fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/08/יופי-של-קולגן2-1.jpg

מה דעתכן על גלידה בטעם וניל המכילה קולגן? מתברר שמה שטוב בקרם טוב גם בגלידה!

ויש גם סידרת קולגן חדשה של המותג הקוריאני “טוני מולי” הכוללת קרם עשיר ובוסטר קולגן למיצוק העור

1יעל שלביה גלידת קולגן דלי קרים צילום עומרי רוזנגרט

יעל שלביה עם גלידת “קולגן דלי קרים”. צילום: עומרי רוזנגרט

קולגן הוא החלבון העיקרי בגופנו ומהווה כ-30% מכלל החלבונים בגוף וכ-6% ממשקל הגוף. הקולגן נמצא בכל מקום – בעצמות, במעיים, בשיניים, בשרירים ובעור שלנו – ומיוצר על ידי הגוף מדי יום ביומו. ככל שאנו מתבגרים – קצב ההתחדשות של חלבון הקולגן מואט. מאחר שהקולגן שומר על הגמישות ועל מיצוק העור – חשוב לצרוך אותו – כתוספת מזון, בקרם לטיפוח עור הפנים ועכשיו, לא להאמין, גם בגלידה.

כן, גלידה בנוסף לטיפול פנים: רשת הגלידריות “דלי קרים”, שפתחה סניף ראשון בתל-אביב (דרך יפו 7א’, וזה הסניף ה-24 שלה בארץ)  משיקה בימים אלה לראשונה בישראל גלידה חדשנית בטעם וניל בשם “קולגן דלי קרים” – גלידה המכילה בתוכה את תוסף התזונה קולגן, שמטרתו להגביר את ייצור חלבון הקולגן בעור ובכך להביא למראה עור צעיר וקורן. כל מנת גלידה מכילה 5 גרם קולגן.

2גלידת קולגן דלי קרים

גלידת “קולגן דלי קרים” בטעם וניל

הגלידה מכילה קולגן מסוג קולגן הידרוליזט TYPE 1 המופק מדגים, שהוא כשר למהדרין מבית יוסף וחתם סופר. מדובר בקולגן נטיקול של חברת WEISHART הצרפתית, שנחקר מדעית בבני אדם, נמצא כאנטי אייג’ינג ונרשם תחת פטנט. תוסף זה הוא ללא חומרי טעם וריח והוא מתווסף לגלידה בעת ייצורה.

לדברי שרון בן-בסט, מבעלי רשת “דלי קרים”: “זהו הצעד הראשון שלנו בתחום ה-Beauty Food. מכיוון שאנחנו גם היצרנים של הגלידות אותם אנו מוכרים, יש לנו חופש ואפשרויות רבות להתפתח וללמוד וזה היה טבעי מבחינתנו לעשות את החיבור בין מאכל שהוא כל כך מנחם וכיף לבין תוסף תזונה שתורם ומועיל לעור הפנים”.

3בוסטר קולגן מבית טוני מולי צילום חן ברקוביץ

“בוסטר קולגן 2x” מבית “טוני מולי”. צילום: חן ברקוביץ

השקת הגלידה החדשנית השבוע נערכה יחד עם הפרנזטורית יעל שלביה, בסניף הדגל החדש של רשת “דלי קרים” בתל-אביב, בשיתוף עם מותג הטיפוח הקוריאני “טוני מולי”, המשיק גם הוא סידרת מוצרים חדשניים המכילים קולגן הנקראת “קולגן 2x”.

שני מוצרי הסידרה – “קרם קולגן 2x” ו”בוסטר קולגן 2x” – הם בעלי פעולה כפולה: גם מעניקים שיפור מידי בגמישות ובמיצוק העור וגם מסייעים במניעת קמטים וקמטוטים. הסידרה מתאימה לעור רגיל ויבש:

“בוסטר קולגן 2x” – אסנס עשיר ומרוכז עם הפעולה הכפולה, המהווה בסיס מושלם לחומרי הזנה ולשיגרת טיפוח ואיפור יומיומית. מכיל מיקרו קפסולות קולגן שהופקו מאצות ים ורודות, חומצה היאלורונית פעילה ונוגד חמצון חיוני. מומלץ לצקת לחיצה אחת על צמר גפן ולהספיג את האסנס לעור הפנים בתנועות סיבוביות ולעסות מעט עם האצבעות עד לספיגה מלאה. מתאים לשימוש יומיומי. המחיר: 249.90 שקל ל-200 מ”ל.

4קרם קולגן מבית טוני מולי צילום חן ברקוביץ

“קרם קולגן 2x” מבית “טוני מולי”. צילום: חן ברקוביץ’

טיפ: להשלמת תהליך הטיפוח מומלץ להשתמש אחרי ב“קרם קולגן 2x” –  קרם קולגן עשיר ומרוכז עם הפעולה הכפולה, שכאמור מעניק שיפור מידי בגמישות ובמיצוק העור ומסייע במניעת קמטים וקמטוטים. מומלץ למרוח אותו על עור הפנים ולטפוח בעדינות עד לספיגה מלאה. המחיר: 249.90 שקל ל-50 מ”ל.

שני המוצרים עשירים בקולגן – חלבון חיוני למראה עור גמיש ובריא; בסקאוולן – נוגד חמצון חיוני ויעיל לעור רך ונעים; במיצוי אצות ים ורודות – לחידוש ולהארת תאי העור; בוויטמין C – למראה עור זוהר; באלסטין – חלבון עשיר בחומצות אמינו להענקת גמישות לעור; בשמן זרעי חוחובה – לחידוש מראה העור; ובחומצה היאלורונית – המעניקה לחות לעור.

הרמן וייס, הרוקח הראשי של מותג הטיפוח “טוני מולי”: “כאמור, קצב ההתחדשות של חלבון הקולגן מואט עם השנים. השילוב של קולגן בתוסף תזונה יחד עם קרם לטיפוח הפנים יוצרים סינרגיה מושלמת בין הפנים לחוץ וליצירת מראה עור מוצק, גמיש ובריא”.

להשיג ב”סופר פארם”, בסופר-פארם און ליין ובאתר המותג: www.tonymoly.co.il

;