fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/08/טיפוח-בבית-גדול.jpg

מהפיכה בטיפוח הביתי: סידרה המבוססת על חומצה היאלורונית וויטמינים בשילוב תוסף מזון קולגן

וגם: מכשיר חדשני, פרי פיתוח מעבדות נאס”א, המגביר את ייצור האלסטין והקולגן, ממש כמו אצל הקוסמטיקאית. בימי הקורונה – הטיפוח עובר לבית, קבלו את הבשורה של מעבדות “ג’יג’י”

1טיפוח בבית

בימים אלה, כשמגיפת הקורונה משנה את הרגלי הצריכה שלנו ואנחנו פחות מבקרות בחנויות ואצל קוסמטיקאיות, שמחנו לגלות סידרת טיפוח חדשה לעור פנים בוגר שעושה טיפול אנטי אייג’ינג בבית, ממש כמו אצל הקוסמטיקאית.

תכירו את WOMAN, סידרת טיפוח יוקרתית המבוססת על חומצה היאלורונית וקומפלקס ויטמינים, שפותחה על ידי מעבדות “ג’יג’י”, שמשתמשים בה תוך כדי נטילת תוסף מזון קולגן 300. בנוסף, לסידרה מצורף מכשיר חדשני, Jupiter, פרי פיתוח מעבדות נאס”א, המגביר את ייצור האלסטין והקולגן. המכשיר פותח בארה”ב, מבוסס על טכנולוגיית לד, ונחשב לטוב מסוגו בעולם.

לשיטה קוראים Triple Treatment – טיפול ביתי משולש לעור פנים בוגר, חיוני וזוהר. כל מוצרי הסידרה עברו בדיקות מחמירות והם בעלי אישור משרד הבריאות הישראלי, מכון התקנים הישראלי ותו תקן אמריקאי של ה-FDA. כל המוצרים הם היפו-אלרגניים ולא מכילים פראבנים, חומרים מהונדסים גנטית או מוצרי נפט.

בסידרה, שפותחה על בסיס מחקר מעמיק כדי להעניק את הטיפול המושלם והאולטימטיבי לעור פנים בוגר, תמצאו 9 מוצרים והיא מיועדת לגילאי 40+. את מוצרי WOMAN לא תמצאו בחנויות הרגילות, שיטת השיווק נעשית באופן ישיר מול הלקוחה בסדנה על ידי מנחה מוסמכת שתיתן לך את האפשרות להתנסות במוצרים ותתאים אותם לצרכים שלך.

9 מוצרים ומכשיר אחד לטיפוח מושלם

סידרת WOMAN, כאמור, כוללת מוצרי טיפוח, תוסף מזון קולגן 300 ומכשיר עיסוי המעניק טיפול פנים מתקדם.

Jupiter – מכשיר ביתי חדשני להתחדשות העור – מעניק טיפול אולטימטיבי להפחתת קמטים ולשיפור מראה וגוון העור. ענקית הטכנולוגיה Space Touch, בשיתוף מדענים ומהנדסים מהמובילים בעולם, פיתחו את המכשיר הכולל 7 פטנטים טכנולוגיים מתקדמים לטיפוח העור, המבוססים על מחקרים מעמיקים שנערכו על ידי נאס”א ובית הספר לרפואה של הרווארד. 3,600 שקל.

תוסף תזונה קולגן 300 – הדרך לשיפור מראה עור הפנים מתחילה מבפנים. לתוסף נוסחה עוצמתית שמזינה את הגוף בכל החומרים הפעילים והוויטמינים הדרושים לשיפור מראה העור, גמישותו והאטת תהליכי הזדקנותו. התוסף מכיל קולגן (שומר על גמישות העור), חומצה היאלורונית (מעניקה לחות מוגברת ונפח לעור), ויטמין C (חיוני ליצירת קולגן בגוף), ויטמין E (נוגד חמצון חזק המגן על תאי העור מפני רדיקליים חופשיים) ואבץ (מינרל בעל השפעה גדולה על המערכת החיסונית וחיוני לוויסות רמת השומן). כל אלה מזינים את העור מבפנים ומעניקים לו חיוניות, מיצוק ומראה בריא וצעיר יותר. 169 שקל.

קרם לחות ליום – מבוסס על חומצה היאלורונית המספקת לעור פרץ של לחות אינטנסיבית. אפקט הלחות ממשיך להזין את העור לאורך כל היום. הקרם משלב מרכיבי לחות פעילים נוספים, כמו חמאת שיאה ותמצית זית, המסייעים בשיפור רמת הלחות בכל שכבות העור ומגנים מפני נזקי יובש, אקלים וזיהום סביבתי. התוצאה: הקרם מעדן קמטים ומונע קמטוטי יובש, משפר את מרקם העור ומותיר תחושה קטיפתית, גמישה ורכה של העור למשך כל שעות היום. 220 שקל

סרום יום – נוסחה במרקם קטיפתי המכילה חומצה היאלרונית בריכוז גבוה, ויטמין C ופפטידים החודרים לשכבות העור. בשימוש יומיומי מדי בוקר וערב, הסרום יסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים, ישפר את מראה העור וישווה לו גוון אחיד, בהיר וצעיר יותר. הפפטידים מכילים חומצות אמינו חיוניות, המגבירים את ייצור הקולגן והאלסטין ומשקמים את מראה עור הפנים. ויטמין C בריכוז גבוה חודר לשכבות העור, מספק הגנה מפני רדיקלים חופשיים ובכך תורם להאטת הליכי הזדקנות העור ולהבהרת כתמי הגיל. הסרום נבדק דרמטולוגית ומתאים גם לבעלי עור רגיש. 288 שקל.

קרם עיניים – מכיל קומפלקס של חומרים פעילים – תמציות בוטניות, ביוטין וניאצינאמיד (ויטמין B3) – שמופעלים רק בזמן המריחה על העור ומטפלים בשלושת הגורמים מתחת לעפעפיים התחתונים המשפיעים על מראה העיניים: עור דק, צללים כהים ונפיחות. הקרם מעניק לחות מידית, מסייע למילוי קמטים ולמניעת קמטוטי יובש באזור הרקות, ומגן על העור מפני השפעות איפור וזיהום עירוני המזרזים תהליכי הזדקנות והופעת קמטוטים. 230 שקל.

פילינג להסרת תאים מתים – פילינג עדין, להסרה יעילה של תאים מתים הנוצרים כתוצאה מזיהום אוויר ומאיפור עמיד. מכיל, בין השאר, תמצית פפאיה – פילינג אנזימטי המשחרר את הדבק הבין-תאי בשכבת העור העליונה מבלי לגרום לגירוי או לאדמומיות. מותיר את העור נקי, נינוח ומוכן לקליטת חומרי הלחות מקרם היום או הלילה. 195 שקל.

קרם הזנה ללילה – מחליק את מרקם העור ומרגיע, מעלה את רמת הלחות וההזנה בעור ומותיר את העור רווי, גמיש וחלק יותר למראה. בין מרכיביו: קומפלקס חומרים פעילים, חמאת שיאה ושמן זרעי קיקיון מצוי (Ricinus). הקרם, במרקם עשיר, מסייע לתהליך הטבעי של התחדשות התאים בלילה, ומסנכרן בין התהליכים המתרחשים באופן טבעי בעור בין היום ללילה. 220 שקל.

סרום הזנה ללילה – הלילה הוא זמן אידיאלי לעידוד תהליכי ההתחדשות בעור ולהשבת הלחות אשר אבדה לו במהלך היום. הנוסחה של הסרום עשירה בשפע רכיבים החיוניים לצורכי העור במהלך הלילה. הודות למרקם המשיי, נספג הסרום בעור ומותיר אותו בתחושת נוחות מרבית. שימוש מדי לילה מסייע לשמירה על גמישות העור ומעניק לו רכות קטיפתית ומראה חיוני וקורן. 288 שקל.

ג’ל ניקוי לפנים – מסיר את כל סוגי הלכלוך, האיפור והצטברויות השומן. מנקה בעדינות ללא יצירת תחושת יובש, מרענן את העור ומותיר תחושה נעימה של רכות לאחר הניקוי. מתאים לכל סוגי העור. 115 שקל.

קרם מיצוק לצוואר ולמחשוף – מועשר במרכיבים חיוניים המסייעים לשמור על גמישות העור ועל מראה מוצק וחלק. מכיל קומפלקס המשלב חומצה היאלורונית, חמאת שיאה, תמצית שורש ג’ינסנג וניאצינאמיד (ויטמין B3) לבין תמציות בוטניות עשירות בלחות המעודדות יצירת אנרגיה חיונית להתחדשות סיבי הקולגן. הקרם מגן על העור העדין והדק, מחליק את מרקמו, מפחית עומק קמטים ומסייע למיצוק והרמת עור נפול ומדולדל. 230 שקל.

מי שעומד בראש המותג בארץ הוא עמי שטיבל, איש עסקים, יזם, מנכ”ל ויו”ר של חברות פרטיות וציבוריות בתחומי הקוסמטיקה, סלולר ועוד בארץ ובעולם, המבוססות על מודלים של שיווק ישיר ומכירה ישירה והוא אשר הקים לפני 33 שנה את “ז’נס קוסמטיקס”. לדבריו, “אנו מאמינים שהדרך הנכונה לטיפוח נכון ויעיל של העור הוא מתן יחס אישי, הדגמה, הסבר מפורט והתנסות במוצרים. לכן, כל לקוחה של WOMAN מנהלת קשר אישי עם יועצת יופי וסגנון או מנחת סדנאות מקצועית שעברה הכשרה לטיפול בשיטת הטיפוח ‘טריפל טריטמנט'”.

;