוצה, הלקים מתקשטים בקונפטי, קופסת איפור שתעשה לך סדר בתיק, הבושם שמקמפנת אנג’לינה ג’ולי, המסקרה של השחקנית אל פנינג, ובשמים ורודים לראש השנה. חדש על המדף

1מסקרה של לוריאל פריז פרדייז צבעונית

השחקנית אל פנינג מובילה את קמפיין מסקרת “פרדייז” של “לוריאל פריז”

מסקרת גן עדן

מותג האיפור “לוריאל פריז” משיק את מסקרת “פרדייז” הצבעונית, המעניקה נפח ואורך עוצר נשימה. נוסחת ההחלקה של המסקרה מועשרת בשמן קיק, מעניקה נפח ואורך עוצמתיים, ומוצעת בגוני כחול, סגול וחום. המרקם המחליק שלה בשילוב עם מברשת סיבים רכה כנוצה, מאפשרים משיחה מושלמת. מומלץ לסרק את הריסים העליונים והתחתונים בתנועות מעגליות, משורש הריסים כלפי מעלה. 75 שקל למסקרה.

2מסקרה של לוריאל פריז פרדייז צבעונית ורוד

מסקרת “פרדייז” בגוון ורוד של “לוריאל פריז”

הלו ביוטיפול

המותג האמריקאי “מארקווינס” מציע את “הלו ביוטיפול” – פאלטה המכילה מוצרי איפור שחובה שיהיו לך בתיק. הפאלטה מורכבת מ-3 מפלסים: בראשון: 24 גוני צלליות, חלקן בטקסטורה מאט וחלקן בברק ונצנוץ עדין. הפאלטה מחולקת למיקבץ גוונים טבעיים של חומים, לצד צבעוניות עזה ומקבץ צלליות למראה איפור מעושן של גוונים אפורים וחומים כהים. בשני: 3 גוני חום בטקסטורה מאט להדגשה ולעיצוב הגבות, צללית כהה ובהירה לקונטורים/הצללות, גוון נטורל לנקודות הארה, ברונזר לגוון שזוף וסומק ללחיים. בשלישי: 3 מברשות – מברשת סומק, צללית וריסים/גבות. כל הפאלטות נשלפות אל מחוץ למפלסים ומאופסנות במארז פח קשיח לנשיאה בתיק. 80 שקל. ברשת “סופר פארם”.

4מארז איפור של מארקווינס 80 שח סופר פארם ובפרפומריות

מארז איפור של “מארקווינס” המורכב משלושה מפלסים

שפתונים בהשראת הפופ

לאחר שכבשו את העולם ואת הרשתות החברתיות, שפתוני “מאט אינק” של “מייבלין ניו-יורק” מושקים עכשיו בארץ. מדובר בסידרת קפסולה חדשה בעיצובה של אמנית הפופ האמריקאית הידועה אשלי לונגשור, הכוללת 3 גוונים המשקפים את סגנון החיים הנועז של אשלי – ורוד, ניוד ואדום. השפתונים, המגיעים באריזה סופר שיקית בעיצובה של לונגשור, עמידים למשך 16 שעות, מבלי לייבש את השפתיים, והתוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי ומאט למראה עוצמתי ומושך. 40 שקל לשפתון. באתר “מייבלין”.

5מייבלין ניו יורק בקולקציית קפסולה של שפתוני מאט אינק

קולקציית קפסולה של שפתוני “מאט אינק” מבית “מייבלין ניו-יורק”

יופי, אנג’לינה

גירסה חדשה לבושם לאשה “מון גרלן” של “גרלן פריז” – “מון גרלן או דה פרפום אינטנס”, שגם אותו מובילה אנג’לינה ג’ולי. בעוד שהמבנה הבסיסי של “מון גרלן” נותר ללא שינוי, הווניל המופלא שכה יקר למותג עומד בחזית ובמרכז, ומעניק חוזק ממכר לבושם והופך אותו לרענן ומפתה מאוד. ביחד עם תווים רעננים של לוונדר צרפתי יוקרתי, אלגום עצי והדגשים של פצ’ולי, הווניל הופך את מגע העור לכובש ממש. 100 מ”ל, 679 שקל.

6מון גרלן אינטנס

הבושם “מון גרלן או דה פרפום אינטנס” של “גרלן פריז”

ליידי בוורוד

בית האופנה “פאקו רבאן” משיק ניחוח חדש לליין “ליידי מיליון” – “ליידי מיליון אמפייר”. הבקבוק מעוצב כיהלום נועז, כשהוורוד משתלט על האימפריה ומקבל גוון אולטרה מבריק ונשי. הניחוח משקף זר פרחים זוהרים של שיפרה אמברי. בתו העליון: שזיף, פרחי תפוז, מגנוליה ופצ’ולי. בתו הלב: ניחוח של קוניאק ממכר. 50 מ”ל, 299 שקל.

7פאקו רבאן ליידי מיליון

הבושם “ליידי מיליון אמפייר” של “פאקו רבאן”

לקים באווירה אופטימית

התפרצויות צבע וניגודים מושכים בולטים בקולקציית הלקים של “אורלי”, “אופוריה”, המשדרת התרוממות רוח, אופטימיות והתלהבות נרגשת. בקולקציה 6 גוונים: אדום זוהר ונוכח בשילוב טקסטורת קונפטי המתפוצצת על הציפורניים בגווני ורוד תוסס וטורקיז ים; כחול קסום; טורקיז במרקם קונפטי; גוון פסטלי של ורוד עתיק; אדום לוהט; לק Warm It Up (מתחמם), במרקם קונפטי, המוצע בגוון תרמוכרומי, שבו הקונפטי עובר מגוון אלמוג רך ללבן בוהק כאשר הציפורניים חשופות לחום, ותכלת פסטלי רגוע. 40 שקל ללק. הקולקציה זמינה גם בג’ל לק במכוני הציפורניים ואצל מניקוריות ברחבי הארץ.

8לקים מסידרת אופוריה של אורלי

קולקציית הלקים “אופוריה” של “אורלי”

קלואה שלי

בית האופנה הצרפתי “קלואה” מציג בושם נוסף לאשה של המותג, “קלואה ל’או”, המועשר בניחוח מגנוליה תוסס ורב פנים, בשילוב תווים של יסמין ונגיעות של ניחוחות מיוחדים המתמזגים יחד עם העושר הבוטני של אזוב אלון היוצר ניחוח פרחוני עם רעננות. התוצאה: ניחוח המצטיין בפשטות נדירה עם אלגנטיות נצחית. הבקבוק שומר על העיצוב הקלאסי עם מגע הגימור של סרט המשי העבה.

9הבושם של קלואה

הבושם “קלואה ל’או” של “קלואה”

האשה של קליין

בית האופנה האמריקאי “קלווין קליין” חורט על דגלו את הנושא של העצמה נשית ומשיק ניחוח חדש בסידרה המצליחה: “קלווין קליין וומן”. את הקמפיין לניחוח החדש מובילות לופיטה ניונגו וסאוריס רונן – שתי שחקניות עטורות פרסים והקול של דורן. ניחוח ההמשך מבית קלווין קליין נושא את הדנ”א של בושם Women Ck הראשון ומוסיף תווים ייחודיים המעצימים את המבנה שלו ויוצרים ניחוח עצי ופרחוני האופף את כל הגוף: שילוב של ניצת תפוז תוססת בתווים העליונים, סיגלית חושנית ורכה בתווי הלב, ואלגום עצי בתווי הבסיס – כולם מוסיפים לעושרו ולעוצמתו של הבושם. 100 מ”ל, 379 שקל.

10הבושם של קלווין קליין

הבושם “קלווין קליין וומן” של “קלווין קליין”

מה הבודי מיסט שלך?

חברת “ד. קרמר” משיקה את “אינטימייט בודי מיסט”, קו תרסיסי מי גוף מבית מותג הלנז’רי היוקרתי מספרד “וומן סיקרט”. הסידרה מונה 6 תרסיסים בריחות שונים: בניחוח מנגו, אננס ונגיעת קוקוס; בניחוח אפרסק, פטל ונגיעת קוקוס; בניחוח ברגמוט, איריס ווטיבר; בניחוח מאסק, תמצית פרחי ופירות יער; בניחוח פטל, יסמין ווניל; ובניחוח תפוז, סוכר ומאסק. בבסיס התרסיסים קומפלקס המאחד בין מים לשמנים טבעיים וצמחים כמו: שמן שקדים, שמן זרעי ענבים, שמן זית, שמן אגוז השיאה, ובשילוב שמנים ארומתיים בניחוחות עדינים (פצ’ולי וניל, אושן בריז, אורכידיאה) מבטיח כי הניחוחות ישתלבו עם תחליב גוף או דיאודורנט. 250 מ”ל, 50 שקל לבודי מיסט.

11בודי מיסט בניחוחות פירותיים ומאסק של וומן סיקרט

סידרת “אינטימייט בודי מיסט” של “וומן סיקרט”

לחות לעור יבש

מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפול בעור יבש “סרווה”, שפותח עם דרמטולוגים, משיק תחליב ג’ל לניקוי והזנת העור בלחות. מתאים לפנים ולגוף. מתאים לעור רגיל עד יבש – מנקה ומזין את העור בלחות מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מתאים למבוגרים ולילדים. מכיל 3 סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית. נבדק דרמטולוגית, היפו אלרגני, ללא בישום, ללא פראבן וללא סבון. 236 מ”ל, 54.90 שקל; 473 מ”ל, 79.90 שקל. ברשתות הפארם ובקופות החולים.

12סרווה תחליב ג'ל לניקוי והזנת העור בלחות- לעור רגיל עד יבש

תחליב ג’ל לניקוי והזנת העור בלחות של “סרווה”

;